OK, da's goed om te horen. Zal wss ook nog wel een testje doen als ie op de testbank staat, ben dan toch al bezig. Heb nog een groter Twin Air filter en misschien dat ik ook nog wel zo'n stage6 ding probeer. Ik herken inderdaad ook het probleem dat het allemaal alleen maar klem zit met die grote filtersFormaat van het filter zal naar mijn weten niet uitmaken. Reed altijd met zo'n klein E13 filter van Malossi en nooit iets van verschil gemerkt toen ik weleens een stage6 filter ofzo had gemonteerd. Nadeel daarvan was juisf dat ie TE groot was en nergens helemaal vrij zat en dus maar ergens gepropt tussen zat.
Carb naar voor ziet er altijd net ff wat extra "race" uit he. Lekker bezig!
Als je nog iets kan vinden zou heel mooi zijn! Ik heb nog de Flash intro van hun site, kunnen we bijna niet meer afspelenwow de scooters van Xander en Alfonso waren echt top! hadden toen ook een mooi filmpje gemaakt.
moet ik ook nog ergens hebben liggen.
Voor zover ik weet is viertakten een vrij algemeen bekende/gebruikte term voor hoe een tweetakt klinkt als ie veel te rijk staat. Tegenovergestelde van bwoap als ie veel te arm isZal aan mij liggen waarschijnlijk maar wat de neuk bedoel je met het "viertakten"
Moet misschien ff mn bedje opzoeken maar het frame en de koeling en het spul van mn SP moesten klaar, straks blok opbouwen. En je verwacht het niet maar er is weer een hoop veranderd
Ja, herkenbaar dit!Gewoon een extra framepje bouwen voor dat stage6 racing blokje, die paar tientjes kunnen er dan ook nog wel bij toch. Mijn stage6 racing blokje van het weekend verkocht met een hoop reserveonderdelen had ik een sprintertje gebouwd 20pk voor een bij elkaar geraapte hoop zoldervullende nooit meer naar omgekeken spul is altijd leuk. Had hem graag gehouden maar ruimte gebrek en met een tweede kleine onderweg binnen nu en 3 weken ff plek maken.
Maar nu je echt blok bij de tuner ligt hoef je je niet te vervelen met je stage6 blokje. Heb volgens mij nog wel wat reservespul van dat blok wat ik heb verkocht. Misschien kun je er wel wat mee? Edit laat maar minarelli
Zelfde hier. Ik zou graag alles zelf doen, maar voordat ik een cilinder zo goed kan tunen als DDL of AVDM ben ik een aardige tijd verder, nog los van dat ik geen freesbank heb voor de bewerkingen aan het blok. Om die redenen leek het me verstandig dat werk aan andere uit te bestedenAltijd weer mooi om een update te zien van je project, precies zo ik het graag zie. Op het gemakje en netjes en zoveel mogelijk zelf doen dat is ook altijd mooi om te zien. Tunen begin ik zelf ook niet aan voorlopig. Al ben ik wel een beetje aan het leren hoe en wat, en beetje zelf met de frees in mn blokje bezig geweest
Goed plan! Als/wanneer die rijdt prikken we een dag!De bierkoerier zou deze week rijdend moeten zijn, binnenkort ff minimeet?
Ja daarom ff tijd voor een paar volwassen beslisslingen. En als ik de ruimte had om beide te laten staan was het ook weer anders geweest. En om ze nou op mn werk te stallen is leuk maar als ik spontaan een meeting of wat dan ook zou kunnen bijwonen is het dus zonder scooter als ik er moeilijk bij kan.Ja, herkenbaar dit!
Moet eerlijk zeggen dat ik ook al met de gedachte zat te spelen om toch nog een Jog framepje te halen :x
Maar voor nu is het doel minder spullen, ga volgend jaar m'n huis verbouwen, alles moet eruit en de garage in, dus hoe minder spullen hoe beter.
Stage6 Racing blokje gaat dan waarschijnlijk gewoon in het schap, misschien dat ik daarna nog eens ga kijken voor een Jogje.
Gezien tweede kleine eraankomt voor jou was wegdoen wss ook wel de slimmere keuze voor dit moment
Wat betreft heeft Twan buiten de kennis ook het gereedschap zoals een freesbank in zn garage. Beetje frezen in een carter zoals een boostpoortje maken dat lukt me allemaal wel, maar bijvoorbeeld het idee om in een cilinder van minimaal 500 600 euro de frees te zetten en dan eigenlijk geen fouten kunnen veroorloven vind ik nogal wat. En ik gun iedereen ook winst in zijn of haar specialiteit. Tegenwoordig is het helaas vaak zo dat iedereen alles voor het absolute minimum wil hebben want zodra iemand een paar centen zou verdienen krijg je al snel de scheve blikken merk ik wel. Ben gelukkig niet zo bang aangelegd Maar je snapt me wel. Ik mag dan nog in mn handjes klappen met mensen zoals Twan en Dennis van DDL die me helpen met de bierkoerierZelfde hier. Ik zou graag alles zelf doen, maar voordat ik een cilinder zo goed kan tunen als DDL of AVDM ben ik een aardige tijd verder, nog los van dat ik geen freesbank heb voor de bewerkingen aan het blok. Om die redenen leek het me verstandig dat werk aan andere uit te besteden
Dat doen we, er is hier in de buurt 10-10 een meeting. Maar denk dat ik dan zelf niet eens kan want de vrouw wilde nog ff de laatste dingen voor de kleine kopen voor nog maar de vierde keer ofzoGoed plan! Als/wanneer die rijdt prikken we een dag!
Ja, helemaal mee eens. Ik zou het graag zelf doen en misschien dat ik dat in de toekomst ook nog wel ga doen (ik heb nog wel wat wilde plannenWat betreft heeft Twan buiten de kennis ook het gereedschap zoals een freesbank in zn garage. Beetje frezen in een carter zoals een boostpoortje maken dat lukt me allemaal wel, maar bijvoorbeeld het idee om in een cilinder van minimaal 500 600 euro de frees te zetten en dan eigenlijk geen fouten kunnen veroorloven vind ik nogal wat. En ik gun iedereen ook winst in zijn of haar specialiteit. Tegenwoordig is het helaas vaak zo dat iedereen alles voor het absolute minimum wil hebben want zodra iemand een paar centen zou verdienen krijg je al snel de scheve blikken merk ik wel. Ben gelukkig niet zo bang aangelegd Maar je snapt me wel. Ik mag dan nog in mn handjes klappen met mensen zoals Twan en Dennis van DDL die me helpen met de bierkoerier
10 oktober is ie iig niet afDat doen we, er is hier in de buurt 10-10 een meeting. Maar denk dat ik dan zelf niet eens kan want de vrouw wilde nog ff de laatste dingen voor de kleine kopen voor nog maar de vierde keer ofzo
Enig idee hoelang Alfio er ong werk aan dacht te hebben? Dan kan ik alvast een smoesje bedenken voor wanneer je me alsnog voorbij vliegt
Thanks! En precies, nog steeds het mooiste SR model ooit gemaaktGaaf project! Tofste SR ooit. Heb hem zelf ooit gehad ook.