This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Online winkels + ervaringen

Status
Not open for further replies.

Divided

Banned
ik wil in deze topic even alle online scooter shops onderelkaar vermelden met evaringen .
dus als je nog sites kent die er niet in staat ,
post het liefst met evaringen

de online shops

Easyparts - www.Easyparts.nl
(veel pretspul om je scoot optimaal te style.
goede evaring mee , levertijd na betaling op ze minst 1.5 week, net kwa retouneren word niet moeilijk gedaan.)

scootparts/scooterparts - www.scootparts.nl/ www.scooterparts.nl
(veel verschillende vooral snelle onderdelen, goede evaringen gehoort, ook met retouneren,je heb ook mensen met slechte evaring maar meestal hoor ik alleen goede evaringen SNELLE levertijd)

de brommershop - www.de-brommershop.com
(ook aardig wat onderdelen voor scooters,incl. gebruikte dus goedkope onderdelen.

vhd parts - www.vdhparts.nl
(Erg goeie site, beetje onoverzichtelijk, maar hebben erg veel)

scoots - www.Scoots.nl
(Wel nette service na enkele dagen binnen )

50cc - www.50cc.nl
(Nette,snelle service,overzichtelijk)

racingparts www.racing-parts.nl
(moet goed zijn heb ik gehoort.)

opvoeren www.opvoeren.nl
(beetje klein ... evaring gevraagd?)

j-p-s www.J-P-S.nl
(overzichtelijk goede en nette service?)

slaomons-swierts http://www.salomons-swierts.nl
(beetje overzichterijk .EVARING gevraagd?)

Pim casteelen http://www.pimcasteelen.nl/
(heefd van alles(ook gebruikt) , iemand evaringen ?)

partonline http://www.partsonline.nl/
(iemand enige evaring hiermee ?)

wk scootercentrehttp://www.wkscootercentre.nl
(weinig keus voor mij nieuw iemand die me hier meer over kan vertellen?)

van de kruis scooter ondeerdelen
http://www.euroscooters.nl/shop
(snelle levering,nette klantenservice)

vf racing
http://www.vfracing.be
(hopeloos)

50snel
http://www.50snel.nl/
(ervaring gevraagd ?)

scooter-attack
www.scooter-attack.com
(duitse site, goedkoop,goede service)

Last edited:
Das opzich wel jammer idd...., maar jij ben zoiezo al niet zo positief ingesteld over een andere parts site?, jij heb tog veel te maken met Scootparts?

Bestel zelf niet zo heel veel op internet...

Maar goeie ervaringen met Scootparts/Euroscooters/RR parts

Easyparts.

Mooie site en heel overzichtelijk. Veel pretspul en als je via internet bankieren doet voor 5 uur dan heb je het de volgende dag in huis, Dus hele snelle service. Ook met retouneren wordt niet moelijk gedaan. Heb 2 x wat terug gestuurd en had het geld binnen een week weer op mijn reking staan.

Sibo said:
Das opzich wel jammer idd...., maar jij ben zoiezo al niet zo positief ingesteld over een andere parts site?, jij heb tog veel te maken met Scootparts?

Ik raad spullen aan die ik goed vind, waar ze vandaan komen maakt verder niet uit. Dus geef ik ook links naar andere shops... Alleen is euroscooters vaak duurder of hebben ze bepaalde spullen niet. Da's jammer voor euroscooters.

Maar die gasten misbruiken het forum gewoon door het te censureren. En dat is wel storend.

mja , bij scootparts hebben ze andere dingen weer niet die euroscooters wel weer hebben en andere online shops weer anders...

het gaat imo over de levering van spullen en de kwaliteit van levering ,niet over nevenactiviteiten van die sites lijkt me..

Ik heb nog nooit problemen gehad bij euroscooters, en als er iets niet meteen verstuurd kon worden omdat dat niet op voorraad was werd dat altijd netjes na gestuurd.
En ik heb altijd mn spullen binnen 2 dagen, meestal zelfs de volgende dag en dat is echt fijn.
Bij Scootparts daarintegen moest ik dik een week wachten.

Euroscooters:

Slot en carterbouten gekocht. Op een zondagavond geld overgemaakt. Kom dinsdag uit school, staat daar een mooie grote doos in de gang Slot zat erin, en 7.50 contant, met een briefje erbij dat de carterbouten op waren, en dat ik dus m'n geld terugkreeg.

Oordeel: Top winkel, snel en goede service ++

ScootXtreme webshop:

2x wat besteld, 2x na ong 1.5 week binnen. Dus opzich wel lange wachttijd (ze waren bezig met de echte winkel, vandaar), maar wel altijd gewoon de juiste onderdelen binnen, lage prijs, en veel extra stickers en ander promotiemateriaal

Oordeel: Scherp geprijsd, hopen dat nu de winkel zelf staat ook de wachttijden wat beter worden +/++

Euroscooters en scootparts zijn echt 2 topwinkels vind ik, hele snelle service altijd, als alles op voorraad is heb je het zoiezo binnen 2 dagen binnen.

