Speedfight2 XRace Project Orange Devil

Kijk eens aan, een TJT F1. Netjes hoor, ziet er zeer goed uit. Int begin dacht ik; wat is dit:P Maar nu ziet het er zeer netjes uit. Goed werk, ga zo door -:-
 
SpeedfightCor said:
Kijk eens aan, een TJT F1. Netjes hoor, ziet er zeer goed uit. Int begin dacht ik; wat is dit:P Maar nu ziet het er zeer netjes uit. Goed werk, ga zo door -:-

Was eerst eigenlijk alleen optisch, maar toen vond ik m ook al vet hoor :D
 
Heyy opzich is de 1e pic veel leiper natuurlijk.. :D
Maar die 2e kan wel.., alleen moet je zorgen dat je de behuizing van de lampjes niet ziet door ze bv zwart te maken en maybe het lampglas zelf getint maken met folie ofzo. Snapje.. dan kijk je er ook niet zo tegenaan als je licht uitstaat.

Ik spreek je nog kerel.
P.s dat oog van die devil die mist, gewoon dat stukje op ut gaas lijmen toch :D O-)
 
Ziet er al echt vet uit die kappen heb je wel vet gemaakt zo. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als het allemaal een kleurtje heeft.
 
MCGyver said:
Heyy opzich is de 1e pic veel leiper natuurlijk.. :D
Maar die 2e kan wel.., alleen moet je zorgen dat je de behuizing van de lampjes niet ziet door ze bv zwart te maken en maybe het lampglas zelf getint maken met folie ofzo. Snapje.. dan kijk je er ook niet zo tegenaan als je licht uitstaat.

Ik spreek je nog kerel.
P.s dat oog van die devil die mist, gewoon dat stukje op ut gaas lijmen toch :D O-)

Was ik ook van plan jah :D, moet ff stuk plastic zoeken want ene is weg :X

En de behuizing had ik extra laten zien, moet eens kijken of ik niets met leds kan doen,, :)
 
db-tuning said:
uba geil project shiiiiiiit niet te zuinig eej, maar werke die 2 tellertjes nou ook nog?
ennuh fototje 2 maar :P

Tellers gaan t doen (Als het gaat lukken ) Hebben een nieuw electriciteits schema ervoor bedacht. :D
 
Vandaag ga ik weer hele dag verder aan de scooter, moet eens kijken of ik ga polijsten of zo, wnat er is nog genoeg te doen :P

En vnaavond maak ik weer een update :D
 
Enne :p ja je hebt ook wel spotjes met leds erin jah (die dure :P) maarja dan heb je ook wat..
Mocht je nog problemen hebben met die teller zooi aansluiten etc, dan ask mij maar (al zovaak gedaan)
K spreek je. O-)

Edit/ als je toch niet meer als straatscoot gaat, Wtf laat dat licht dan weg...?¿
 
MCGyver said:
Enne :p ja je hebt ook wel spotjes met leds erin jah (die dure :P) maarja dan heb je ook wat..
Mocht je nog problemen hebben met die teller zooi aansluiten etc, dan ask mij maar (al zovaak gedaan)
K spreek je. O-)

Edit/ als je toch niet meer als straatscoot gaat, Wtf laat dat licht dan weg...?¿

Gebeurd ook, miss wat leds erin voor de show :P
Spreek je @ MSN :D En ik ga je hulp cker gebruiken !
 
Back
Top