S Sandor ****** 14 October 2011 #81 Hoe mooi hij is, even irritant is hij. Vooral 's avonds, niet te houden.
D10N ookwel Dion! 16 October 2011 #82 Hey, ik zag de foto's in me uploader staan en dacht idd.. das een heel mooi lensje!! top foto's
S Sandor ****** 16 October 2011 #83 D10N said: Hey, ik zag de foto's in me uploader staan en dacht idd.. das een heel mooi lensje!! top foto's Click to expand... Ja sorry, dat is echt de enige goede uploader die ik ken, verandert niks aan de kwaliteit enz. Is trouwens maar de canon 50mm 1.8 van 100 euro ofzo, op mijn 5D.
D10N said: Hey, ik zag de foto's in me uploader staan en dacht idd.. das een heel mooi lensje!! top foto's Click to expand... Ja sorry, dat is echt de enige goede uploader die ik ken, verandert niks aan de kwaliteit enz. Is trouwens maar de canon 50mm 1.8 van 100 euro ofzo, op mijn 5D.
Maitre R. [King of Coke] 17 November 2011 #91 [ame="http://www.youtube.com/watch?v=jfmKJFQ4rVs"]Bengal & vacuum cleaner - YouTube[/ame]
Robert Superrrjoden! 17 November 2011 #93 Mijn kat gaat zo met mijn arm om als ik hem zit te pesten, die van jou pakt gelukkig voor je de stofzuiger
Mijn kat gaat zo met mijn arm om als ik hem zit te pesten, die van jou pakt gelukkig voor je de stofzuiger
5 543543543 Well-Known Member 18 November 2011 #94 Zodra die van mij een stofzuiger zien zijn ze al weg hoor
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 19 November 2011 #95 Doe dat ook wel eens, eerst is het even wat angstig maar na een tijdje is het languit op de rug met de benen wijd
Doe dat ook wel eens, eerst is het even wat angstig maar na een tijdje is het languit op de rug met de benen wijd
Maykel 600RR 19 November 2011 #96 hier sprint er 1 meteen vandoor en de andere gaat op t snoer liggen 8P
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 19 November 2011 #97 "Whut are joe doing?'' "Nothing much, just chillin'' Sinds een week weet ze dus ook dat ze daarin kan klimmen Last edited: 19 November 2011
"Whut are joe doing?'' "Nothing much, just chillin'' Sinds een week weet ze dus ook dat ze daarin kan klimmen
melf #50 Well-Known Member 19 November 2011 #98 wonderbaarlijk! ik had gister even een buddy opgehaald , ik denk leg het even op de stoel , poes vond m ook wel leuk zo te zien
wonderbaarlijk! ik had gister even een buddy opgehaald , ik denk leg het even op de stoel , poes vond m ook wel leuk zo te zien
S.Wokkel www.tussenhaakjes.nl 19 November 2011 #99 ::Michel:: said: "Whut are joe doing?'' "Nothing much, just chillin'' Sinds een week weet ze dus ook dat ze daarin kan klimmen Click to expand... Hahahaha like a boss
::Michel:: said: "Whut are joe doing?'' "Nothing much, just chillin'' Sinds een week weet ze dus ook dat ze daarin kan klimmen Click to expand... Hahahaha like a boss