This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Polini Evo Twins Zip 2009

Was ooit een leuk zipje, de kleur en stuur hebben m er niet mooier op gemaakt ;(
 
Iedereen zijn eigen smaak
Maar je moet hem in het echt zien, en dan nogmaals oordelen.
Kleuren moest ik wel veranderen, en ik vind het zeker niet slechter staan, misschien zelfs beter.
 
Zelfde gedachte enzo... ding was gewoon vet..
Nu is het pauper gehalte hoog..

laat die kerel gewoon!
als hij dit mooi vind, respecteer het dan gewoon!

weet je uberhaubt wel wat pauper betekent??
 
Hoezo moest de kleur veranderd worden dan? Oranje vond ik zelf ook vetter
Antwoord: onder andere:
laat die kerel gewoon!
als hij dit mooi vind, respecteer het dan gewoon!

weet je uberhaubt wel wat pauper betekent??

Thnx, en btw jij bent niet de enige die hier raar van opkijkt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pauper#Individuele_armoede

pauper = arm in het latijn, dus alleen mijn arme gedeelte is nog hoog.:+
 
Ik vind de zip er zekers op vooruit gegaan mish, kleurtjes zijn te mooi man
Anders krijg je dat wel van `hee de oude zip van maik`
 
Nieuw spul!

[ir]http://94.100.115.163/574850001-574900000/574857001-574857100/574857028_6_bweu.jpeg[/ir]

Als iemand interesse heeft in mijn oude polini poulies, pm's welkom.
 
Vanwaar de keuze voor malossi poulies? Ding liep toch niet verkeerd met polini's
Testwerk zal het leren.

Zo, het spul net erop gezet en beetje ingereden.
[ir]http://94.100.114.165/575200001-575250000/575246101-575246200/575246116_6_ulwe.jpeg[/ir]

Daarna kijken of de bougie nog mooi bruin is
[ir]http://94.100.113.150/575250001-575300000/575289301-575289400/575289362_5_yDgN.jpeg[/ir]

HUH? Stukje bougie met de schroefdraad is mijn cilinderkop blijven zitten. Bougie was gewoon kapot (lek), want ik zag al mengselsporen bij de porselein, dus ik vroeg me af hoe dat nou kon. Dalijk proberen eruit te draaien.
 
[ir]http://94.100.113.210/563600001-563650000/563643301-563643400/563643386_6_Rmwx.jpeg[/ir]

Laatste foto maakt een vriend van me een donut met de oude zip van Gideon (om vervolgens een vastloper te krijgenx|).


Goed om te horen dat me scooter goed terecht is gekomen
 
Ik vind het echt jammer dat ding verkracht word. Als je het blok zo gelaten had dan had je zeker goede kansen om in de top te rijden bij bijv. de SBO. Maar nu ga je allerlei dingen nutteloos veranderen e.d. En de witte kleur is ook niet echt mijn smaak orangje was veel mooier, maargoed in een ander kleurtje bijvoorbeeld donkerblauw o.i.d. had ik hem ook nog wel mooi kunnen vinden en ik vind het stuur ook wel erg jammer.
 
Dat ie verkracht wordt? Voor zover ik het weet, heb ik zo goed als een compleet nieuw blok gebouwd. Vorige blok was een ramp, ding was gescheurd omdat er geen paspen meer in zat (zegt wat over de onderhoud). Ten tweede gebruik ik hem puur voor de sprint en nu om alles in te rijden, de vorige eigenaar gebruikte het echter als dagelijks vervoer en ging vaak zat met z'n 2en erop rijden, wat ik al sowieso niet kan bevatten.

Maar goed, als jij zegt dat ik nu minder kans maak dan zul jij wel gelijk hebben, jij hebt tenminste meer ervaring dan ik. Alleen je zou zelf moeten weten dat ik nu een geheel nieuw blok onder heb met wat betere spullen. Dus kan er nu geen conclusie worden getrokken. Maar dat zullen we zien zodra het vermogen van nieuw blok bekend is, alleen ben ik de laatste die het van de daken gaat schreeuwen. Echter wil ik je refereren naar een kleine discussie betreft vertanding dat er nu gaande is in nieuwe parts topic. Daarmee wil ik alleen zeggen dat ik met gelagerde vertanding alleen al winst boek kwa vermogen in tegenstelling tot het oude blok. Vorige had 22.8 of misschien zelfs minder, ding had dus echt geen 23+ zoals sommigen beweren. Tenslotte weet jij net zo goed als ik, dat er sowieso geen top voor mij in zat. En het heeft totaal niks met het vermogenspakketje te maken, maar met iets waar jij zo erg op geilt. 55+85 maakt samen 140 en daarom zou ik beter met de standaard scooterklasse mee moeten doen.

Wat kleur betreft, iedereen heeft zijn eigen smaak. En stuurtje vind ik imo fijner en mooier, en buiten dat het is een twins zipje, en daar hoort geen epc stuur op. + ik doe blijkbaar dingen eenmaal anders dan de rest, omdat ik niet op de rest wil lijken.
 
Last edited:
Maar waarvoor een polini snaar met de malossi poulie's? En was dan de ontstekingskant gescheurd oid? Verder ben ik benieuwd of we eens een grafiekje te zien krijgen van de opbouw etc. Succes verder en zie je in Sluiskil wel.

groeten
 
Maar waarvoor een polini snaar met de malossi poulie's? En was dan de ontstekingskant gescheurd oid? Verder ben ik benieuwd of we eens een grafiekje te zien krijgen van de opbouw etc. Succes verder en zie je in Sluiskil wel.

groeten

Snaar gaat perfect samen. Malossi snaar is kut, omdat ie eerst goed warm moet worden voordat ie grip krijgt. Blok was aan de variokant gescheurd, net boven de paspen zeg maar (pen tussen je carter en de carterkap) omdat die er niet inzat. Ik kon het ook lassen oid, maar het blok is al een aantal jaren oud, en ik wou met een schone lei beginnen dus heb ik een compleet nieuwe setje gehaald. Oude carters heb ik nog liggen, die ga ik waarschijnlijk als een bloempot gebruiken tenzij iemand daar betere betere plannen voor heeft. Binnenkort ga ik banken, en hopelijk zien we elkaar in Sluiskil ja
 
Deze gaat goed vlammen dat is 1 ding wat zeker is, vorige blok ging ook al kneiterhard voor een evo en deze zal ongetwijfeld meer gaan doen.