This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

R/C auto's

Status
Not open for further replies.
Marcel
En ehmz :X misschien ooit. Ik weet iig dat de kits er zijn, maar weet niet of ze ook op zo'n klein 1 op 10 autotje te fixen zijn. Ik zit nu accupacks e.d. erin te proppen. Ben benieuwd!
 
Laat je "race/rij" ervaring straks maar horen!
Ben zeer benieuwd ..

Pas wel op
De eerste keer parkeerde ik hem ook al tegen de stoeprand omhoog, en vergeet niet de eerste 3 tot 5 tankjes (geloof ik) rustig te rijden en heb lekker rijk af te stellen. Maar denk dat je dat allemaal al wel wist
 
Er is hier nog 3 man met zo'n ding. Erik (EGT) kent ze wel. Joor, Ramey en Orhan. Dus misschien maar is wat afspreken, bij het Silverdome kan je iig mooi rijden.
Ik moet eerst nog 1 servo loshalen, ding staat nu altijd halfgas klein foutje laten we maar zeggen.
 
EGT, we pm'en wel over hoe en wat of ik spreek je op msn.
Mijn bakkie is iig wel ingereden vanavond, jammer dat het nogal nat was :X maar driften doet het ding dan wel goed. Morgen/van het weekend verder om de afstelling goed te krijgen en dan maar eens echt gaan gieren.
1 ding is zeker, vies worden die dingen snel. Perslucht is echt onmisbaar.
 

Én alles weer gefixt?

Maar is wel een goed plannetje binnekort is wat af te spreken daaro weer ff blazen daar...

schillie said:
Woon je in de buurt van Huizen?

Nope, Zoetermeer... (daar ligt tevens Silverdome ook)
 
haha dat is lachen man..steeds meer mensen van het forum met RC auto's +ralf+
Enne Mol..als je ooit hop ups nodig hebt...of wilt weten waar je ze goedkoop kunt krijgen voor de RS4-3 dan moet je me maar PM-en...
Mn broer heeft namelijk dezelfde..alleen dan al volledig gehopped up 8)
Ikzelf heb het eerste type RS4


Misschien is een nitro RC meeting wel een goed plan +ralf+

edit: dan neem ik mn Savage ook mee
 
Xander said:
Je houdt me niet eens bij. :+
Maar ik rag hem wel door het zand heen, en ben niet vies van een bult
En onderschat mijn GS niet

Maar lijkt me leuk, een RC meeting maar moet nog heel wat doen aan mijn rc

Ben overigens blij met mijn 1:8, en dat ik een compressor heb aangeschaft. Met een kwarst(je) is het echt NIET te doen ..

En Bo RoCkHeAd, heb je ook nog een Savage? Ook fotos?

(Xander, het bovenste is bedoelt als grapje hè )
 
Nog iets vergeten te melden...

Paar weken terug waren we aan het rijden op een afgelegen stuk, en opeens komt er een vrouw aan lopen en bleef de hele tijd kijken. Na beide een tankje leeg te hebben gereden vroegen we ons toch af wat er aan de hand kon zijn.

Het bleek iemand te zijn van de regionale krant hier in Assen, en met de vraag of ze een artikel over het modelbouw mocht schrijven met ons in de "hoofdrol". En met als doel voor ons, het iets meer onder de aandacht te brengen...

Misschien niet echt boeiend, maar moest het toch even kwijt.
Mocht het geweest zijn, zal ik het artikel wel even laten inscannen en posten.


Edit//
Xander, gaat de Enigma nog steeds de verkoop in?
Of toch maar besloten om hem te houden?
 
Last edited:
Ik zou maar oppassen met die journalisten. Voor je het weet wordt je afgeschilderd als randgroep jongere. :+

Ding staat hier nog ja, raak hem niet kwijt.
 
Xander said:
Marcel, ff oppassen met perslucht. je pompt al je lagers zo vol met stof. Een kwastje werkt ook prima.


liever wat vaker de lagers vervangen dan iedere keer 5x zo lang bezig zijn met poetsen...
 
 
Status
Not open for further replies.