ook gelijk duurder dan een kant en klare kopen. De zenith van mij was ook niet veel maar de basis was goed. De kappen zijn 2e hands. ik maal er niet om. kan zelf genoeg omdat weer strak te krijgen. kan eurokit ook vast wel. Toch ben ik benieuwd!precies.
hierop marktplaats eentje: https://www.marktplaats.nl/v/fietse...78273-peugeot-ludix-snor-12-inch-gold-edition
kan zelfs bezorgd worden.
maar het opbouwen er van is wel het leukste!
250 euro verzendkosten is denk ik wel wat veel, of je moet in zimbabwee wonen.Die kappen zijn bij schade niks meer van te krijgen.. En 649 euro + 250 euro verzendkosten..
kijk trouwens even naar zijn MP account, hij heeft veel ludix onderdelen liggen vgm.precies.
hierop marktplaats eentje: https://www.marktplaats.nl/v/fietse...78273-peugeot-ludix-snor-12-inch-gold-edition
kan zelfs bezorgd worden.
maar het opbouwen er van is wel het leukste!
scooter zal ik altijd blijven rijden, ben nu wel overgestapt op een motorscooter, zodat het legaal wat vlotter gaat.Alleen niet iedereen gaat gratis voor je rijden.. Zo werkt de wereld niet. Of je moet een goed willend persoon treffen..
Had gisteren ook geluk dat die kerel van het frame het voor 40 euro wilde brengen.. Maar normaal kost je dat zeker wel rond de 100 euro of meer voor die 150km (misschien was het nog wel meer). Heb vaak al alternatieven geprobeerd. Eens lukt er wel eens iets. Maar voor 9/10 keer is het zoek het maar uit.
En waarom zou je als je je auto rijbewijs hebt nog aan een scooter beginnen> De meeste doen hem daar juist voor weg.
Ik ben nu 20 en heb iets langer dan drie jaar mijn B rijbewijs. Ik vind eigenlijk vrij weinig aan een auto, tenzij het een (aanstaande) oldtimer is. Een scooter/brommer/motor spreekt mij veel meer aan dan een Golf 7. Zelfs met dit weer en temperaturen.En waarom zou je als je je auto rijbewijs hebt nog aan een scooter beginnen> De meeste doen hem daar juist voor weg.
Daarom rij ik dus een dikke yaris 2006 1.3 mmi!Ik ben nu 20 en heb iets langer dan drie jaar mijn B rijbewijs. Ik vind eigenlijk vrij weinig aan een auto, tenzij het een (aanstaande) oldtimer is. Een scooter/brommer/motor spreekt mij veel meer aan dan een Golf 7. Zelfs met dit weer en temperaturen.
Ik ben 34 en rij vanaf 16 jaar scooter. B rijbewijs in 2007 gehaald, nog zit ik vrijwel elke dag met de kont op de scooter(s).
Ook sleutelen nog steeds zo mag duidelijk zijn. alleen in de tijd(2015) wat minder toen mijn dochter geboren werd. Daarna rond 2017 weer opgepakt.
Ik heb wel een auto maar ik woon 10 km van mijn werk en dan is het zonde om ermee naar t werk te rijden als het met de scooter kan. Mijn ouders wonen 2 km van ons af en gaan met de scooter tenzij we met zen 3en gaan en t slecht weer is of heel koud. Winkelcentrum is 500 m van ons af. Dus scooter gebruiken is beter dan de auto op deze stukken te gebruiken.Dat zou mij denk ik ook gebeuren.. Heb je wel het rijbewijs, blijf je gewoon scooter rijden.
Een motor is voor mij persoonlijk niet nodig.. Gaat harder, snap ik.. Beleving is wel weer anders.
Scooter is gewoon net even wat beter in mijn optiek, mag je op de meeste plaatsen wel komen. Waar een motor niet overal mag komen.
langzaam aan komt er meer bij haha., bijna een dag taak al dat zoek werk