Project : MHR Speed 2004 Runner

Status
Not open for further replies.
Er is mij gevraagd piccas te posten.
Hierbij dus gedaan.
Als er een paar weg moeten mag je me een pm sturen of zelf weghalen:p ;)
Verder komen er morgen denk ik filmpies van het rijden.
 
He B0mba's ziet er allemaal kap0t spangz0r uit. Al die picca's ownen en wie zijn die schatjes die op die fotos staan n0h?
 
Mja op de foto's stonden : Ik , Rutger , Marc , Roald , Ronald , Vincent en Frank.
Als iemand space heeft kan Marc de filmpjes ook online zette en die gingen wel over het Runnertje ;)
 
Zojuist een remschijf gekocht van Enrico :W

56745092.jpg
 
hey swa! kapot lauwe runna broda! Beter boek je die runna uit hoogvliet helemaal zoek vriend!
om maar ff mee te doen met jullie wiggertaaltje :p:L (loser teken thanks to foxrider)
 
Last edited:
zou je niet eerst eens je 8rrem fixxen voordat je je voorrem gaat uppen :X mjah word nog wel eens wat met dat ding ;)
 
Achterrem is ook al gefixt :p
Marc heeft een filmpje op zn pc staan van heel de dag maar het moet een stuk kleiner worden [nu 48 MB :X] kan iemand hosten voor hem of het hem uitleggen ?
 
Stuur maar naar mij, ik kan hem mischien hosten (maby snelle server anders eigen slome ding) maar in iedergeval wel voor je kleiner maken (en beetje bewerken :D)
als je em nou vandaag nog stuurt issie morgen klaar, en online
 
[R]unner [R]eloaded said:
:W

En ik kan geen digi cam kopen omdat me scooter al me geld kost dus leen ik af en toe digi cam van vrienden :p

vette setup...

digi cam kosten nu bijna niks meer al helemaal in verhouding met de waarde van je MHR speed 04 cil...

minolta 2.0 mp heb ja al voor 130 euro...
 
Mja ik kan ook me setup verkopen en een digi cam kopen , alleen dan heb ik niks meer om een foto van te maken :p


WS. wel aanwezig op grou :W
 
[R]unner [R]eloaded said:
Mja ik kan ook me setup verkopen en een digi cam kopen , alleen dan heb ik niks meer om een foto van te maken :p

hehe die zit:p
!!! maar beter ga je toch ff wat plaatjes schieten:D!
 
robert ik hoorde van een meeting morgen? ga je daar heen, want mag je sporten tegen :L fabrizi runner

hoop et
 
Ik zit nog te twijfelen over de toekomst van de Runnert , ik krijg ws mn rijbewijs van me pa en oto sjezen lijkt me ook wel wat...ook ben ik namelijk geil van een Zip SP..
Ik weet nog niet wat ik ga doen..
Misschien wel een Zip SP opbouwen mja dan zit ik weer met me runner blok wat net getuned en gekottert is :?

Mja dit was het weer van een vrij nutteloze update.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top