Runner 180 luchtfilter ideetjes...

wat dacht je van een std luchtfilter van bijv peugeot, of de nieuwe nrg of zip,
ik zoek zelf ook naar alternatief filter, geen buddy of pwerfilter
maar moeilijk iets te verzinnen:S
 
ik zag laatst boeing filterspul( ja van vliegtuigen ja!)
en dat had nauwelijks luchtweerstand, maar liet geen water door, of vuil
dunno misschien heb je er wat aan
 
Originally posted by Buubdaman
ik zag laatst boeing filterspul( ja van vliegtuigen ja!)
en dat had nauwelijks luchtweerstand, maar liet geen water door, of vuil
dunno misschien heb je er wat aan

meer info? })
 
in je helmbak zit toch een "klepje" die je eraf kan halen...zodat je bij je carb kan?

Als je daar nou eens gaatjes in boort...en daar naar toe een buis leid..dat aansluit(door het erop te plakken bv) met een stuk rubber in de vorm van dat klepje.

en dan kan dat klepje blijven zitten...alleen dan met gaatjes erin...en dan kan je je helmbak gewoon gebruiken lijkt mij...

Don't shoot me...het is maar een ideetje...hoop dat het een beetje duidelijk is?
 
mja, maar als je dan iets in je buddy hebt tijdens rijden, blokkeert dat de luchtstroom...
en filtert ook niet echt super lijkt me
 
Originally posted by Big B NRG
in je helmbak zit toch een "klepje" die je eraf kan halen...zodat je bij je carb kan?

Als je daar nou eens gaatjes in boort...en daar naar toe een buis leid..dat aansluit(door het erop te plakken bv) met een stuk rubber in de vorm van dat klepje.

en dan kan dat klepje blijven zitten...alleen dan met gaatjes erin...en dan kan je je helmbak gewoon gebruiken lijkt mij...

Don't shoot me...het is maar een ideetje...hoop dat het een beetje duidelijk is?

dit idee is niet te realiseren met een recht spruitstuk en een pvc pijp. een stofzuigerslang zou wel kunnen maar dat werkt lang niet zo goed. daarbij komt nog dat als er iets in je buddy ligt is je lucht toevoer nog weer een stuk slechter.
 
hmmm....tsjah...met een beetje moeite kan alles....maar als er wat opligt dan gaat het niet werken...


Razma...waarom wil je eigenlijk een helmbak filter...vanwege het geluid of wat anders?
 
Originally posted by Big B NRG
hmmm....tsjah...met een beetje moeite kan alles....maar als er wat opligt dan gaat het niet werken...


Razma...waarom wil je eigenlijk een helmbak filter...vanwege het geluid of wat anders?

Maar die luchtfilterbak origineel vind ik weer net iets teveel van het goede;.. kortom het ziet er gewoon niet uit;..
 
Back
Top