DAMN! :X Nu weet ik helemaal niet meer welke ik zou moeten nemen haha. Ik lees dat veel mensen de PS3 goed vinden door Gratis Online modus en vettere games. Maar de 360 heeft ook hele vette games (denk aan PRO6) dus nu weet ik het helemaal niet meer..
Ik denk dat ik gewoon nog even 1/2 maandjes wacht en dan ga kijken, want dan is de PS3 ook wat verder en dan kan je beter beslissenIs er misschien ook al ergens een Review tevinden van PS3 vs. 360 ?
:~ Die xbos is echt dope man !
Dus dit is zeg maar de betere versie van de "normale" 360? Wanneer ligt die in de winkels?
Microsoft heeft het bestaan van de Xbox 360 Elite bevestigd en heeft bekend gemaakt dat de zwarte spelcomputer in de loop van 2007 in Europa verschijnt. Eerst is echter de Verenigde Staten aan de beurt. Daar verschijnt de Elite op 27 april voor een prijs van 479 dollar. De zwarte Elite komt gebundeld met een 120 GB harde schijf en heeft een HDMI port. Een saillant detail is dat je meteen ook een HDMI kabel bij de Elite krijgt, in tegenstelling tot bij de PlayStation 3.
stukje gevonden in de PU(power-unlimited)
de kosten liggen egt niet zo suer veel hoger als andere consols die uit zijn gekomen over de jaren
Sega Saturn 1159,00 gulden
playstation 1 800 gulden
playstation 2 1150 gulden
dreamcast 599 gulden
xbox 479 euro
etc etc etc
playstation 3 600euro - dik 1300 gulden dus
Dan zou ik dus wachten tot de Xbox360 Elite en dan die firmware uopdate doen en dan heb je voor 480 euro + de firmware + kosten per dvdtje + 60 euro live... een supervette console met games.
http://media.insidegamer.nl/hardware/7/300.jpg
Hoezo dat, er zijn nog helemaal geen problemen geweest met het online gebeuren van PS3. Xbox live kost aardig wat geld + de PS3 heeft 60 gb. PS3 is gratis online, en je kan er mee surfen, en xbox heeft alleen het gare xboxlive.