Alleen jammer dat nu bij mijn bestelling nog niet alles op voorraad was, ben nu al 1,5 week aan het wachten op mijn bestelling bij euroscooters, maarja, daar kunnen hun ook niks aan doen, aangezien hun het ook eerst binnen moeten krijgen

en easyparts vind ik maar niks eigenlijk, meestal lange wachttijd, en ik vind de site ook niet echt overzichtelijk (en het is duurder daar)

Mijn persoonlijke ervaringen

Easyparts : net ietsje duurder als bij de meeste andere shops en hebben motorisch niet alles, altijd alles binnen de week geleverd, verder noooit problemen

Scooterattack : hebben gewoon alles, is goedkoop, bestelling bijna altijd binnen de 2 werkdagen ! gewoon perfect

Euroscooters : heb ik deze maand voor het eerst besteld, direct geld overgemaakt, helaas na 3 weken nog steeds niets binnen, op mail antwoorden ze niet, begrijp wel dat ze niet alles binnen hebben ( nochtans niets uitzonderlijk besteld ofzo ) maar ze kunnen toch wel iets laten weten vind ik. Zijn voor de rest wel goed van prijs en hebben ook alles.

1 week geleden bij euroscooters een Stage6 ProRep pijp besteld en meteen betaald met ideal. Ik heb de afgelopen week 2 mails verstuurd met de vraag of hij nog op voorraad was, maar je krijgt dus geen antwoord, en er wordt ook vanuit hun niet actief contact opgenomen om te zeggen dat ze op zijn.

Nu net dus maar even gebeld, en zoals ik al had verwacht is de pijp niet op voorraad en ook niet te bestellen aangezien ze gewoon op zijn en niemand weet wanneer ze weer gemaakt worden. (typische stage6 onzin).

Erg jammer dus van zowel stage6 als euroscooters. Nu de order maar veranderd in een chrome versie want daar hadden ze nog een paar van.

Mensen die betaald hebben willen graag antwoord op hun emails, zo moeilijk kan dat toch niet zijn?

Ik begrijp ook niet dat je die rotzooi dan nog verkoopt als winkel zijnde?

De winkel weet al dat die dingen niet te leveren zijn en laten mensen het toch gewoon betalen die vervolgens weken op hun spullen zitten te wachtte...

Tsja maar laat dan ff wat weten ipv de mensen zo te laten wachten... als ik zo met mijn klanten om ga kan ik de tent wel sluiten na 2 maanden. Maar als je een grote en 'goed bekend staande' winkel bent dan kan je blijkbaar meer.

En dat ze bij S6 niet meer van die pijpen laten maken is ook zoiets, mensen hebben sinds september vorig jaar al zitten wachten op die uitlaten. Nu zijn ze krap 2.5 maand leverbaar geweest en de voorraad is op zonder uitzicht op een volgende partij. Dan doe je toch iets heel erg fout.

/edit/ ze sturen meteen een Chromen S6ProRep op nadat ik vanmiddag de bestelling heb gewijzigd in een type dat ze wel hadden, dat is dan wel netjes.

Last edited:
Aidix said:
En dat ze bij S6 niet meer van die pijpen laten maken is ook zoiets, mensen hebben sinds september vorig jaar al zitten wachten op die uitlaten.

er zijn er veel meer besteld.. alleen levert de leverancier trager/minder dan afgesproken

Is het dan niet gewoon een politiek spelletje, om de levering van S6 ProRep te frustreren? Ik bedoel, die uitlaat is zo goed en goedkoop (eigen ervaring na wat tests), dat ze met hun eigen pijpen wel kunnen inpakken

bestel altijd wat bij euroscooters nooit geen gedonder, mooi op tijd binnen alles..laatst ook een bestelling gedaan hadden ze alleen de nardo deksel niet op voorraad, werd netjes gebelt dat ie wat later kwam.

Aidix said:
Is het dan niet gewoon een politiek spelletje, om de levering van S6 ProRep te frustreren? Ik bedoel, die uitlaat is zo goed en goedkoop (eigen ervaring na wat tests), dat ze met hun eigen pijpen wel kunnen inpakken

Neej.. zo moet je het niet bekijken

aangezien ik alweer een tijdje op mijn spullen of geld zit te wachten ben ik maar eens op zoek gegaan op het web.

ik kwam dus op een gegeven moment op deze links:

http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?num=1143532740/0

http://www.terk.nl/links/?p=f&sId=126

ik begin me dus sterk af te vragen of ik mij moet gaan richten tot jusitie om aangifte te doen.
zit al vanaf februari op onderdelen te wachte zonder reactie van hun zijde.
op deze site zie ik toch wel info die mij zorgen baar........
ik heb mijn spullen al ergens anders gekocht en heb al meerdere malen aangegeven dat ik mijn geld terug wil......
dan krijg je een antwoord (als je dat al krijgt....)als van wil je niet iets anders of wil je anders geen tegoedbon.
neeeeeeeeeeeeeeeeeee ik wil mijn geld terug of mijn spullen gvd.
ik zie hier dat ik dus zeker niet de enigste ben die op zijn spullen zit te wachten.
ik weet niet of deze link al ergens stond maar zo niet:

MENSEN WEES GEWAARSCHUWD EN BESTEL NIX BIJ ScootXtreme

ik hoop dat zijn zwembad klaar is dan kant ie er nog ff van genieten voor hij de bak ingaat!!!!

sew the mother f#cker

Denk je echt dat hij in de bak gaat vliegen om dit?

Beetje realistisch blijven eh.
Desalniettemin is het wel lastig voor je dat je niets hoort/ziet van hun.

Grtz

Is dat niet die gast met die gloednieuw zwarte opel astra's bestickerd met letters ? (scootxtreme dacht ik dus...)

Ik vond er al een luchtje aan zitten geen geintjes

Status
Not open for further replies.