R/C auto's

Status
Not open for further replies.
franky said:
mijne hangt std 5mm en een beetje boven de grond

nu is hij hoger voor 1cm+- en achter bijna 1,5 cm

dit vooral omdat hij meestal op parkeerplaatsen met steendjes gebruikt word

hij is dmv 4klikjes weer terug te brengen tot 5mm
(2 min werk)

daarbij is hij wel van 195mm naar 210 mm verbreed
wielen staken iets uit de kap schter maar dat is opgelost door de kap wat te verhitten en bij te vormen

Mugen MSX3

:o zo. mijntes hangt aardig laag maar hangt gewoon goed boven de grond. Wou em een keer op het laagste doen maar dat kon ie op alleen echt vlakke weg.
Zit er ook aan te denken om hem weg te doen. Wil al men geld in men scooter steken en als men scoot klaar is dat ik dan ooit weer es een auto koop maar moet maar es zien. Misschien kan ik hem ook wel ergens laten staan en dan als ik het geld er in wil steken em dan zwaar op te voeren en te pimpen.
 
hier mijn protech die te koop staat,MAar mocht ik hem niet verkocht krijgen dan voer ik hem nog verder op:).Zoals je ziet zit er al een aardig laagste stof op :P.Hij rijd nu al als een gek en spint al door het dolle heen :p en dat allemaal door die carbonne uitlaat en snelle bocht :P
rc_001.jpg

rc_002.jpg
 
En owjah let niet op de stand van de wielen :P die moeten nog allemaal afgestelt worden door die nieuwe ball joints.Komt nog een ander kleur op want die stomme paars is lelijk ik had fluor geel bestelt maar kreeg paars omdat de gele opwaren :(

EDit

Mochten er mensen zijn die bijvoorbeeld de uitlaat willen kopen dan moet je maar effe pmen.:) of als je iets anders wil van de auto
 
Last edited:
Daniël. said:
Ben zeer benieuwd..
Ik was toen ook van plan een Savage te kopen, alleen toen toch maar voor een buggy gekozen.


tadaaa +ralf+
De velgjes zijn al een beetje beschadigd..maja..als je er nog zo zuinig mee bent..kan het toch ooit eens gebeuren :'(
Er zitten al een aantal hop ups op...zoals een andere roll bar, een wheelie bar, verbeterde gas/remsysteem, dubbele remschijven,vergrote koelkop, en een home tuned 4,1cc motor +ralf+
Binnenkort eens kijken naar een achteruitmodule en een 3 versnellingsbak 8)



 
Last edited:
Ik zat op internet even rond te kijken. En ik wil gewoon een auto'tje voor de fun om af en toe op te blazen en deze leek mij wel wat...

Merk/schaal: Protech; 1:10
Adviesprijs: € 339,50
Onze prijs: € 249,95

Omschrijving: Het 4 wiel aangedreven broertje van de Fun 2wd voorzien van een RS12 motor. Alleen drijft deze via een cardan as alle vier de wielen aan en is de auto voorzien van een aluminium bodemplaat en een nylon radioplaat incl gespoten body en complete set, inclusief zenderset, 1 liter brandstof en starttoebehoren

Is met een bmw m3 kap, maar is dit nu wat? En hoe had zal het ongeveer lopen? Moet ik ook speciale afstelgereedschap kopen en de voorruit eruit halen voor de koeling?

Edit:

Of is deze beter?


Merk/schaal: Protech; 1:10
Adviesprijs: € 399,95
Onze prijs: € 289,95

Omschrijving: Dit is een echte wedstijd auto, voorzien van krachtige SX12 motor met trekstarter, 22 kogellagers, metalen 2 versnellingsbak met wisselbare tandwielen, resonantie uitlaat, instelbare kogeldifferentiëlen, fiberglas versterkte snaren, 2 schoens race koppeling en constant volume olie dempers Deze set bevat verder; starttoebehoren, zenderset en 1l brandstof
 
jandescooterman said:
Ik zat op internet even rond te kijken. En ik wil gewoon een auto'tje voor de fun om af en toe op te blazen en deze leek mij wel wat...

