Post je huisdier(en) #3

Bulletje fans zijn per def. gelijk "hè hallo, wat zijn ze lief hè!".
Ik heb het zelf ook.

De meeste mensen lopen om, onwetendheid door het uiterlijk.
 
zal binnenkort nog eens wat foto;s posten van mn kleine kat, die is echt in de terrorfase.. alle decoratie van kasten en vensterbanken moet er aan geloven.. verder bijt ie continu in mn handen/voeten/benen 8P
 
Gewoon ff flink zn rugvel pakken, dan leert ie het wel af
Onze kat gaat tegenwoordig poeslief slapen en dan om een uur of 5/5.30 begint ie vervelend te doen. Vol over ons heen rennen, achter vliegen aan, rollen over de grond, kastdeuren proberen te openen, enz enz. Zucht
 
zal binnenkort nog eens wat foto;s posten van mn kleine kat, die is echt in de terrorfase.. alle decoratie van kasten en vensterbanken moet er aan geloven.. verder bijt ie continu in mn handen/voeten/benen 8P

Plantenspuit gebruiken om dingen af te leren werkte prima bij de katten van mn ouders.
 
hier die van mij nu ongeveer 5,5 maand, luisterd al donders goed:) zonder riem lopen en blijft gewoon netjes naast lopen(ook als er andere honden oid. in de buurt zijn)




[IR]http://i54.tinypic.com/2jajmsj.jpg[/IR]
 
Plantenspuit gebruiken om dingen af te leren werkte prima bij de katten van mn ouders.

uiteraaard probeer ik dat ook maar de kat is nie bang voor water, hij rent ook regelmatig bij me onder de douche :#

gewoon elke keer als ie wat doet straffen met plantenspuit en een "eh" achtig geluid zodat ie dat gaat associeren en hopen dat dat zn vruchten afwerkt.. mn volwassen kater word soms ook flink flauw van dat beest :p
 
uiteraaard probeer ik dat ook maar de kat is nie bang voor water, hij rent ook regelmatig bij me onder de douche :#

gewoon elke keer als ie wat doet straffen met plantenspuit en een "eh" achtig geluid zodat ie dat gaat associeren en hopen dat dat zn vruchten afwerkt.. mn volwassen kater word soms ook flink flauw van dat beest :p

Lastig dan ja :P
 
Like a boss:
309910_118878588214127_100002759581005_78438_1801600_n.jpg
 
Hahaha, lekker lui zijn katten he.
Ik ben iedere morgen strontjaloers op mn kat, ik moet naar mn werk en hij rekt zich nog eens lekker uit en maakt zich klaar voor nog meer uren slaap. Over 3 weken is hij 1 jaar btw :W
 
Dat denk ik ook wel ja, maar ik herken Robert z'n jaloezie:P

Of dat je om 6 uur naast je bed staat, kat komt aanrennen en gaat op jouw warme plekje liggen:+ FFUUU!
 
herkenbaar :D
Zoals de bull 'zit' wat geen enkele hond doet/kan.

"Kenmerkend is de zogeheten bullrun. Wanneer de bullterrier blij is is hij ook echt heel blij en kan hij zijn emoties niet goed de baas. Daardoor blaast hij even wat stoom af door vol gas door bijvoorbeeld de huiskamer of achtertuin te rennen. De eigenaren zullen dit ongetwijfeld herkennen" het heeft nog een naam ook! (zie het filmpje)

Wij zijn verkocht btw.
Ik zou een brindle/gestroomde willen (zoals jij hebt volgens mij).
 
idd die''bullrun'' is lachen:P gewoon knetters hard door het huis heen rennen onder de tafels door en stoelen, af en toe de kopstoten en gewoon doorgaan:P
 
wij hebben een plant in de woonkamer.. mijn bull gaat daar dan onder staan, zodat de bladeren z'n rug net raken... en zo blijft hij dan 10/15min helemaal onder trance heel langzaam heen en weer bewegen.. heel raar is dat...
 
Back
Top