R/C auto's

Status
Not open for further replies.
jandescooterman said:
Na 10 tankjes moet de motor toch onderhand al gereviceerd worden of zit ik helemaal mis? Want wil ook graag een rc auto, maar wil echt zeker te weten een on the road. Maar daar kan ej niet normaal mee op de weg rijden door vuil op ej tandwiel en doordat de motor zo snel kapot gaat hebben ze mij verteld. Of is dit bullshit?


dan zou ik dat na elke keer rijden moeten doen :+
 
heb ook 1 gekocht:)



hpi nitro mt2

getuned abc motor t15
tuned uitlaatje
k&n filter
alu voor armen zelf gemaakt :D
spec. schijfremmen 52 tands alu tandwiel 1bak!
tit. kopelingshuis met tit. tandwiel
fail safe

maar ja ....fotos !!!!:)











had hem nog geen uur toen was kopeling gaar 2 gloei pluggen potten afgebroken band los 2 schroeven los :P btw rijd op 1:25 nitro :P wahahah
 
het gaat hard oke...

maar deel die 4 pk door 3. en die 105 door 2. dat is normaal voor zo`n t15 ;)

ookal lijkt het veel harder te gaan.
 
Last edited:
Precies. Kennis van me reed mee in de kyosho cup. had zon FW05S ofzo, met 2 speed, tuned uitlaat en al die opties. Ging toch mooi even 56.3 ECHTE km's he:|. Ookal schatte al die noobs hem op een km of 80/90..
Als je nagaat, de 1:8 NK onroad auto's, met op en top getunde nova rossi's en JP motoren, die hebben zelfs moeite om over de 110 te komen ;)
 
Xearo said:
het gaat hard oke...

maar deel die 4 pk door 3. en die 105 door 2. dat is normaal voor zo`n t15 ;)

ookal lijkt het veel harder te gaan.


heb hem van mijn buurman gekocht en die heeft hem bij pk racing gekocht en had toen met dat volk gepraat en die zijden dat ding loopt ook echt ziek hard hoor maat van mu heeft zoon ding van 300 euro die loopt 60 en deze vlieft hem voorbij hpi mt2 van mij drift ook met 4 bnden door bochten iets een hobbel en hij ga op achterwiel echt mmoii spul aleen nu moet ik naald lagers van kopeling hebu :(
 
Hij loopt het niet neem het nou maar aan, zoals BetaMarvin al zegt: zelfs de 1:8 halen dat niet zomaar. En dat is met 3,5cc! Jij rijdt met een 2,5cc. Dus vind ik het zeer ongeloofwaardig. Jou ding is gebouwd om mee te raggen. Die serpent's, HPI R40, associates gaan een stuk harder wedden? Die zijn gebouwd op knetterhard te racen. Dat is ook niet zo gek, aangezien je voor dat chassistje alleen al het dubbele betaalt waarschijnlijk dan voor jou hele set :)
 
En trouwens, wheelien over een hobbeltje kan ik ook met mijn Losi als ik mn slipperclutch (te) strak aan draai. Dus das niet zo'n prestatie ;)
 
j0rg said:
Hij loopt het niet neem het nou maar aan, zoals BetaMarvin al zegt: zelfs de 1:8 halen dat niet zomaar. En dat is met 3,5cc! Jij rijdt met een 2,5cc. Dus vind ik het zeer ongeloofwaardig. Jou ding is gebouwd om mee te raggen. Die serpent's, HPI R40, associates gaan een stuk harder wedden? Die zijn gebouwd op knetterhard te racen. Dat is ook niet zo gek, aangezien je voor dat chassistje alleen al het dubbele betaalt waarschijnlijk dan voor jou hele set :)

De MT2 is inderdaad gebouwd voor offroad en ook al heb je een 52T tandwiel..de 105 km/u ga je idd echt niet halen |(
Enne met een 2,5cc of een 2,11cc is 70 a 80km/u ZEKER wel mogelijk, sommige smallblock motoren hebben al een vermogen van bijna 2pk!EN dat is echt veel...icm een lange vertanding op de 2speed kan je echt hard gaan.
Maar dan heb je het ook over wedstrijdmotoren zoals Novarossi,Mega,RB, JP e.d.
Mijn fully hopped up RS4 met Nova motor gaat toch zeker harder dan 50km/u +ralf+
 
piaggotuning said:
NEej is allemaal bullshit Tuurlijk moet je hem na elke rit goed schoonmaken vooral bij de tandwielen enzo.Maarjah je moet bij een onroad wel goed op vlakwegdek voor al bij de mijne want die heb minder als een cm speling .Maar ik rijd dan meestal op een handbal veld.Want ik drift er altijd beetje mee want zitten driftbanden onder

Ik weet niet wat voor chaal jouwn auto is maar bij mij is het wel heel wat minder (misschien ook omdat mijn auto maar een 1 op 10 is) maar bij mij is het 3 mm...
 
AirWolf said:
Ik weet niet wat voor chaal jouwn auto is maar bij mij is het wel heel wat minder (misschien ook omdat mijn auto maar een 1 op 10 is) maar bij mij is het 3 mm...


mijne hangt std 5mm en een beetje boven de grond

nu is hij hoger voor 1cm+- en achter bijna 1,5 cm

dit vooral omdat hij meestal op parkeerplaatsen met steendjes gebruikt word

hij is dmv 4klikjes weer terug te brengen tot 5mm
(2 min werk)

daarbij is hij wel van 195mm naar 210 mm verbreed
wielen staken iets uit de kap schter maar dat is opgelost door de kap wat te verhitten en bij te vormen

Mugen MSX3
 
j0rg said:
Hij loopt het niet neem het nou maar aan, zoals BetaMarvin al zegt: zelfs de 1:8 halen dat niet zomaar. En dat is met 3,5cc! Jij rijdt met een 2,5cc. Dus vind ik het zeer ongeloofwaardig. Jou ding is gebouwd om mee te raggen. Die serpent's, HPI R40, associates gaan een stuk harder wedden? Die zijn gebouwd op knetterhard te racen. Dat is ook niet zo gek, aangezien je voor dat chassistje alleen al het dubbele betaalt waarschijnlijk dan voor jou hele set :)


kweet ook niej hoor heb er verder niet zoon verstand van is er niet iemand in de buurd (geld) die een xtje hier komt met zijn rc
?

kun je zien loopt echt tievus hard hoor niet zoals een gewoon nirto wagen
 
Dat lijkt wel een standaard protech blok op die MT2. In discussies over snelheden ga ik me niet mengen. :X maar dat 4PK mag je heel snel vergeten. ;)

Owja, sloop maar gauw dat K&N filtertje eraf. Die zijn niet bedoelt voor een rc en filteren dus ook ronduit slecht.
 
Ik heb gisteren ook mijn eerste aanschaf gedaan :)
HPI rs4 evo en een Graupner XS-6 zender.
chassis.jpg

Heb er de M3 body bijgenomen, aangezien er hier al mensen met de andere verkrijgbare bodys rijden.

Vanmiddag als alles van de lader is het ding maar eens in gaan rijden en kijken hoe snel ik dit kapot kan branden :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top