Speedfight2 XRace Project Orange Devil

Marc heeft gisteren nog aan de motorische kant van de scoot gewerkt,

Het 2e membraam is helemaal open gemaakt e.d.
Spruitstuk is ook onder behandeling.
Verder is de 2e carterhelft deels gestraald en geschuurd.

Ik heb nog aan de zijkapjes voor gewerkt, de luchthappers die erin zitten ben ik aan het wegwerken ( Alles dicht dus ), het is al gepolysesterd en moet alleen nog geplamuurd worden.
Verder nog een lijstje gemaakt voor optische dingen die ik nog moet maken

Morgen de foto's in de 1e post ;) ( Moe van een lange dag attractielopen in Walibi )

Tot dan.......;)

Ziet er allemaal echt te tof uit dit project, alleen dat achterkantje kan ik ff niet voor me halen hoe dat zal staan, denk dat die achterkant die je nu hebt beter zal staan :)

Hey, mede Peug-idioot :P
We hebbe echt wel veel dezelfde ideeen, dat vind ik wel gaaf..

Zijkapjes zijn wel erg gaaf geworde...!
En trouwens: Hoe kan het dat je onderkap niet zo snel gaat scheure? (dat probleem heb ik wel een beetje...

Hooi!
Miz

heey kerell haha vet man toch maar een projectje gemaakt, beters.. als je mij nog nodig hebt..:Pk heb je weer aangemeld op msn was je alweer een tijd kwijt :P

p.s je tranz x stuurtje gebruik k nog steeds O-)

Hey ziet er alweer beter uit hehe kuch kuch lekker stoffig zeker daar in de schuur :P :D
Maare, Pia blok eronder is echt :L ik weet wel betere dingen jah :P so contact me btw heb ook remschijfje besteld maar 280mm -:-

echt een bruut ding wordt t :P
zit r btw een deuk oid in je voorvork geval :P?
of hoort dat gewoon bij SF :p

jammer van die scheur in achterkap maar komt wel weer goed :+

mzzl :P

Lekker bezig, maar je gebruikt wel veel te veel plamuur op die voorkap zoals het eruit ziet. Je kan beter de dikte opvullen met polyester hars en vervolgens de kleine afwijkingen afwerken met plamuur, anders gaat het uiteindelijk toch eens loskomen.
Altijd mooi weer een peugeot projectje :)

Edit: Zal binnekort mijn page ook weer eens updaten :X :L

David said:
Lekker bezig, maar je gebruikt wel veel te veel plamuur op die voorkap zoals het eruit ziet. Je kan beter de dikte opvullen met polyester hars en vervolgens de kleine afwijkingen afwerken met plamuur, anders gaat het uiteindelijk toch eens loskomen.
Altijd mooi weer een peugeot projectje :)

Edit: Zal binnekort mijn page ook weer eens updaten :X :L

Doe ik xtra, het meeste schuur ik toch eraf, is alleen om de vorm goed te krijgen, of die ik t verkeerd :x :( ?
Be benieuwd naar je update :D

Back