jandescooterman said:Na 10 tankjes moet de motor toch onderhand al gereviceerd worden of zit ik helemaal mis? Want wil ook graag een rc auto, maar wil echt zeker te weten een on the road. Maar daar kan ej niet normaal mee op de weg rijden door vuil op ej tandwiel en doordat de motor zo snel kapot gaat hebben ze mij verteld. Of is dit bullshit?
Xearo said:het gaat hard oke...
maar deel die 4 pk door 3. en die 105 door 2. dat is normaal voor zo`n t15
ookal lijkt het veel harder te gaan.
j0rg said:Hij loopt het niet neem het nou maar aan, zoals BetaMarvin al zegt: zelfs de 1:8 halen dat niet zomaar. En dat is met 3,5cc! Jij rijdt met een 2,5cc. Dus vind ik het zeer ongeloofwaardig. Jou ding is gebouwd om mee te raggen. Die serpent's, HPI R40, associates gaan een stuk harder wedden? Die zijn gebouwd op knetterhard te racen. Dat is ook niet zo gek, aangezien je voor dat chassistje alleen al het dubbele betaalt waarschijnlijk dan voor jou hele set
piaggotuning said:NEej is allemaal bullshit Tuurlijk moet je hem na elke rit goed schoonmaken vooral bij de tandwielen enzo.Maarjah je moet bij een onroad wel goed op vlakwegdek voor al bij de mijne want die heb minder als een cm speling .Maar ik rijd dan meestal op een handbal veld.Want ik drift er altijd beetje mee want zitten driftbanden onder
AirWolf said:Ik weet niet wat voor chaal jouwn auto is maar bij mij is het wel heel wat minder (misschien ook omdat mijn auto maar een 1 op 10 is) maar bij mij is het 3 mm...
j0rg said:Hij loopt het niet neem het nou maar aan, zoals BetaMarvin al zegt: zelfs de 1:8 halen dat niet zomaar. En dat is met 3,5cc! Jij rijdt met een 2,5cc. Dus vind ik het zeer ongeloofwaardig. Jou ding is gebouwd om mee te raggen. Die serpent's, HPI R40, associates gaan een stuk harder wedden? Die zijn gebouwd op knetterhard te racen. Dat is ook niet zo gek, aangezien je voor dat chassistje alleen al het dubbele betaalt waarschijnlijk dan voor jou hele set