Post je huisdier(en) #3

Onze kat/poes kreeg net weer wat stukjes kipfilet, zoals altijd mepte die het weer uit z'n bakje (in 1 klap circa 2,5 meter verder :P) Alsof die het idee heeft dat die moet jagen op z'n vlees. Nog zo'n gekke eigenschap is dat die met 1 achterpoot op de voet gaat staan van iemand die die aardig vind.
 
Sandor, leuk he collies! :P

Ik zou er he-le-maal gek van worden, op de hondencursus zie ik ze ook continue naast het baasje lopen tijdens hun 24uur durende adhd aanval, en dat herhaald zich iedere dag.
 
hoe leer je je kat eventueel af dat ie bijt.. hij doet het ongetwijveld speels maar hij doet t vrijwel continu :x.. kom ik smorgens met me duffe kop mn slaapkamer uit, hangt ie al weer in mn been 8P, en als ik em wil aaien bijt ie vrijwel altijd in mn hand
 
In het velletje boven zn ruggengraat pakken en 2 meter weggooien/schuiven :P
Mijn kaat was ook bijterig in het begin, toen een keer goed beetgepakt en nu doet ie het niet meer. Hij doet alleen nog als ik hem helemaal opfok, maar dan is het mn eigen schuld en vind ik het niet erg.
 
Dan gaat ie maar ergens anders blij doen :P
Tegenwoordig gaat ie vaag mauwen/grommen/krollen, vaag geluid iig maar dan is hij helemaal happy.
 
hoe leer je je kat eventueel af dat ie bijt.. hij doet het ongetwijveld speels maar hij doet t vrijwel continu :x.. kom ik smorgens met me duffe kop mn slaapkamer uit, hangt ie al weer in mn been 8P, en als ik em wil aaien bijt ie vrijwel altijd in mn hand

Had je m beter moeten opvoeden :+

Zn broertje en zusje zijn wel lief :7

//Ik ben wel van plan om ze kaal te scheeren
 
Had je m beter moeten opvoeden :+

Zn broertje en zusje zijn wel lief :7

//Ik ben wel van plan om ze kaal te scheeren


boeie mn huis is toch een bende.. maarrre t was te verwachten met katten van't kamp he <]

verder is hij echt uit zichzelf een etter, continu mn grote kater aanvallen/irriteren :7

komt wel goed lijkt me :!
 
Thorzor alweer, kon geen foto's kiezen en ze zijn 1024x768 ofzo, maar dat vind niemand erg :+

gv5et9rgzjmelvhpj1h2.jpg

jkhsyon25qwfwvta4mkv.jpg

koe95vxzexsd8vzko6kp.jpg

jpmw27uijyeq9fbclenr.jpg

exmfau1letivvvb74rn5.jpg

4pdv5orabzhjnou6mvkr.jpg

2ol59hol41w89qbmysem.jpg
 
Last edited:
Back
Top