R/C auto's

Status
Not open for further replies.
Het Stoffeltje said:
check even goed of er nog wel genoeg borgend draad in je wielmoeren zit. Anders heb je dit elke keer ;)

Vertel mij wat :X:X. Weet je nog met die pro 2 van me :D, elke keer dat ik ging rijden reed mijn wiel weg :rolleyes:
 
ik kom er net achter dat ik een gewone rush heb en geen evo :(.
mja, enige verschil is eigenlijk de kleur van het chassis en de motor. Motor is iets langzamer en wat gevoeliger, maar loopt nog goed. dus ja :) maak me er niet druk om :p
 
AirWolf said:
dan kun je driften :eek:. Dat wil ik ook wel es proberen, maar denk niet dat het zo gezond is voor men auto.... denk dat er dan kortsluiting of iets dergelijks komt, weet ik vele iets verkeerds :p.


ik rijd weleens in de regen

dan smeer ik tegen alle lagers vet (zijn dichte lagers) en de ontvanger in een ballon

en knallen maar

door plassen heen is ook neen moeite (al doe ik dat liever niet)

iig in de regen rijden is echt gaaf
 
Het Stoffeltje said:
check even goed of er nog wel genoeg borgend draad in je wielmoeren zit. Anders heb je dit elke keer ;)

Uh die wielmoer ligt nog ergens op straat :rolleyes: dus gewoon een nieuwe erop gezet en weer gaan.

Ik zal zo wel even wat foto's maken.
 
De foto's:
 

Attachments

  • DSC06551.JPG
    DSC06551.JPG
    344.7 KB · Views: 14
  • DSC06552.JPG
    DSC06552.JPG
    343.7 KB · Views: 9
  • DSC06553.JPG
    DSC06553.JPG
    540.7 KB · Views: 4
  • DSC06554.JPG
    DSC06554.JPG
    332 KB · Views: 10
  • DSC06555.JPG
    DSC06555.JPG
    331.4 KB · Views: 11
franky said:
ik rijd weleens in de regen

dan smeer ik tegen alle lagers vet (zijn dichte lagers) en de ontvanger in een ballon

en knallen maar

door plassen heen is ook neen moeite (al doe ik dat liever niet)

iig in de regen rijden is echt gaaf

Nog nooit gedaan en durf et ook niet echt.... straks doet ie et niet meer...
 
Probleem is dat Nitro water aantrekt. Als je maar afterrun gebruikt en al je lagers en stalen onderdelen netjes schoon maakt.
 
Goh ik heb ook nog zon leuk autowtje ligguh ..
eletrisch voorwiel aandrijving..
Maar ik wou hem eerst weg doen... Maar begin er een heel klein beetje aan te twijfelen ;)
 
Ik reed altijd met m'n autos met punaises in de banden over ijs, en vorig jaar ook met de 1:8 buggy door de sneeuw. Toen hebben we echt een donderd stijle schans/ramp gemaakt, en daar achter echt een berg zachte sneeuw gelegd :)
Beetje zon sprong als die amerikanen altijd maken, maar dan zonder schade:)
Kan opzicht best in regen en sneeuw, alleen je electronica goed inpakken en na het rijden alles afblazen en schoonmaken, en vooral veel afterun olie. BTW, niet over straat rijden..
Daar ligt altijd nog wel wat zou/pekel;)
 
BetaMarvin said:
en vooral veel afterun olie. BTW, niet over straat rijden..
Daar ligt altijd nog wel wat zou/pekel;)

Teveel afterrun is net zo slecht voor je blok als dat je er geen afterrun in doet en de nitro laat zitten. Drie/vier druppels is meer dan genoeg en dan even de motor ronddraaien. :)
 
die pekel is idd kut maar als je alle lagers bedekt met een dot vaseline gebeurt er niks

thuis ff onder de warme kraan en daarna zet ik hem in e oven op bordenverwarmstand (50-70 graden) doe ik al sinds ik hem heb en het gaat super

wel hetelucht nie de grill :p




ps: dit is mijn regenrij methode












trouwens qua filter ben ik helemaal tevreden met een soort offroadfilter

deze heeft een schuimpje welke aan beide zeiden afgesloten is met daaromheen een 2de schuimpje


tijdens het rijden word het buitenste schuimpje vies maar het binnenste niet

soms trek ik als hij erg goor word het buitenste eraf
en rij dan weer verder

ook zeer gemakkelijk schoon te maken
 
Binnenkort ook maar een 2 versnellingsbakje erin gooien en een ander uitlaatje scoren.

Kap ik nog ongespoten en wordt ws gewoon zwart met paar custom stickers.

Iemand btw nog tips kwa uitlaten. Gaat om een T15 motortje.
 
Daniël. said:
franky, wat typ jij vaag :X


hoe bedoel je?

die open ruimte is omdat ik hem ff geedit heb omdat ik dat netter vind dan 2 posts van een persoon

als het om de typfouten etc gaat komt dat om dat ik dat in het donker heb getikt:p


mvg

frank

EDIT://

dit filter isset trouwens SUPERDING!!

q361r.jpg


extra groot luchtfilter met dubbel schuimfilter, (schuimdikte 17mm), met haakse aansluiting voor big block carburateurs (flens diameter 15mm of meer, zoals gebruikelijk op 3.5 tot 5cc motoren) Diameter filter: 50mm, lengte 45mm. past op vrijwel alle 1/8 Off-Road auto's


past dus ook @ 1:10 :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top