Project NRG 8)

Vandaag m'n bandjes binnen gekregen :!


1054574714ML50s.jpg



Ik hoop ze morge erop te kunnen zetten...
 
Last edited:
Vandaag zijn de velgen af :) Op de foto lijkt het vreemd genoeg niet zo mooi, maar in real is het echt mega 8) Let ook ff op de randjes ;)

1054637839Velgenaf.jpg


Oja voor degene met slechte ogen onder ons, het is metallic zwart.

Morge gaan de banden erop...
 
Hoppa, vandaag zijn de binnenkappen afgekomen.

Mja de foto's zeggen genoeg... (oja let niet op alle vette vlekken enzo, hij moet nog gepoetst worden)

NRGgroenbuiten1.jpg


NRGgroenbuiten2.jpg


NRGgroenbuiten3.jpg
 
Ow ow wat valt zon oude NRG heerlijk te modden :P

Men handen beginnen ervan je te jeuken ... zal niet lang duren voordat ik aan men volgende project begin 8)
 
Daar ben ik het wel mee eens! Hij is zeker vet geworden en die voorkant is erg origineel, alleen nog ff wat gaas erachter. Misschien die gaten nog beetje bijwerken want ziet er niet helemaal perfect uit, monozitje erop is misschien ook wel leuk idee. :)
 
Wie zegt er dat die af is?? :D Ik heb nog flink veel plannen...

Enne over die auto's, tja jullie weten nog niet eens wat er in die garages staat ;)

Mja verders bedankt voor de complimenten :)
 
Originally posted by Laurens
Wie zegt er dat die af is?? :D Ik heb nog flink veel plannen...

Enne over die auto's, tja jullie weten nog niet eens wat er in die garages staat ;)

Mja verders bedankt voor de complimenten :)

:P ik wel ;)
 
Vandaag weer wat foto's gemaakt, hij ziet er iig leuk uit voor Lely. Mja vandaag ook weer proberen te rijden, is echt een ramp! + de voorrem werkt niet. Dus ik denk dat het geen sprinten voor mij word. Ook is mijn TNT stuurtje waarschijnlijk niet op tijd af, dus heb ik een tijdelijke oplossing gemaakt ;) Carterkap hoop ik ook deze week af te hebben... Stressing voor Lelystad, ook voor mij!
Enjoy the pics :D

1055683373NRGbijnaaf3.jpg


1055683321NRGbijnaaf1.jpg


1055683346NRGbijnaaf2.jpg


1055683420NRGbijnaaf4.jpg


NRGbijnaaf5.jpg


NRGbijnaaf6.jpg


NRGbijnaaf7.jpg


NRGbijnaaf8.jpg


NRGbijnaaf9.jpg


And the prowd owner 8):

MeopNRG2.jpg
 
Back
Top