Runner 180 - 210cc Fabrizi kit (eindelijk!)

Razma

Well-Known Member
Lang verwacht... eindelijk leverbaar !!!

210cc Fabrizi kit met vlinderpoort en losse binnenkop, samen met 57mm krukas. Elk goed voor zo'n 430 euro :eek:

Ik zag het vandaag @ Scooter-Attack, maar ik had het prototype al wel gezien @ Milaan :)

12-1075192953.jpg


12-1075192978.jpg


12-1075193002.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Fabrizi staat ook niet echt bekend om hun bijzondere afwerking :rolleyes:

ben benieuwd wat er voor score uit gaat rollen en hoeveel toeren het draait :)
 
Ik neem aan dat deze kit op de CocaCola Runner komt Inne :rolleyes: 8P

Ben inderdaad ook wel benieuwd wat zo'n cylinder nou beukt..
 
aa we gaan vooruit op 180 gebied, ben blij.
vont it altijd jammer dat me "normale" runner me 180 kon bijhouden. Mischien komt er verandering
 
HMM jammie ziet er lekker uit maar prijskaartje :S 860 dus voor de kit en as en de uitlaat moet zekers ook bij met een leuk prijskaartje eraan??
 
spijtig dat ie nu pas uitkomt anders had ik hem genomen ipv m'n malossi te laten tjoenen :) , maar dan heb ik aan de andere kant zoiets van , hoeveel kan de transmitie aan voordat het grondig fout loopt , heb al carters weten doorbreken met std setups @ 180 :X

Razma said:
860 euro.. echt niet

Beetje OT,

PSN 190cc kit is ook uit nu , tessa van italjet heeft hem grondig getest veel meer koppel en mid range dan de malossi zei ze , (getest met 25mm en PM 360°) , mss dat iets voor jou Inne ? niet overdreven duur en kan met normale slag krukas gereden worden :)
 
Op de 1e foto zit bij de kit een zuiger met 2 zuigerveren, op de 2e foto zit bij de kit een zuiger met 1 zuigerveer.
Ik vraag me welke je er daadwerkelijk bij krijgt of dat het gewoon 2 verschillende kitjes zijn.

Overigens wel kwijl spul :p........
 
Back
Top