Orange Evolution Rox [Reborn]

Ja ik vindt zelf een Yasuni pijpje zo uit de fabriek ook heel mooi, alleen het punt is dat dat onder mijn rox dus juist minder mooi is.
Het staat een beetje onverzorgd (om het zo maar te zeggen :P) als ik vrijwel alles bling bling heb op de uitlaat na..

Vandaar ;)
 
Jup wordt hetzelfde, alleen C21 zal mooier worden gezien deze niet van die dikke lasnaaden heeft als een C20. Dus een strakker chroomlaagje :*
 
ik vind het zonde om die uitlaat te laten verchromen!

Beter zoals iedereen zegt nu effe zien hoe het er onder staat maar ja jij beslist uiteraard :#

Vertanding is idd vrij zwaar maar gaat zeker goed komen heb ook met zulke vertanding gereden en gaat nog steeds goed van de grond hoor :)
 
idd had het wel eens willen zien hou eigelijks totaal niet van chrome pijp icm chrome velgen etc etc als je gewoon geposten velgen had had het wel mooi gestaan denk is, polijsten is nog vetter imo ivm verkleuring8)
 
vind chrome ook wel erg tof plus dat het vrij weinig onderhoud nodig heeft. gepolijste onderdelen moet je blijven poetsen, en daar heeft niet iedereen zin in.

plus alles aan deze rox is verchroomd. dus uitlaat hoort ergewoon bij:)
 
hey kende hem al had em gezien op harelbeke 2jaar geleden ofzo spijtig dat je toen nog niet sprinten vind het echt wel beste dat je nu ook het setupje gaat gebruike
ik vond het echt een top rox kwa afwerking enkel vond ik het zadelhoesje minder. vind hem voor de rest echt helemaal top

vet kleurtje trouwens

MvG buffel
 
26-07-07
Tijd om maar weer eens iets van me te laten horen denk.
De C21 is verchroomd inmiddels :) :
2005966271181955145_rs.jpg


2005908986692838047_rs.jpg


En De C21 flens, passend voor me evo cilinder.
2005978884866165603_rs.jpg


Duidelijk toch ;)
2005945217895581365_rs.jpg


Dit was hem.
:)
 
super gedaan zo!

pijp ziet er gaaf uit, en die flens is ook netjes, zeker geen verkeerde dingen zo.
ben benieuwd of het nou ook nog heel veel beter gaat scoren.

Vind ze mopet zelf iig flink vet.
 
Back
Top