Speedfight2 XRace Project Orange Devil

erg nice hoor die voor- en achterkap!:W
met alle respect, maar een beetje jammer dat die gleuven voor je radiateur niet symmetrisch zijn :X links is 'ie bovenin ronder, onderaan breder en zit er een soort bochtje nog in..lastig te omschrijven, maar ik neem aan dat meerdere mensen dat zien? :) het zal enkel schuurwerk zijn om 'm goed te krijgen, dus dat valt weer mee dan..

succes verder!
oi!
 
voorkap ziet er idd zeer mooi uit, ook appart. en je setup boeit niet zoveel, zou wel leuk zijn natuurlijk. maar veel mooie speedfights zie je niet.
dus je gaat de goeie kant op.
 
ben je zowiezo nog wel iets met de setup van plan want onder zo'n dikke speedfight hoort zeker ook een dik blok te hangen.
 
ZIPSP|Castrol said:
erg nice hoor die voor- en achterkap!:W
met alle respect, maar een beetje jammer dat die gleuven voor je radiateur niet symmetrisch zijn :X links is 'ie bovenin ronder, onderaan breder en zit er een soort bochtje nog in..lastig te omschrijven, maar ik neem aan dat meerdere mensen dat zien? :) het zal enkel schuurwerk zijn om 'm goed te krijgen, dus dat valt weer mee dan..

succes verder!
oi!

Dat klopt idd daar zat ik ook al naar te kijken .. ik doe dit "afwerken" als alle kappen af zijn...
en dan krijg ik ook hulp zodat er niets mis kan gaan :X hehe
 
blue white neos said:
leuk werk he polyen en plamuren:P
ik ben nu zelf ook weer flink aan t polyen:D
maar t ziet er allemaal netjes uit man succ6 verder

t resultaat is wel leuk :P en voor de rest is het vooral veel schuren :P
 
eej man

ben benieuwd als alles afgewerkt is :) word vast en zekers een mooi plaatje

suc6, je gaat dr nog genoeg werk aan hebbe ;)

laterr
 
NIEUWE UPDATE :D Nog leuke spulletjes gehaald en zo.. en iets waar jullie me bij moeten helpen ,wat vetter is bij de voorkap ;)

Alles in 1e post !!!
 
Back
Top