R/C auto's

Status
Not open for further replies.
Dat klinkt niet zo fijn. Ik ben gisteren met Joor de autotjes nog even uit wezen laten en wonder boven wonder doet de mijne het nog steeds :X
 
Vrijdag avond had ik weer eens nix te doen dus ik d8 laat ik ff me rc waggie weer in elkaar zetten.
Me mugen benzine auto was kapot om dat het blokkie al te veel had gelopen. Dus heb ik alles over geschroeft op een tamiya blokje wat ik nog had liggen. :)

de benzine ooto.

SIMG2257.jpg


Ook heb ik nog een electrische tamiya

SIMG2258.jpg



Nu heb ik ook nog een vraag.
Ik wou dus me gloeiplug-latengloei-ding opladen met me lader. Maar telkens als ik hem aansluit gaat me lader uit. Zou dat kostsluiting zijn ofzo? heb echt geen verstand van die elektrische dingen. Maar met die lader kan ik we me battarijtjes van mijn benzine auto opladen. Het is een carson lader.

Blauw omcirkeld de gloeiplug-latengloei-ding ( 8P ) en rood waar je hem moet vast klemmen om te laden. 2jaar gelden toen ik het voor het laatst uit de kast haalde deed alles het nog......

Iemand enig idee?

SIMG2260.jpg
 
Leuk om dit te lezen ik wil zelf ook graag zon dingetje kopen.
Ik zit een beetje op marktplaats.nl te kijken naar een benzine autotje en zie dat ik wel voor 150 euro klaar kan zijn, of vergis ik me hier in?
En waar moet ik op letten als ik zon autotje koop wil er toch maar zon 150 euro aan uitgeven zijn er nog bepaalde merken voor een beginner wat niet zoveel kost?
Groetjes
 
Troepa said:
Leuk om dit te lezen ik wil zelf ook graag zon dingetje kopen.
Ik zit een beetje op marktplaats.nl te kijken naar een benzine autotje en zie dat ik wel voor 150 euro klaar kan zijn, of vergis ik me hier in?
En waar moet ik op letten als ik zon autotje koop wil er toch maar zon 150 euro aan uitgeven zijn er nog bepaalde merken voor een beginner wat niet zoveel kost?
Groetjes

nou..ze zeggen meestal: goedkoop is duurkoop
En dat is bij dit ook wel het geval vind ik..
iedereen die begint met een goeiekope brandstof auto komt er toch gauw achter dat je een andere wil +ralf+
Een goede beginnersauto is toch wel een HPI vind ik..en die kan je heel goed uitbreiden en pimpen met alu en carbon delen..naar jouw wens -:-
 
Wat kost zoiets dan?
Ik hoef natuurlijk niet gelijk superhard te gaan wil graag met iets simpels beginnen.
Heb je misschien een type van HPI dat ook 2ehands word verkocht?
 
voor een complete set van HPI dan ben je rond de 300 euro kwijt denk ik..met starttoebehoren etc
De straat auto van HPI is de nitro RS4..je hebt daar tegenwoordig al 3 versies van..
De nitro 1 en 2 zijn zowat hetzelfde en hebben snaaraandrijving net als de meeste wedstrijdauto's en de nitro RS4 3/evo heeft cardanaandrijving
 
Nou Nu toch maar een besluit genomen en me protech gehouden aangezien ik toch nog effe wil knallen met dat ding :)

Hij is letter gewoon in een hoek gegooit geweest en niet meer naar omgekeken en was maar 7 tankjes oud ofzo dus wat doe je dan juist je haalt hem weer uitelkaar om alles af te stoffen En heb gelijk een nieuwe trekstarter gekocht omdat die kapot was hopelijk krijg ik die nog voor het weekend binnen maar dat zal wel bij pk racing :)
Hier een fototje van de kapen en de auto zelf
Rc_auto_005.jpg

Rc_auto_006.jpg


Let vooral op die geile uitlaat ik raad hem echt iedereen aan die een brandstof heb want het maakt je auto tien keer zo sneller teminste de mijne wel :) Ik zal straks wat meer fotos posten van hoe ie uitelkaar ligt :)
 
Damn jah die uitlaat is wel strak. Maar ik vind die kappen best lelijk.... Sorry hoor maar ze zijn zo simpel. Kan aan mij liggen (misschien vind je mijntes wel oerlelijk maar jah).
 
hehe Klopt de kappen zijn lelijk maar aangezien ik die bmw beschadigt aankreeg toen ik de auto nieuw kocht bij pk racing.Mocht ik gratis een nieuwe kap uitkiezen een nieuwe bmw of een subaru sti naja toen maar een subaru genomen :)
 
jah dat is wel nadeel kappen zijn meestal wel vrij duur maarjah ik rijd zelf altijd zonder kap haast.K weet het onverstanding maarjah bij benzine vind ik het handiger want als ie uitvalt moet je altijd je kap loshalen of als je wilt afstellen of bijvullen.Inprincipe zijn deze kappen ook nog nooit gebruikte :p
 
piaggotuning said:
jah dat is wel nadeel kappen zijn meestal wel vrij duur maarjah ik rijd zelf altijd zonder kap haast.K weet het onverstanding maarjah bij benzine vind ik het handiger want als ie uitvalt moet je altijd je kap loshalen of als je wilt afstellen of bijvullen.Inprincipe zijn deze kappen ook nog nooit gebruikte :p


daarvoor heb ik voor de hoofdsproeier gloeiplug trekstarter benzinetankdeksel extra gaten geboord

dus met kap erop is alles te bereiken (wat je het meest nodig hebt iig)
 
WEet iemand hoe ik me race auto weer gestart krijg klere ding wil niet aanslaan.Heb al zitten kutten met afstelling enzo maar wil niet helpen gloeiplug is mooi warm maar start niet als jullie het niet weten flikker ik dat ding gelijk de sloot in :)
en anders staat ie te koop voor 125 euro compleet
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top