Zippie23
Member
nee ik bedoel dat gat niet , ik bedoel dat er een hap uit is. dat gat hoort inderdaad. maar ik heb geen idee of dat die 'hap' zo hoort. laat ik t zo zeggen, dat die hap eruit is zou niks uit hoeven te maken voor de uitlaat dat die kan lekken toch.
jaa vergeet elke keer die klote moeren haha. en ja vet zeker alles in met koper vet
jaa vergeet elke keer die klote moeren haha. en ja vet zeker alles in met koper vet
Post automatically merged:
sorry sproeier 78! typefout heb t aangepastDat zwarte randje bedoel je wat net boven de zuiger zit ? Dat is van de explosie die tijdens de ontsteking plaats vindt , daar komen echt heftige temperaturen bij vrij.
De aanhaal spanning is voor diverse motoren verschillend , voor mijn gy6 is dit b.v 11kg/m , zou je in de manuel terug kunnen vinden.
en kruislings vastzetten , ook de bouten beneden in de cilinder hebben een aanhaal koppel.
Als ik zo je bougie zie zou je wat hoger in sproeier kunnen , maar eerst maar eens goed warm draaien en afstellen
Op je eerste foto ziet de cilinder zelf er nog schoon uit , mijn vermoede is dan dat het inderdaad uit de voet pakking komt
Sproeier 38 is wel erg klein is dat niet je stationair sproeier wat je bedoelt?