Project NRG 8)

Hehe idd, hij staat als Special Scoot in de Scootin' van deze maand :W

Ik vind het alleen een klote verhaal dat ze erbij hebben gezet (stelletje kindjes daar), mja de foto's zijn vet ;)

Originally posted by Enrico@nrg
Sorry, maar ik ben niet echt gecharmeerd van de nrg.. Niet echt mijn stijl.. Wel respect voor het werk en de lef die er in zit;)..

Ik daarentegen vind het wel heel erg geslaagd ! mja, smaken verschillen nu eenmaal, over 1 ding zijn we het iig eens hier is veel werk ingestoken geweest :W

afkraken is ook een groot woord hé...

//edit// hoewel..8P, dat stukje over NOS vind ik een beetje matig mja... //edit//

Last edited:
Ja wat een gezeik over dat knopje in de Scootin'. 12 regels over dat ze dat knopje NOS injectie niks vinden, wat een mongolen. En de afwerking niet goed :s WTF ga zelf een scoot bouwen !!! Ze vinden hem dus niks maar willen niet lullig overkomen, stakkers.

Ik vind em dus wel heel erg strak, vooral je voorkap en je setup :W

Ik heb helemaal niks over NOS gezegd.
Het enigste is dat dat schakelaartje waarmee je hem uitzet toevallig van zo'n NOS systeem af komt en dat heb ik gezegd.
Die gozer was echt wazig man, en toen die daar was vond die het echt een prachtig ding blablabla :|

Mja de foto's zijn wel mooi, zal ze vanavond ff posten.

Nja ze zijn een beetje klein, doet picturetrail op de een of andere manier :?

36920563.jpg
36920592.jpg

36920610.jpg
36920624.jpg

36920637.jpg

Ik weet niet hoor, maar als ze je scooter een beetje af gaan kraken laat je toch per direct het artikel intrekken? Het zal even helemaal lekker worden.

Ik vind hem er iig mooi uitzien. :)

Hey Laurens..

Hij ziet er echt goed uit hoor..
En over dat knopje weet je zelf het beste..
maarja.. voor diegene die je niet kennen of er nog nooit van gehoord hadden komt het lullig over idd

Ik weet iig wel beter!

Veel succes er nog mee!

Back