This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

RR tuned Aerox!

ik zeg: snel eens op een tovami testen om te zien wat voor een score er dan uitkomt

leuk verschil wat betreft membraan, ben benieuwd of wij ook op hetzelfde uitkomen..
 
11.75 NM :O

De terring, dat is idd echt bizar! Verder leuke scooter

Btw: Heb mijn scooter ook wel eens laten draaien op 13.3k [om te testen], maar dan klinkt het net alsof er een 180cc ding voorbij komt zetten
 
Tsjong... het verbaast me echt dat er nog zoveel winst uit dat membraan is gekomen Verder Johan.. Bizar vermogen op een bizar toerental Echt een mooie prestatie. Zal op de weg ook wel niet te houden zijn :X Ben benieuwd... zal wel een echte std. scooterklasse patient worden :W
 
Heel mooi resultaat, en 0.4PK winst op dit niveau met een membraan vind ik nogal wat! -:-

Ik ben zeer benieuwd wat deze scooter in de std. klasse gaat doen volgend jaar, zeker een kanshebber op een beker als je het mij vraagt.

Succes, en je hebt een PM :+
 
Dikke score, maar ik denk niet dat het echt een top3 wordt voor deze scoot. Met zo;n vermogen zit je snel met slip op de overbrenging en of hij te houden is, is ook nog maar de vraag

we zullen zien -:-
 
+ 0.4 pk tov een getunede VL14.
Maar is die wel beter als een stnd VL14.
Beter meten tov een stnd VL14, denk ik dan.
 
Tinne said:
+ 0.4 pk tov een getunede VL14.
Maar is die wel beter als een stnd VL14.
Beter meten tov een stnd VL14, denk ik dan.

Johan heeft volgens mij de vl14 ook std getest

Goed bezig johan 8)
 
Zeer mooie score, misschien nog een idee om dat Stage6 membraan ook nog aan te passen ala de manier hoe je die vl14 hebt aangepast.
Als dat mogelijk is natuurlijk.

Erg leuk om te lezen hoe alles getest word enzo, succes er verder mee.
 
Thnx voor de reacties allemaal! Erg leuk!

Over slip, aangezien ik nu bij 34 km/uur al 20 pk heb, heb ik daar nog totaal geen last van. Op de weg hoogstwaarschijnlijk ook niet, omdat de scooter op de testbank bij lagere/middel snelheden zwaarder wordt belast dan op de weg.

Welke testbank? Onze eigen natuurlijk

En ja, ik ben nog cker van plan om dit membraan te bewerken, en ik denk dat daar zeker nog winst uit te halen is.

Vandaag of morgen gaat eerst me blok eronder vandaan. Dit moet om de tandriem af te krijgen, want dan kan er pas echt getest worden

Things to do:
- nieuwe kop testen
- v-force bewerken
- uitlaten/flenzen testen (als er iemand een vtm heeft liggen die ik kan lenen dan hoor ik dat graag!)
- misschien eens een wigje maken
- PWK bewerken
- spelen met spoelertiming.

Op naar de 23 -:-
 
Last edited: