ik zou voor de ps3 gaan playstation krijgt weer hele zieke spellen op de ps3,beeld kwaliteit is stuk beter op de ps3 op de 360 vind ik het tegen valen!
De 360 zit je ook met laad tijden tijdens de spellen dat is bij een ps3 niet het geval ,en even ter ver duidelijking is het online game gratis!!!! blue ray is zeker leuk blue ray is gewoon vele male mooier als dvd,en is meer mee te doen,kortom ps3 komt erwel en zal zeker een concurent gaan worden,maar inderdaad de prijs is absurt mischien nog even wachten tot die wat gezakt is?
dit is 100% complete onzin !
heb je wel een echte ps3 naast een xbox360 gelegd ?
ff voor de duidelijkheid waarom XBOX360 PREMIUM (met 20gb etc dus) voorkeur heeft:
- Kost in Duitsland 299€ !!! (@ Mediamarkt in Duitsland)
- Controller is 100x beter dan de ps3 controller
(de ps3 controller is dezelfde als die van de ps1 en ps2= kut in de handen)
- GRAPHICS van PS3 vallen enorm tegen!
- LAADTIJD van PS3 is LANGER dan XBOX360!
- Xbox360 kun je flashen en gebrande spellen spelen + online !! (ja met gebrande spellen kun je met 360 online)
- Gamepad+headset zijn heel erg goed te gebruiken! (headset sluit je aan op je gamepad, wat heel erg innovatief is)
de xbox360 maakt wel wat lawaai vind ik zelf, maar dat kun je met een flash veranderen waardoor het minder lawaai maakt
don't believe me ? ga naar de mediamarkt, daar kun je die dingen naast elkaar leggen en vergelijken en je word daar keurig geholpen