R/C auto's

Status
Not open for further replies.
Dan nog, hij is nog steeds HUGE! :D
Nu krijg je ook niet meer van die vage opmerkingen (soms) als je aan het rijden bent :D

"Ben jij niet veelste oud voor deze bestuurdbare auto`tjes?" WAT ZEGT U MEVROUW? :|
 
bij nitro valt het nog mee.... als je met je elektro aan komt beginnen ze meteen te zeuren.... "oh haha, dat is er een op batteijen, tsss"

wel leuk als met je anderen aan het rijden bent met nitro, dat je dan alle nitro voorbij knalt. :)
 
Zulke reacties krijg je altijd, ik las gisteren een mooie :D

Omstander vroeg: "bestuur jij die auto?"
Antwoord: "Nee, ik probeer juist die kabouter dood te schieten die ermee vandoor gaat!"
 
Daniël. said:
Zulke reacties krijg je altijd, ik las gisteren een mooie :D

Omstander vroeg: "bestuur jij die auto?"
Antwoord: "Nee, ik probeer juist die kabouter dood te schieten die ermee vandoor gaat!"

OWNED :W
 
Xearo said:
hoop dat je het leuk blijft vinden.

die mongool bij pk zal het je flink ontmoedigen :S

Welke bedoel je?? Ik kom daar regelmatig en al die gasten daar zijn gewoon fucking aardig tegen me.
 
Daniël. said:
Snel maar weer ff heen dan Erwin. ;)
Kun je je RC weer in orde maken :p

Uhhhm, geen werk, school gaat slecht, heb nog een scooter om te fixen, wil ook nog andere dingen doen :X, moet benzine voor auto betalen.

Kortom, die pro 4 mag lekker verotten van mij :) komt ooit nog wel een keer.
 
heb nu gozer op msn die zijn complete nitro rs4 3 evo wil ruilen tegen mijn complete cct met lader. op zendersets na:X

doen of niet?

ding ziet er goed uit...mijne ook.
 
Xearo said:
hoop dat je het leuk blijft vinden.

die mongool bij pk zal het je flink ontmoedigen :S


hij wilde mij destijds geen offroad verkopen

denk er goed over na
onderdelen zijn best duur en de brandstof ook
dan verslijt je otor ook nog en moet je dus ook vervangen

bandjes etc.

ik kwam eig voor een 2dehands marder

die wilde hij al helemaal niet kwijt


Kneiter said:
Morgen ga ik even bij PK Racing rond neuzen en kom misschien wel terug met een auto :D


mijn tip kijk hier of op modelbouwforum en lees veel en denk goed na wat je wilt
welke auto is in die klasse het best en waar kun je nog veel aan verbouwen

dan koop je die auto en geen ander

en koop hem bij een zaak in de buurt van je huis
betaal je misschien iets meer
maar je hebt hulp als het nodig is

mvg
frank

onroad :

HPI NITRO R40
mugen msx3
serpent 705
dat zijn leuke beginnerskarretjes die goed meekomen in gevordenen

ik heb zelf een mugen msx3
die heb ik op de WOT methode ingereden (volgas is iets harder dan je rennend bijhoud) en dan leer je alvast met de auto omgaan
dan steeds iets krapper zetten en je leert omgaan met de snelheid

standaard is deze al zeer uitgebreid
en er zijn erg veel hop ups

mvg

frank
 
Het wordt sowieso een offroad ivm met een mogelijkheden tot rijden hier. Ik woon op gooiafstand van het bos en er is weinig tot geen mogelijk om een mooi stukje asfalt te berijden. Budget is groot genoeg maar dacht meer aan iets van rond 500/600 euro eerlijk gezegd. Ben hier al bij twee winkels in de buurt geweest maar die hebben hooguit 3/4 auto's staan en de rest van die verrotte treinen :rolleyes: . Vandaar dat ik daar ga kijken.

We zien wel of het wat wordt. +ralf+

Btw het het filmpje gezien met inrijden aan de hand van de WOT methode. Dus dat zal ik dan ook gaan doen.
 
Last edited:
was net bij speed en design geweest, deden ze ook een parcoursje met wat rc'autootjes. Zat 1 ontzettend snelle tussen, ding had gewoon echt bijna een 70cc scooter geluid, en trok ook echt hard wheelie enzo, echt ziek hoe hard dat ging:D wist niet dat het zo hard kon
 
Xearo said:
doen of niet?
Als je graag nitro wilt gaan rijden is dit natuurlijk een leuke optie :)

Toen ik aan Modelbouw begon, vond ik het echt ontzettend tof! Maar dacht ook (niet hardop) dat het voor een blauwe maandag zal gaan worden. Begon met een Propech 1:10, ook gelijk een gevorderden auto en had daar toch zeer weinig prezier van gehad. Een dikke 2 week (?) later ben ik terug gedaan, had ondertussen een "rij-maatje" gevonden, en toen mijn 1:10 wezen inruilen op een toen net uit gekomende 1:8 GS Storm buggy, en daar heb ik tot heden nog nooit gespijt van gehad!

K heb opzich nog zeer weinig schade gereden, alleen dat banden los lieten was het grootste probleem maar dat aankomend seizoen moet dat geen probleem meer gaan worden (meedere setjes op "voorraad").

Inmiddels hebben er er nog een maatje bij, en rijden nu met 3 1:8 en er kwam nog een persoon bij met een Marder die ook de stap wou maken na 1:8.

Ik hoop na de winter met filmpjes aan te kunnen komen, en weer veel aktie fotos! En hopelijk niet met veel slecht nieuws.

Doel/Dingen voor volgend jaar is, sowieso een nieuwe betere zender, 2x 13 kg servos, rotor start en nog vele kleine dingen (die toch veel geld kosten :X) En ervaring op te gaan doen op banen bij verschillende clubs in Nederland.

Doel van dit verhaal? Weet ik niet, maar vond het wel even leuk om te typen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top