R/C auto's

Status
Not open for further replies.
Xander said:
Ja doei, daar heb ik je een tijd terug al een zooi links voor gegeven. Zowel gespoten als ongespoten. ;)

Is dat zo :rolleyes: ?
Ik kan me daar niks van herinnneren, zal het topic dan wel even door zoeken :X

Wat heb je voor de rims betaald btw?

In totaal € 29.96 (incl. verzendkosten).
Voor 2 setjes hè :rolleyes:
 
79e is voor dat setje een mooie prijs denk ik zo. Ik snap het nut er niet helemaal van, maar alu shit is altijd goed. :p

Pas als ik mn bodemplaat krom zou rijden of er zou een lower arm holder afbreken zou ik zo'n soortgelijke set aanschaffen. Ik denk dat er nu leukere dingen zijn om in te inversteren. (Investeren is een groot woord :p)
 
Klopt, maar ik zie dit als de start van een "projectje" zeg maar ..
Dus vele dingen gaan vernieuwd worden, servos, zender, velgen etc. En misschien toch nog een ander motortje..

En wil der nu ook wat meer mee gaan rijden als afgelopen seizoen, dat sowieso :p

Edit//
Xander, mocht er een lelystad `06 komen, kom jij dan ook met je buggy?
Er is daar een leuk cross/kart baan :p, beetje rijden/raggen daar :p
 
Het Stoffeltje said:
Zeer vette goodies allemaal weer!
@ marvin, lucky u dat je nog lekker met je 27T mag rijden. Die dingen meestal wel chill en zijn vaak ook goed snel. Met welk merk rij jij? Vriend van mij had een Quad mag van Reedy, ding was echt snel!
QUOTE]
Wij reden in de stock met een team orion rush. 1 soort borstel toegestaan en vaste vertiming. In 1 seizoen hadden we er 2 nodig. Die dingen waren best saai, maar de stap naar 19 vond ik in het eerste jaar te groot.
Nu ga ik dus trainen met een snelle 23, en dan 19 rijden. Met de regen hebben de mensen die uit de stock klasse komen wel voordeel, want dan trek je wel voordeel uit de 27 turns.
 
Even een schopje :rolleyes:

Het is vanaf nu geen Plus versie meer, maar een Evolution 8)
Er zullen nog vele evo parts komen, maarr... het begin is er!
 

Attachments

  • S3600007.JPG
    S3600007.JPG
    38.4 KB · Views: 36
  • S3600008.JPG
    S3600008.JPG
    38.1 KB · Views: 23
ook maar ff een kickje niemand anders doet het ,sorry voor kwalitijd maar ja


j61ydd.jpg

j61yeq.jpg


zit ff geen filter op had net gereden dus ff afterrun olie er in gegooid maar je kunt alu kelk zien :D adjeuj
 
Xearo said:
ook een update van mijn kant. hpi rush is weg.

houd het nu bij electro. heb van de centen van de rush een nieuwe rising storm gekocht afgelopen donderdag.

corally19triple erin, leuke sanyo's en gaan.

in het filmpje nog met standaard vertanding. maar komt zo ook al aardig vooruit :)



zie filmpje :D


http://www.badongo.com/vid.php?file=df-02__2005-12-25_Df-02.wmv


Respect natuurlijk maar ik vind dit 100x nix.
maar ja dat is ieder zijn keus, toch?
 
Daniël. said:
Afterrun olie moet wel in de cilinder(kop) he :)
Niet in de carb.


zijn zat mensen die adviseren het in de carb te doen

motor laten draaien en dan toevoegen via carb

dan komt het ook tussen de lagers


doe je het alleen in de cilinderkop dan komt er niks of amper iets bij de lagers

er is dus over nagedacht
 
K doe het altijd in de cilinderkop, even aan de trekstarter trekken en het loopt er prima door heen :)

Zal van de week paar nieuwe fotos schieten :)
 
Gaat er iemand van hier 18 febuari ook na de/een snert race?

De middag staat in het teken van vrijrijden met een vleugje strijd. Strijd door solo zo snel mogelijk een parcours te rijden. En einde van de dag een jumpstrijd.

Om lekker warm te blijven is er een tent waar men, alleen aangemelde rijders, gratis koffie, broodjes, etc. kan krijgen. EN natuurlijk SNERT.

De planning:
Aanwezig tussen 12.30-13.00 uur.
Rijden tussen 13.00-17.00 uur
Tussen 15.30 - 16.30 uur jumpen

Ik en nog 2 andere gaan iig wel heen, moet alleen nog aantal dingen gebeuren tot ik kan rijden.

Ik had me evolution kit er op, alleen die gaat er voor die dag weer even af :p Zodat ik even oudewets flink kan raggen 8)
 
Eeey allemaal,

Ik dacht laat ik mijn 1:10 Cen Rc-auto ook maar eens met jullie delen:p

2.5cc
2.0 pk
2 bak ,
Dual Exhaust :p haha

Toekomstige dingen,
5.5 Mm carb
3.0 cc


Ik heb niet super veel veranderd

Motorisch,
gwn goed afgesteld en nieuwe dual exhaust verder niet het rijd gwn zo al hard door :p hij rijd zown zal het zijn +/- 80 km/h ,

Optical,
Subaru Impie WRC kap, waarvan ik ong... de helft van de stickers af heb gehaald, de 1 vind het mooi ander vind dat alle stickers juist hooren, kep gaas in me grill gemaakt aan de voorkant mede voor extra koeling en het is gwn mooier... ik heb ook nieuwe velgjes gekocht en beter grip bandjes maar je doet maar heel kort met de bandjes dus ik ga binnekort schuimrubber bandjes kopen.

Hier paar fotootjes:
nfmvwz.jpg

nfmybq.jpg

nfmyie.jpg

nfn1j6.jpg


Greetzzz Sander
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top