Orange Evolution Rox [Reborn]

ja dat zou idd erg zijn..
maar het zou wel ckers mooi staan ! dan is die ruimte daar nog wat meer opgevult , zal volges mij veel mooier ogen.. NOG mooier ;)
 
26-05-07

Evo rotor daarnet gemonteerd, met''homemade'' meenemers voor de waterpomp!!
2004274925374018420_rs.jpg


Shittt, what's happend with my chrome wheel :o
2004213643101334230_rs.jpg

Uhmm, is gewoon een ander achterwiel :P, dat begrijp jullie wel neem ik aan +ralf+ aangezien ik op korte periode ga banken, en ik dat dus niet met me chrome velgen ga doen..

En, me nieuwe inlaatje is ook klaar, lang leve de dremel en de vloeibare pakking :D
2004214174728214266_rs.jpg


2004252463150052881_rs.jpg


De carb lekt niet, en krijgt voldoende benzine om de vlotterbak niet leeg te zuigen.

Ciau ciau :*
 
hangt behoorlijk schuin die carb. fix ook ff een ander ringetje voor je spruitstuk man:D

is je blok btw. gecoat oid? en het verchromen van je uitlaat wat kost dat ongeveer?

foto met speedrox Putten is echt om te smullen. ding staat er echt strak bij!
 
31-05-07

Ik heb een mooi plaatje gedraaid voor me korte mhr spruitukje, zodat hij naar voren kan :
2003072897010175898_rs.jpg


Gisteren even testen, ding loopt zeer lekker, onderin niet aan de grond te houden. Totdat ik schrok van een ongeloofelijke herrie tijdens het rijden, ik kijken, en wat bleek :
2003301836824516653_rs.jpg

2003385116261962630_rs.jpg

2003362118812504132_rs.jpg


:rolleyes: dat wordt dus lassen, ik zie het alleen wel somber in om op me Chrome pijpje te gaan lassen, maarja.. het zij zo..
 
Zonde anton!!!

Denk dat je demper onder een Te grote spanning heb gestaan ?
Verder je nieuwe inlaat word wel intressant :)
 
Dat heb ik dus ook gehad. Je pijp zal je nog moeilijk goed krijgen met lassen. Het chroom gaat kapot, dat zoiezo.

Prestaties gaan waarschijnlijk achteruit, omdat je dat stuk er nooit meer rond in last. Materiaal is zo dun, dat het plaatje tijdens het lassen al gauw dieper komt te liggen als dat die oorspronkelijk zat. In praktijk heeft dat dezelfde uitwerking als een flinke deuk.
 
Zonde anton!!!

Denk dat je demper onder een Te grote spanning heb gestaan ?

Ja, eigenlijk gewoon zoals normaal, vast is vast.. maarja

idd goed lullig van je uitlaat maar waarom niet met je chrome velgen banken?

Omdat ik me achterband een beetje wil sparen, aangezien een achterband op een testbank nogal hard slijt, en ik geen zin heb om me achterband van me chrome velg af te halen gezien me slechte ervaring daarmee (krasjes, en stukjes :X)

Wat een zeikerd ben ik he |( :D

Dat heb ik dus ook gehad. Je pijp zal je nog moeilijk goed krijgen met lassen. Het chroom gaat kapot, dat zoiezo.

Prestaties gaan waarschijnlijk achteruit, omdat je dat stuk er nooit meer rond in last. Materiaal is zo dun, dat het plaatje tijdens het lassen al gauw dieper komt te liggen als dat die oorspronkelijk zat. In praktijk heeft dat dezelfde uitwerking als een flinke deuk.

Hmm kennenlijk ben ik dus niet de enige met die dit probleem heeft gehad..
Ik ga in ieder geval iets proberen, mischien met 2K metaalplamuur..
 
waarom niet banken met chrome velgen anton:D gaat even goed hoor
*edit*
(weet al waarom)

zonde van je uitlaat maja shit happens suc6 der verder mee en we spreken ons wel weer:W
 
zonde van de uitlaat inderdaad. maar wat is een project zonder tegenslagen?
wat heeft je dat btw gekost: dat verchromen van je uitlaat.

wil dat zelf ook laten doen maar heb geen flauw idee aan wat voor prijs ik moet denken.

verder ziet je rox er gewoon superstrak uit. heb je trouwens al gebankt of moet je dat nog gaan doen?
 
Moest ik van jou zijn zoueke een C21 Black kopen en die dan chromeren :D moet mooi uitkomen met die black demper :)

en kappen zijn om te smullen ^^
 
Jmmr Anton van die uitlaat! Lassen is idd ook weer niet alles want chroom is er mee omzeep! Inlaat trajectje word ook weer lekkr zo te zien :)

Mss is het tijd om eens een andere uitlaat te gaan halen en deze te lassen en te verkopen ;)
 
hey, ik zou gewoon een mooie c21 halen, ik vind c21 of c20 in de orginele staat altijd heel vet staan... maar dat is wat ik vind...
 
09-06-07

De C20 is dood...
Dus meteen maar een nieuwe Yasuni C21 aangeschaft! Morgen meteen naar de chromerij brengen.
2006231602816799012_rs.jpg


Naast dat ik evo primaire 13/44 vertanding heb, heb ik ook 15/42 secundaire vertanding erbij gekocht :
2006259216437264761_rs.jpg


Laten persen:
2006275105626766649_rs.jpg


13/44 + 15/42 (lekker zwaar :D)
2006289054595582680_rs.jpg


Zo :)!
 
Mooi project!

Ziet er allemaal netjes uit, alleen dat paars vind ik er niet bij passen :P

Als ik dit allemaal zo bekijk van hier nieuw onderdeel, dit laten chromeren dat laten chromeren,..pijp kapot, direct een nieuwe:P

Ik vraag me dan eigenlijk af "Hoe kun je zoiets allemaal financieren"
Ik moet eerst sparen alvorens ik een nieuw remblokje wil bij wijze van spreken :P
 
Back
Top