Haha thnx! Ja kom maar keer langshey vette zip
toen ik las dat je hem ging laten spuiten dacht ik nee toch he ding was zooow vet
maar is nog steeds vetegt een sjiek ding
Kspreek je mss wel keer op SBO
Jij bent altijd welkom, en nu vooral ik nog tientje voor dat k*tfilter krijg hahawat een lelijk ding zeg
Haha nee misha je weet wat ik van de zip vind( zowieso gruwelijk) aankomende sbo staan we aan de start met de zippas en ik kom volgende week ofzo nog ff kijken ok
lelijk ding man!! bah bah pfff haha
heb je em al afgesteld heee heee heee
wat is de volgende sprint??
Jij was die gast die niet kon wheelien met een een deuk in zn uitlaat en het op de weg al voelde als die een paar tiende minder vermogen had, fucking vet
Scooter trekt nog steeds als een ziekte, maar in hoge toeren gaat het mis, ik kan het vertellen want ik krijg hem niet meer makkelijk omhoog bij hoge snelheden (ben wheelieverslaafd...) Wat ik gewoon aan wil geven, het is focktop, prestatieverlies ook al is het misschien maar klein, maar toch.
Nou, als ik die uitlaat onder mijn fiets hang, dan kan ik daar ook niet meer op wheelien8PHet blijft sneller dan fietsen, dus niet klagen :*
Thnx, doen we zeker keertje ja. Kom je ook volgende maand mee met Bakri naar de volgende meeting?Leuk ding Mish!
Binnenkort weer ergens knallen met Pieter enzo
Ga zo door!!
80mm, Evo 1+oud model krukas.80 of 85 mm drijfstang?
Alles is nog mogelijk:XOke , had zo wel mijn gedachtens met bakri zijn sleutel technieken . :|
You've been punk'dHeb hem net gebeld dat ding is amper gestart geweest
En is jouw ding weer helemaal op en top? Net als toen? Jammer dat we toen niet tegen elkaar hebben gereden. (misschien maar goed ook, want het scheelde weinig, die streetmagic hebben ze wel in beslag genomen)
[ir]http://94.100.116.71/567350001-567400000/567359301-567359400/567359345_6_IpwV.jpeg[/ir]
Wat is hier mee dan?