trabiarie
Well-Known Member
Wat je er meer op bent geschoten is dat hij nu goed blijft lopen en start , je waarschijnlijk geen olie verbruik meer hebt , en heel wat wijzer bent geworden. Als ik het goed begrijp heb je nu alleen een dip met rijden?
Heb je geen vespa dealer in de buurt die weet welke stationair sproeier er standaard in hoort. En ik denk dat ook je vario een punt is , met die groeven. En met de snor cdi wordt hij natuurlijk begrensd op een bepaald aantal toeren. Als de vario dan niet klopt heb je een probleem , misschien een dunnere ring tussen de vario?
En misschien moet je nog wel hoger in hoofd sproeier ook omdat je aangeeft dat hij even inhoud en dan verder gaat. Zou zodra die een beetje ingelopen is even een bougie test doen . Wat er verander is , is dat je nu waarschijnlijk een veel betere verbranding hebt , nu de compressie optimaal is. En daar moet ook het mengsel op aangepast worden i.s.m overbrenging. Zoals ik al zei kan ik je qua rollen en overbrenging niet veel hulp geven weet heir te weinig vanaf . Er is natuurlijk ook veel aan veranderd om hem goed te krijgen om hem (na die eerste revisie? ) . En even voor alle zekerheid de rollen even wegen.
Heb je geen vespa dealer in de buurt die weet welke stationair sproeier er standaard in hoort. En ik denk dat ook je vario een punt is , met die groeven. En met de snor cdi wordt hij natuurlijk begrensd op een bepaald aantal toeren. Als de vario dan niet klopt heb je een probleem , misschien een dunnere ring tussen de vario?
En misschien moet je nog wel hoger in hoofd sproeier ook omdat je aangeeft dat hij even inhoud en dan verder gaat. Zou zodra die een beetje ingelopen is even een bougie test doen . Wat er verander is , is dat je nu waarschijnlijk een veel betere verbranding hebt , nu de compressie optimaal is. En daar moet ook het mengsel op aangepast worden i.s.m overbrenging. Zoals ik al zei kan ik je qua rollen en overbrenging niet veel hulp geven weet heir te weinig vanaf . Er is natuurlijk ook veel aan veranderd om hem goed te krijgen om hem (na die eerste revisie? ) . En even voor alle zekerheid de rollen even wegen.