Update 24-02-2022.
+ De hele dure bestelling van post#68 komt denk ik binnen 1 week hier binnen. (alles is aanwezig bij die bestelling en gereed om verzonden te worden.
+ Ik heb daarnaast ook al de 2 achterste blauwe H1 kappen besteld. (verder geen losse dingen erbij gedaan om schade aan de kappen te voorkomen, ook al zijn deze ingepakt. Geschiedenis leert dat er maar iets scherp in de verzend doos hoeft te liggen en dit zo door het plastic kan komen om dan beschadigingen achter te laten
+ Voor zo ver ik kan zien is er nog genoeg budget over om nog 1 extra bestelling te doen.. Weet nog even niet wat dat gaat worden.
Misschien toch nog eerst wat los spul als een remschijf achter ect. En bijvoorbeeld koop ik de rest van de kappen in Maart.
In april gaat me vrouw bevallen, dus het word nog even kijken wanneer de scooter al opgebouwd gaat worden..
Denk dat ik een stuk zeil pak en daar een pallet op leg en daar het frame erop ga zetten. Weet alleen niet wat ik erover heen kan zetten om te beschermen tegen de regen.. Want het is dan niet meer mogelijk om het frame in de berging te stallen.