Project NRG 8)

Ik wou een keer iets compleet anders, en extreem bruut maken. En dat gaat me wel lukken denk ik :)

De Dragster rijdt in Waddinxveen nu ja.

Vandaag voor de eerste keer gevlamd, en ik moet zeggen hij rijd goed :D

Kappen gaan als het goed is volgende week naar de spuitert...

kijk met marcel @ the NRG kan ik praten:P...de Dragster stat nu in Waddinxveen, en het kan wel kloppen dat jullie m nog niet zo vaak hebben zien rijden...want ik ben helaas nog certificaatloos:|...1 mei eindelijk voor certificaat.

Superrelaxed dart ie vlamt Laurens...succes verder met je NRG

Erg vette nrg net als de dragster trouwens.
Maar wat ik niet snap mij is eens verteld dat je een speed of een speed replica (met losse verbrandings kamer)kon herkennen aan de 3 schroefjes op de kop maar dat zie ik hier ook ??

Originally posted by gvr
Erg vette nrg net als de dragster trouwens.
Maar wat ik niet snap mij is eens verteld dat je een speed of een speed replica (met losse verbrandings kamer)kon herkennen aan de 3 schroefjes op de kop maar dat zie ik hier ook ??

Gifgroen powah :W

Waarom denken mensen dat het een speed is? Ding heeft een vaste verbrandingskamer and thats it. Over welke 3 schroefjes heb je het dan?

Vanmiddag paar filmpjes geschoten :)

't rijd aardig, redelijk afgesteld alleen de ontsteking begint een beetje te haperen en stotteren op top RPM :S

Klik hier voor de filmpjes.

Oja let niet op die burn :rolleyes:

Hij is vet Laurens 8). Kun je me aub vertellen hoe ik in contact kom met die cameraman? Ik heb namelijk ook nog een filmer nodig :+.

Maar zorg eens dat die k*tkoppeling sneller aangrijpt... Dit was scary ;).

Jep vliegwiel is aangekomen 8)

Ik zag dat uit m'n originele vliegwiel een paar stukjes ontbraken daarom heb ik van Jeroen een oud type overgekocht. Deze is in perfecte staat :W

Maybe vanavond een update, als ik EINDELIJK eens m'n digicam terug heb :|

ook je oude vliegwiel zal op den duur kapot lopen. komt omdat er een stukje van het carter afgehaald moet worden. Of je koopt een binnenrotor :P

Ok updeet weer eens :)

Ik heb m'n uber vette ventieldopjes eindelijk binnen (na 2 maanden wachten) Ja ze zijn fout, ik weet het :P

Alienventieldopjes.jpg

M'n remklauw verf was binnen dus meteen m'n remklauw ff gedaan:

Remklauwgroen.jpg

M'n TNT stuurtje was binnen, die ga ik nog spuiten ;):

TNTstuurtje.jpg

1 Velg is geschuurd, godver wat zit daar een rotte lak op :| :

Velggeschuurd.jpg

En het oud type vliegwiel dat ik van Jeroen heb gekocht:

Vliegwiel.jpg

Als het goed is komen m'n kappen deze week trug 8)

Ok, want ik nu nog moet doen:

- Afstellen

- Voorvork opknappen en spuiten
- Binnenkappen bewerken en spuiten
- Velgen afschuren en spuiten
- Het 1 en ander polijsten
- Stickers bestellen en plakken
- Paar kleine dingen spuiten oa m'n stuurtje
- Gaas monteren
- En ik ben natuurlijk nog wat dingen vergeten

Ik hou jullie op de hoogte ;)

Originally posted by Patrick
ook je oude vliegwiel zal op den duur kapot lopen. komt omdat er een stukje van het carter afgehaald moet worden. Of je koopt een binnenrotor :P

Carter aanpassen ga ik ook doen...

Een binnenrotor past op dit moment gewoon niet in mijn budget :(

Back