RR tuned Aerox!

Mijn scooter kwam ook zo goed als over heen met tovami bij de jager :) op julie bank....

pompje werkt goed?

als je nog 13/44 primair zoekt heb ik ws nog wel wat :*
 
Joël said:
Cool dat je de aerox nog steeds hebt, het vermogen/koppel liegt er niet om. Ik neem aan dat het vermogen van de Sonic hoger ligt?

Heb je nog steeds die detonatieteller erop zitten trouwens? Compressieverhouding nu in orde? ;)

Jullie zijn goed bezig, ik zie je wel in Jubbega.

Thnx, het vermogen van de sonic ligt nog wel een stukje hoger dan dit :) Kwa tuning is dit een beetje een afgeleide van de sonic, een aantal dingen dingen/trucks zijn overgenomen.
Van detonatie heb ik gelukkig geen last meer :) , compressieverhouding is ook 1:14.
tot jubbega!
 
Sibo said:
Mijn scooter kwam ook zo goed als over heen met tovami bij de jager :) op julie bank....

pompje werkt goed?

als je nog 13/44 primair zoekt heb ik ws nog wel wat :*

Pomp werkt prima! geld heb ik aan robert gegeven. En over die vertanding spreek ik je wel op msn.. :)
 
RonaldV said:
Vet ding, dat je je rox nog hebt:D.
Mja wat is je reden om een manston kop [aangepast] te gebruiken op een evo?

:*

Dit kopje op naar wens gedraaid, en de vorm hiervan in vele malen mooier dan een std. evo kop. Ik heb laatst ook eens met std. kop getest, ik was bijna 1 pk kwijt, dus dat scheelde nogal wat.. :)
 
BojT said:
jules, wij hadden ook een koppel van 10,7nm @ stage6..

Zéker een lekkere score, zit vast nog meer in 8)
oeps; ik dacht dat er 13,7 stond :X
haha, dan valt het wel mee en heb ik niets gezegd:P
nog mijn vraag:
vanwaar de keuze voor een krom spruitstuk? :P
 
Jules said:
oeps; ik dacht dat er 13,7 stond :X
haha, dan valt het wel mee en heb ik niets gezegd:P
nog mijn vraag:
vanwaar de keuze voor een krom spruitstuk? :P

omdat een krom kort hebo spruitje zo slecht niet is +ralf+
 
F15 DD said:
Al eens met een andere uitlaat getest of heb ik daar overheen gelezen:X
Mooie score en succes!

Ja, ik heb met een C21 en een Kundo F1 getest. C21 werdt iets minder, Kundo was helemaal niets. Niet echt verwonderlijk, cilinder is getuned voor een C20, voor de C21 zou ik de uitlaatpoort wat kleiner maken.
 
Vanmiddag getest, ik ben begonnen met 20.3 pk ofzo. Kwam doordat er een PVL digitaal opzat die nog niet helemaal was afgesteld, toen ik hem had afgesteld kwam ik weer uit op 21.3. Dit was de setup met bewerkte Vl14, en ik kan julllie zeggen dat ik flink winst uit de tuning heb gehaald.
Omdat de tandriem nog niet klaar is, en met ring enorme slip heb, heb ik er maar te zware rollen in gedaan. Het resulaat hiervan is een enorme toerenschommeling van 14200 tot 12800, een goed meetbereik dus zonder slip.
Toen maar eens de V-force erin, ik geloofde er nog steeds niet in, leek wel een membraan voor een 40 cc. Maar toch scoorde ik 21.7 pk, dit betekend dus een winst van 0.4 pk tov een getunede VL14. Dat is dus behoorlijk vind ik zelf. Het toerental ging iets omhoog.
Later heb ik me cilinder erafgehaald en de spoelers verder bewerkt, dit resulteerde in 22.1pk!! Jammer alleen dat mijn laaste runs rond de 21.7 zitten, ws. slijtage oid, binnenkort maar ff kijken.
Ding draait nu weer 13200 rpm, wat betekend dat hij een koppel heeft van 11.75 Nm, wat echt enorm is. 8) Als ik gas geeft springt hij bijna van de bank, ik zal binnenkort een filmpje maken.
Dit gebeurt er trouwens met je achterband met zoveel koppel:

koppel!!.jpg


-:-
 
zeer nice, zeer nice, maar 0.4 pk door een nog bter membraam is zeker heel wat ja, moet zeker gaan als de brandweer dit hok ! hoop snel op een filmpje, en gelfeli met de score uiteraard ;')
 
Back
Top