Merk/schaal: Protech; 1:10
Adviesprijs: € 339,50
Onze prijs: € 249,95

Omschrijving: Het 4 wiel aangedreven broertje van de Fun 2wd voorzien van een RS12 motor. Alleen drijft deze via een cardan as alle vier de wielen aan en is de auto voorzien van een aluminium bodemplaat en een nylon radioplaat incl gespoten body en complete set, inclusief zenderset, 1 liter brandstof en starttoebehoren

Is met een bmw m3 kap, maar is dit nu wat? En hoe had zal het ongeveer lopen? Moet ik ook speciale afstelgereedschap kopen en de voorruit eruit halen voor de koeling?

Edit:

Of is deze beter?


Merk/schaal: Protech; 1:10
Adviesprijs: € 399,95
Onze prijs: € 289,95

Omschrijving: Dit is een echte wedstijd auto, voorzien van krachtige SX12 motor met trekstarter, 22 kogellagers, metalen 2 versnellingsbak met wisselbare tandwielen, resonantie uitlaat, instelbare kogeldifferentiëlen, fiberglas versterkte snaren, 2 schoens race koppeling en constant volume olie dempers Deze set bevat verder; starttoebehoren, zenderset en 1l brandstof


en welke site is dat eigenlijk als ik vragen mag, k wil er zelf ook wel 1 hebben :D
 
Hehe als ik jullie was zou ik liever geen protech kopen,Spaar liever door voor een hpi ofzo.Ik heb zelf ook een protech shaft 12 en die staat overig te koop.Maar kwaliteit is niet echt super als je hard wil maar om mee te beginnen is het wel leuk

Dus ik zou voor een ander merk kiezen
 
tja en als jullie een HPI auto zoeken...
ik verkoop die van mij dus...
En dat is echt een goede auto waar heel veel voor te krijgen is
Compleet uiteraard he

PM maar voor meer info
+ralf+

edit:
oh ja het gaat wel om de HPI nitro RS4 racer
Dus niet mijn Savage haha
 
RMY, Joor & Ohran (RS4 3SS, RS4 3EVO, RS4 3EVO)

IMG_7780%20(Large).jpg


Nieuwe shoes (nee, lijmen is niet mijn core-business):
IMG_7790%20(Large).jpg
 
RMY said:
RMY, Joor & Ohran (RS4 3SS, RS4 3EVO, RS4 3EVO)

IMG_7780%20(Large).jpg


Nieuwe shoes (nee, lijmen is niet mijn core-business):
IMG_7790%20(Large).jpg

echt gaaf gewoon man
We moeten snel eens een ST.net RC meeting houden +ralf+
Remy..jij had toch een Picco XT12 erop zitten?
Ik heb nu de Nitro star 12rXS op mn RS4-1 en heb mijn novarossi RS12 turbo op de RS4-3 van mijn broer gezet
Ben benieuwd hoe die van jou loopt 8)
 
Ja klopt, met een .15 kop. Sinds ik een andere filter heb rijdt hij echt ziedend, niet normaal gewoon. Eerst ff nieuwe bandjes halen. Worden wel weer HPI bandjes, had 1 set goedkope, maae die gaan ook maar 1/10 mee vergeleken met die HPi's.
 
Jah tijd voor een meeting... maar waar??? gewoon op een parkeer plaats dan raad ik silverdome aan.
dan zitten we alleen nog met stroom? voor de electra rijders.
Iemand anders iedeeen?
 
Denk ook even aan de offroad rijders :rolleyes:..
Er moet gewoon een plaats zijn waar zowel on als off road gereden kan worden.

Ligt er geen RC club centraal?
Meestal kun je daar gratis of voor een klein bedrag een hele middag wel rijden.
 
mijn lader kan ook op 12v sigarettenaanmaakding van de auto....
enige probleem is dat ik mijn auto heb getotalled. de 1/1 bedoel ik dan.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top