Overklokken - Tips, ervaringen & vragen #2

Status
Not open for further replies.
45nm's werken niet op 680i bord, de Yorkfields zowiezo niet en ik las gister dat ook de Wolfdale's ( dual core's ) geen ondersteuning hebben terwijl dat eerst wel zo zou zijn....

Beetje raar....

Ik koop iig geen nforce chipset meer hierna, lekker een x48 bordje! :W

zooo, ik heb een beta update bios gedaan en nu is alles goed(start gewoon goed op elke keer)

alleen de temps zijn knaken warm, 40 graden idle met 1000rpm artic freezer 7|(

@ Vissa: Crysis draait hier alles @ high dus NIET vloeiend, met de Q6600 op 3ghz en de 3 3870's op 877 / 1250mhz (core / mem) @ 1680 x 1050.

Ik denk niet dat de cpu de bottleneck is, maar ik ga binnenkort eens testen met de york op 4Ghz +....

Strange, hier draaid Crysis 1.1 met een fps van 35+ toch redelijk goed, alles @ high en 2X AA aan...

Dat is gewoon met de E6750 @ 3.5 en de GTS G92 @ 800/2150... :)

Edit: Dat is dan wel @ 1280/1024... :P

Maar ik had gelezen dat zowel 1 HD3870 net zo goed presteerde als 2x de HD3870 in crossfire, gewoon omdat Crysis er zo goed als geen gebruik van maakt...

Was goed te zien in de test met die nieuwe HD3870X2, alle games +- 40% sneller als de ultra en alleen in Crysis was de Ultra weer een pak sneller....

kan de cpu niet eens overclocken of er is alweer gezeik, ik denk dat het komt doordat ik een beta versie aan drivers heb op mijn moederbord.

kudt 680i:(

zo zit weer op de oude pc, heb het ding ff aan de kant geschopt:X

gewoon in windows deed alles het maar als ik ging gamen was het alleen maar tikken etc hoe lelijk ik het ook zette:Z

Nieuw mem.... kom alleen een cpu koeler te kort :+
[ir]http://tweakers.net/ext/f/RaGKnVGS11rKHTv3kvv3JjYM/full.jpg[/ir]
binnenkort testen :W

Ik vind die koeler goud waard.
ik zet er 9 van de 10 keer een dikke 120mm delta op (5.000 rpm oid)
maar dit is ideaal, het past op elk mem... en aangezien ik er altijd wel wat teveel volts opzet :P

beetje offtopic.... maar doe net effe een extra 320GB schijf in mijn pc... vliegt die schijf effe in de fix.

Bon natuurlijk nergens te bekennen :(

Heb ik ook gehad @ stage. Nieuwe 80GB erin. Zet hem aan. Komt er rook vanaf. Ik kijken. Ineens een klein vlammetje met een rookwolkje. Nieuwe maxtor schijf. Meteen weg... :)

Status
Not open for further replies.
Back