Post je Huisdier(en) !

Status
Not open for further replies.
6aytks8.jpg

hier strooit een of andere psygopaat gif rond, vooral op pleinen waar veel honden komen. Was al een hond terplekke dood gevallen :(

Dat is wel eens vaker gebeurd hoor, hier in de buurt was er toen ook eentje, die kerel is goed hard in elkaar getrapt, dat kan ik je wel vertellen.

Fokking varkens, wat scheelt er dan aan je hersenen joh?

dat zou werk geweest zijn voor pistolen paultje!

quotetje: De club kreeg een dertigtal geheime leden, niet meer, want anders zou het ten koste gaan van het operationele element. Paultje: Kijk en als we dan in de krant lazen dat een of andere godverlaten boerekinkel in Schoorl z'n paard achter de tractor had gebonden, belegden wij eerst een vergadering en dan besloten we- nadat we er eerst netjes over hadden gestemd- of die man in aanmerking komt voor een persoonlijk bezoek. Als dat zo was benoemden we een commissie van een man of tien, die die man eerst horendol sloeg zodat-ie nooit meer in zijn leven een paard durfte aanraken. En daarna deden we met die man precies hetzelfde als-ie met het betreffende mishandelde dier had gedaan; in dit geval werd hij ook driemaal de wei doorgesleept

Net te horen gekregen dat mn maatje niet meer zo lang heb :(
Kwaadaardig kankergezwel in zn kop dat zowel naar binnen als naar buiten groeit.
Heb m sinds ik 8 was, en nu zal ie dr binnekort niet meer zijn :(

[IR]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/stombeest1.jpg[/IR]

awww. Ik zou me zo kut voelen als ik me hond kwijt zou raken. Heb hem nu ook al sinds me 6de en is gewoon familie geworden een vriend. Zou 2 maanden janke als ik hem kwijt raak.

nou ieder geval erg kut voor je

Had ik ook, toen ik 11 was oid :P. Die hond was er al toen ik geboren werd, heel kut is dat! Ook al weet ik er nu niet zo heel veel meer van.

Sterkte Pim, is niet best man...

meeste mensen die kijken heel raar op als mensen geraakt zijn door het verlies van een huisdier (Tja, het is toch maar een huisdier? Dat zeggen ze dan), maar ik voel met je mee :)

thanks nick:)

Je kent die zwarte donder denk nog wel van mn verjaardag toen?:P

Voor de laatste keer onze manchester terrier...
Helaas gaan we over 3uur naar de dierenarts om m in te laten slapen :(
Hij begint nu echt pijn te krijgen van zn tumor, dus t is t beste voor m...

bobby-telefoonformaat.jpg

Vorig jaar ergens, stiekem op de bank :)
Afb022klein-1.jpg

Eergister... vrolijk terwijl ie pijn heb..
PB080199.jpg

Vorige week vrijdag had ie in ene een aanval, bloedneus en ontzettend veel pijn..pootjes krom getrokken en als een dood beesje op de bank.
PB090203.jpg

volgende dag buiten..weer in orde
PB100207.jpg

en als laatste bij mn moeder op de stoel.
PB100212.jpg

Hij gaat ons nu verlaten na 13.5 jaar. Zullen m ontzettend missen, beestje heeft ons zo veel liefde gegeven, altijd aanwezig, altijd bij je willen zijn. En echt zn eigen caractertje :) wat m dus t specialer maakte voor ons.

RIP Bobby, i'll mis you

is indd super klote, het ergste vind ik nog dat als je een hond of kat laat inslapen dat die dan gewoon steeds minder gaat ademen totdat zn hart er gewoon mee stopt. en hij dood gaat in je armen..maar het gevoel dat hij uit zn lijden verlost is geeft ook wel een goed gevoel:)

sterkte ermee!

Status
Not open for further replies.
Back