R/C auto's

Status
Not open for further replies.
mastervanloon said:
was net bij speed en design geweest, deden ze ook een parcoursje met wat rc'autootjes. Zat 1 ontzettend snelle tussen, ding had gewoon echt bijna een 70cc scooter geluid, en trok ook echt hard wheelie enzo, echt ziek hoe hard dat ging:D wist niet dat het zo hard kon
Was waarschijnlijk een FG monstertruck.
Die dingen trekken indd wheelies ja:)
Ik vind het maar een grasmaaier geluid hebben standaard:p
Gister eens mijn Xray evo 2 en custom M18 uit de kast gehaald. Nog 1a2x buiten rijden met de evo 2, en dan met de M18 in de cantine :W. We gaan ook nog eens met de club eind dit jaar naar Megadrom, en plannen om naar Ede en PKracing te gaan staan ook al:D
 
Daniël. said:
Doel/Dingen voor volgend jaar is, sowieso een nieuwe betere zender, 2x 13 kg servos, rotor start en nog vele kleine dingen (die toch veel geld kosten :X) En ervaring op te gaan doen op banen bij verschillende clubs in Nederland.

Doel van dit verhaal? Weet ik niet, maar vond het wel even leuk om te typen :)

2 x 13 kg servo's? :D Ik zag dat psycho ze ook in zn wagen heeft zitten, maar dat is toch echt dik overdone. Beter houdt je bij je gas/rem een snelle en je stuur een sterke, een snelle 8kg is dan meer dan genoeg.
 
Klopt.. Psycho heeft ze er ook in zitten, en is er zeer goed over te spreken..

13KG, 0,108Sec. De DS1013 is nu beschikbaar met een aantal kenmerkende verbeteringen die eenvoudig uw adem weg zullen nemen! Deze servo's zijn enorm krachtig, supersnel en uiteraard uitgerust met een nauwkeurig metalen tandwielset. De nieuw ontwikkelde microprocessor verwerkt de signaal impulsen nog sneller en nauwkeuriger.
 
Daniël. said:
Klopt.. Psycho heeft ze er ook in zitten, en is er zeer goed over te spreken..

Ah das een digitale. Ziet er mooi uit alleen wel aan de prijzige kant. Wel een voordeeltje dat ze spatwaterdicht zijn. :)
 
Xearo said:
msx3 wel ja....

705 en r40 zijn high end racers..... :X

betaal je voor rollend chassis enkel al 500E ofzo..


Mugen MSX3 1/10 racing chassis .12 engine 175 euro excl zender ontvanger servo's kap brandstof en gereedschap

NITRO R40 KIT W/O BODY, ENGINE AND EXHAUST (WB255-260MM, 200MM, ) 215 euro zonder motor en zender ontvanger servo's kap brandstof en gereedschap

449 met motor en uitlaat excl zender ontvanger servo's kap brandstof en gereedschap



Serpent 705 1/10 4WD rolling chassis 229 euro zonder motor en zender ontvanger servo's kap brandstof en gereedschap


449euie met motor en tuned pijp en zender ontvanger servo's kap brandstof en gereedschap


nou dan heb je een flinke racer voor minder dan jouw rollend chassis })


mugen is gewoon een SUPER startersding die ook nog leuk is voor gevordenen en alles is ervoor te krijgen (wel zoveelmogenlijk in plastic houden :X )

die andere 2 zijn meer voor als je aleens een 2dehandsje hebt gereden
(bijv als je optijd was voor die propech van piaggiotuning ...SPOTPRIJS!!) :+



en altijd (iig vind ik het slimst) inrijden dmv zo rijk rijden dat je hem hardlopend bijhoud , leer je iig alvast ermee omgaan en kun je ook mooi alles zo afstellen dat hij rechtdoor rijd ipv links of rechtsaf
 
Xander said:
Ah das een digitale. Ziet er mooi uit alleen wel aan de prijzige kant. Wel een voordeeltje dat ze spatwaterdicht zijn. :)
Klopt, ik vind ze zelf ook aan de prijzige kant maar heb het er wel voor over.
Er komt na de zomer van 2006 (of eerder) een nieuwe motor op, en dat pak ik ook gelijk goed aan, welke weet ik nog niet percies..

Maar nu ben ik ook modderwater proef :D

En een nieuwe Fm zender was ik vergeten te melden, heb nu nog steeds de zender die ik er toen bij kreeg een AM en wil toch snel wat anders :X

Maaarr.. eerst andere dingen die momenteel belangrijker zijn, en daarna met de RC bezig :)
 
kheb mun nitro mt2 TEKOOP met


alu voorarmen
alu tandwiel
failsafe
nieuwe veering
inc servo ontvanger
alles oplaadbaar
gereedschap
k&n(de echte)filter
snele pijp
tatanie tandwiel
speciaal blokjewaarme je kunt rijden met 1:25 brandstof heb ik ook nog 0.5 liter van


voor zeg eens 300
 
heb net een micro failsave(a 40E) in me auto gevonden :D

heb een beetje gemazzeld denk.

heb voor die rush incl glowstart, zenderset en half blik methanol maar 150E betaald. ding is als nieuw :) en dan nog die failsave van 40E :)
 
Xearo said:
heb net een micro failsave(a 40E) in me auto gevonden :D

heb een beetje gemazzeld denk.

heb voor die rush incl glowstart, zenderset en half blik methanol maar 150E betaald. ding is als nieuw :) en dan nog die failsave van 40E :)

zeker netjes :). Ik zou ook graag weer willen beginnen, helaas zal dat pas zomer volgend jaar zijn, maar dan ga ik wel gelijk voor een wagen met zenoah 2 takt :)
 
Klinkt niet verkeerd Erwin. :)
Maar inderdaad, het heeft opzich nu best weinig nut om nu nog iets aan te schaffen want voor vele begint het winter seizoen bijna dus zeer weinig rijden. Tenminste, als je er echt mee bezig bent, en niet met een doel rijdt van "Owh, boeiend!"..

Alleen geef ik toe dat mocht er een keertje sneeuw liggen, ik toch 1x heeeeeel ff ga rijden :D Dik spinnen })
 
dan kun je driften :eek:. Dat wil ik ook wel es proberen, maar denk niet dat het zo gezond is voor men auto.... denk dat er dan kortsluiting of iets dergelijks komt, weet ik vele iets verkeerds :p.
 
Zo na 1 middag rond baggeren 1 losgetrilde wielophanging, 1 wiel dat er af liep en alle 4 de chrome velgen verkracht. Maar hij rijdt nog steeds +ralf+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top