Orange Evolution Rox [Reborn]

ding blijft heel erg vet !! alleen waarom koop je geen oude c21 die je verchroomd.....

later.

Dacht ik net ook :) Is toch stom een spik splinternieuwe uitlaat te kopen om ze dan toch te gaan verchromen :)

En om toch maar weer in herhaling te vallen : VETTE rox :)
 
Thanks allen :W
De rede voor een nieuwe C21 weet ik niet... :p Ben ik er iig wel 100% zeker van dat ie geen deukjes of wat dan ook heeft..
 
Inderdaad, binnenkant verchromen ze niet. En dat de buitenkant vies is boeit niets... Ze stralen de uitlaat eerst en volgensmij slijpen ze hem zelf ook nog. :)
 
Spullen die verchroomd worden, gaan na het slijpen/voorbewerken eerst nog in een zuurbad, om alle rotzooi eraf te krijgen. Dus automatisch gaat het roet ook uit de pijp.
Vroeger ging dat anders, verchromen is al een heel oud proces.
 
Topic is doooood, niet gek ook, heb een jaar ofwat niks van me laten horen.
Scoot heeft ook gewoon lekker in de schuur gestaan, beetje stof staan happen :p
Maar het begon afgelopen week weer te kriebelen +ralf+, ik dacht laat ik hem eens aan proberen te slingeren, , nieuwe benzine erin, nieuwe bougie, carb voor de zekerheid schoongeblazen met de compressor, maar er gebeurde weinig. Vonk was er gewoon, carb kreeg benzine... wat wel opviel was dat er druppeltjes benzine onder de scoot lagen toen ik kickte, wat bleek, de pakking tussen de carters was lek... en tja, dan kun je kicken wat je wilt, maar starten zal die dan niet doen :X

Dus, blokje eronder uit, en meteen maar wat foto's gemaakt tijdens het beunen.




Home made ophangbrug :p








Toen het blokkie er weer onder geknald, en poetsen hoort er ook bij :)








Startte doet ie in elk geval weer +ralf++ralf+. Probleem is nu alleen dat ie geen water pompt, terwijl het waterpomp cirquit toch goed aangesloten zit... zal er nog eens op me gemak naar kijken O-)




Me complete setup :
Polini evolution 70cc vlinder, tuned
Polini evolution 13/44 pri vertanding
Polini evolution 2G koppeling
Polini evolution eprom binnenrotor
MHR overrange kit
MHR pen12 krukas + naaldlager
MHR piaggio spruitstuk
Skf C4 lagers stalen binnenkooi
Stage6 v-force membraan
Top preformance nardo vertandingsdeksel
Yasuni C21 uitlaat
C21 ''evo flens op maat''
Carters tuned
Home made spruitstukplaatje


Nu afstellen :)
 
Last edited:
Super gaaf dat je dit ding ook nog hebt! Heb t altijd 'n mooie rox gevonden.. Lang geleden nog zien staan @ lelystad ;)
 
idd ik dacht dat het ding al lang in onderdelen ergens elders naar toe was. Super dat je die rox nog hebt en er toch weer even tijd in steekt om het terug te laten rijden.

Succes!
 
Jaaaa, thanks brothers.
Ding komt in 2009 weer op de baan in elk geval :W en deze keer goed rijdend, zonder hopelijk al dat gezuer met rotor afstelling, gescheurde uitlaten of lekkende vertandingsdeksel zodat de koppeling ging slippen als een gek... ( ja allemaal ervaring mee :rolleyes: )
Er zit emotionele waarde aan dat dingetje dus wegdoen is het laatste wat ik doe :D
 
Back
Top