R/C auto's

Status
Not open for further replies.
Ik heb zelf een marder met samba pijp 22 cc blok en bijna alles is alu..

Leuk tijd verdrijf als het weer het toe laat..ragge in de regen is niet leuk.
Het moet allemaal ook weer schoon (vind ik dan he)
 
Daniël. said:
Duur grapje dus :eek:
En als ik jouw was zal ik wel die bodemplaat aanschaffen, de weken van niet rijden komen er aan, dus kun je mooi aan de slag :p

Als het gewoon goed weer is dan blijf ik rijden. En die bodemplaat is me iets te duur aangezien mn oude nog helemaal 100% is. ;)
 
Schoongemaakt en vast klaar gemaakt voor de volgende aluminium delen:

- Rear Shock Tower
- Front Shock Tower
- Rear Shock Arms
- Front Shock Arms
 

Attachments

  • DSC00143.JPG
    DSC00143.JPG
    278.6 KB · Views: 56
Zo is t ook maar een raar pakketje hè ;)
Ik ben Rustler ook weer helemaal aan t opknappen zodat ik m van de winter goed kan 'misbruiken'. Ik heb eindelijk de goede instelling voor de vering gevonden. Ik moet nu alleen nog kijken naar mijn gripprobleem. Heb nl op straat niet echt super veel grip, jammer genoeg :sad: Daar ga ik nog even naar kijken.
Eigenlijk wil ik ook nog een originele traxxas Stinger motor. Maar die zijn in Nederland pleuris duur, dus even kijken of ik m uit Amerika kan halen. Anders eens kijken of ik er een 550 size ingelepeld krijg. Geeft wel leuke effecten wat trekkracht betreft ;)
 
18 december gaan we waarschijnlijk met de hele club (rc hotwheels) naar Ede om indoor te rijden :)
Gister ledenvergadering voor volgendjaar, er komt 1 grote klasse met 19 turns, maar de mensen die dit jaar in stock hebben gereden mogen de eerste 3 races nog met de 27 blijven rijden:)
 
heb mijn cct weggedaan, morgen komt een tt-01:) weer eens wat anders, dit maal een wel controleerbaarkanon. cct was niet te besturen. tt-01 komt met 15x2 motor. als dat niet hard genoeg gaat knal ik er wel een 11t havokje in ofzo:p
 
Kneiter said:
Schoongemaakt en vast klaar gemaakt voor de volgende aluminium delen:

- Rear Shock Tower
- Front Shock Tower
- Rear Shock Arms
- Front Shock Arms

Bling bling 8)
 

Attachments

  • alu parts 1a.jpg
    alu parts 1a.jpg
    280.3 KB · Views: 30
  • alu parts 2a.jpg
    alu parts 2a.jpg
    297.7 KB · Views: 28
  • alu parts 3a.jpg
    alu parts 3a.jpg
    295.6 KB · Views: 22
New rims. 8)

image.php
 
Zeer vette goodies allemaal weer!
@ marvin, lucky u dat je nog lekker met je 27T mag rijden. Die dingen meestal wel chill en zijn vaak ook goed snel. Met welk merk rij jij? Vriend van mij had een Quad mag van Reedy, ding was echt snel!

@ xearo: zorg er wel voor dat je kogellagers hebt en een alu as anders kan je constant onderdelen rapen met die TT-01.
Mocht je nog 'tunings' tips nodig hebben .... ;)
 
Is er geen ruimte @ SBO om mss tussen de sprints ook ff deze bakkies te laten sprinten :W..........

[edit]

Holyshit, dit zou tinne kopen.....

dt1.jpg


+pippi+

[edit]
 
Mocht er een lelystad 2006 komen, neem ik mijn GS 1:8 mee ;)
En vast wel meer members :D Xander? Mol? Joor? Erwin.? Kneiter?
 
Last edited:
Daniël. said:
Zoek eingelijk een site waar 1:8 Kappen te bestellen zijn...
Wel offroad, iemand?

Ja doei, daar heb ik je een tijd terug al een zooi links voor gegeven. Zowel gespoten als ongespoten. ;)

Ik zoek nog een setje banden waar ik een zooi punaises in kan knallen. Leuk voor op het meer van de winter. :p

Wat heb je voor de rims betaald btw? Bij the border zijn ze namelijk best goedkoop. Jij zal ze daar ook wel besteld hebben. ;)
 
Der komt een nieuwe versie van de GS Storm, namelijk de EVO versie.

De nieuwe Storm EVO dus is voorzien van een nieuw ontwikkelde hinge pin ophanging van de onderste draagarmen. Hierdoor worden de assen waarmee de onderste draagarmen gemonteerd zijn 'vastgeklemd' tussen twee aluminium houders, welke aan de voor- en achterzijde van elke differentieel behuizing worden gemonteerd. De aluminium draagarmashouders (hinge pins blocks) worden op de differentïeelbehuizingen vastgeschroefd, waardoor de draagarmen veel zwaarder belast kunnen worden. Ook het chassis is aangepast en gefreesd uit gehard aluminium, waardoor deze extra torsiestijf is. Dankzij de bevestiging van de hinge pins in de montage blokken, hoeven er ook geen lastige C-clips meer worden gebruikt voor het borgen van de hinge pins, deze zitten nu 'captured' (ingesloten) in de houders.

En nu het leukste..

Om de bestaande eigenaren van de GS Storm niet teleur te stellen, biedt GS nu de mogelijkheid om een conversie kit aan te schaffen voor 79,- euro en zodoende hun auto weer up to date te maken.

[IR]http://www.rc-junkies.nl/images/library/evo7.jpg[/IR]De GS Storm EVO conversie kit

Ik blij :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top