Post je huisdier(en) #3

Dat ze die driften hebben is goed als je dr africhting mee wilt gaan doen, zoals wat wij met onze duitse herder hebben gedaan. Maar die zou ook nooit 'zomaar' iets (bv n kind oid) aan vallen, die moet echt dr commando's krijgen.
 
Geen id, zal bij sommige beesten vast t geval zijn maar dan zat 'het' er al in denk ik..

Nah, meestal ligt het aan de opvoeding die ie gehad heeft.
Kinderen zijn hier niet en verder is het echt een lief beest. Had wel dergelijke reacties verwacht trouwens :)

34i00gx.jpg


@Inimoek, dat is echt onzin. Dat zou betekenen dat je een hond nooit een stuk vlees mag geven? Daar zit immers ook bloed in.
 
Hier vliegen ze door het kattenluik en heb ik binnen de kortste keren weer een uit elkaar gescheurde vogel in de achtertuin liggen. 8P Denk dat de teller sinds we hier wonen inmiddels al op 30 staat, vooral merels moeten het ontgelden. Grootste tot nu toe is een kraai en een spreeuw.
 
Ik vind het altijd mooi als ze met die dooie beesten gaan gooien en spelen. Mijn kat ( paar jaar terug ) had een keer een gemartelde vogel in de keuken gelegd.

Ding bewoog ook nog :X. Toen wees ik naar buiten en liep hij weer met die vogel naar buiten 8P

Mooie beesten zijn het ook
 
S'ochtends om 6 uur een keer op een halve duif gaan staan toen ik de trap afkwam, kutkat had 'm precies onder de trap gelegt en het was stikdonker...GADVERDAMME wat voelde dat vies zeg...

Verder indd de gebruikelijke muizen, ratten en volgels ja... Bedankt hé!
 
Back
Top