Online winkels + ervaringen

Status
Not open for further replies.

Divided

Banned
ik wil in deze topic even alle online scooter shops onderelkaar vermelden met evaringen .
dus als je nog sites kent die er niet in staat ,
post het liefst met evaringen

de online shops

Easyparts - www.Easyparts.nl
(veel pretspul om je scoot optimaal te style.
goede evaring mee , levertijd na betaling op ze minst 1.5 week, net kwa retouneren word niet moeilijk gedaan.)

scootparts/scooterparts - www.scootparts.nl/ www.scooterparts.nl
(veel verschillende vooral snelle onderdelen, goede evaringen gehoort, ook met retouneren,je heb ook mensen met slechte evaring maar meestal hoor ik alleen goede evaringen SNELLE levertijd)

de brommershop - www.de-brommershop.com
(ook aardig wat onderdelen voor scooters,incl. gebruikte dus goedkope onderdelen.

vhd parts - www.vdhparts.nl
(Erg goeie site, beetje onoverzichtelijk, maar hebben erg veel)

scoots - www.Scoots.nl
(Wel nette service na enkele dagen binnen )

50cc - www.50cc.nl
(Nette,snelle service,overzichtelijk)

racingparts www.racing-parts.nl
(moet goed zijn heb ik gehoort.)

opvoeren www.opvoeren.nl
(beetje klein ... evaring gevraagd?)

j-p-s www.J-P-S.nl
(overzichtelijk goede en nette service?)

slaomons-swierts http://www.salomons-swierts.nl
(beetje overzichterijk .EVARING gevraagd?)

Pim casteelen http://www.pimcasteelen.nl/
(heefd van alles(ook gebruikt) , iemand evaringen ?)

partonline http://www.partsonline.nl/
(iemand enige evaring hiermee ?)

wk scootercentrehttp://www.wkscootercentre.nl
(weinig keus voor mij nieuw iemand die me hier meer over kan vertellen?)

van de kruis scooter ondeerdelen
http://www.euroscooters.nl/shop
(snelle levering,nette klantenservice)

vf racing
http://www.vfracing.be
(hopeloos)

50snel
http://www.50snel.nl/
(ervaring gevraagd ?)

scooter-attack
www.scooter-attack.com
(duitse site, goedkoop,goede service)

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Dat kost dus echt enorm veel :) , als je bijv scooter-attack bekijkt , vanaf de 40 stuks die er nog in stock zijn word er aangegeven: Nog 40 stuks over

Daarboven staat: Sufficient stock

Dat staat dus bij echt enorm veel producten , doe maar eens 40x een speed , 40x een evo , 40 x een speed pijp en nog 100den producten , dat is echt veel geld :)

RemcoV said:
Dat kost dus echt enorm veel :) , als je bijv scooter-attack bekijkt , vanaf de 40 stuks die er nog in stock zijn word er aangegeven: Nog 40 stuks over

Daarboven staat: Sufficient stock

Dat staat dus bij echt enorm veel producten , doe maar eens 40x een speed , 40x een evo , 40 x een speed pijp en nog 100den producten , dat is echt veel geld :)

dat zie je goed.
laatst stonden er verschillende malossi producten in back order.
waren al meer dan maand besteld bij malossi.

overrange 2005 bv. malossi kon gewoon niet bijhouden met produceren/leveren of het zijn luie mensen.

Sa heeft ook meer als 3000 producten in voorraad dacht ik.

Spasta said:
Sa heeft ook meer als 3000 producten in voorraad dacht ik.

3000+ is nog niet zo gek veel...

Maar iig het is hetzelfde gedonder als bij gewone winkels, iedereen zit verbaasd te kijken als je een niet wat hebt, en als het dan ook nog op back order staat worden ze helemaal geirriteerd. terwijl wij daar nix aan kunnen doen...

www.opvoeren.nl heb heir nu wel ene slechte ervaring gelezen mah msichien was dat 1 op de zoveel heb daar mooie goekoope spulen gezien.. is eht daar betrouwbaar?

Zelf heb ik een x een begrenzer besteld bij scootxtreme door 1 of andere fout kreeg ik eht mah niet binnen na tig telefoontjes en mailtjes gestuurd heb heb ik het eindelijk na 2 maand binnengekregen.. daar bestel ik nooit meer iets:)

V/d kruijs (euroscooters) is perfect! :W Alles na 2 of 3 dagen al binnen. Tot nu toe iig.

Heb nu een bestelling staan bij easyparts, duurt nu al 9 dagen. Maar ik heb wel gedult :)

euroscooters is idd een goede, heb het bijna altijd nog bijna 1/2dagen gekregen en had 1 keer dat ze 1 ding niet konden leveren, toen werd er gewoon geld bij gesloten. Top shop!

daniel16 said:
Zelf heb ik een x een begrenzer besteld bij scootxtreme door 1 of andere fout kreeg ik eht mah niet binnen na tig telefoontjes en mailtjes gestuurd heb heb ik het eindelijk na 2 maand binnengekregen.. daar bestel ik nooit meer iets:)
Inderdaad ik heb daar 2 bestellingen gedaan, waarvan uit de 1ste bestelling 1 ding niet werd geleverd en uit de 2e bestelling van 7 producten maar 2 dingen goed werden geleverd. Na 2 maanden had ik de goede producten uit de 2e bestelling nog niet en heb de bestelling geannuleerd kon ik vervolgens 1 maand wachten op mijn geld, dat ik uiteindelijk ook nog zelf in de winkel ben gaan ophalen (anders had ik het misschien nu nog niet).
Echter werd ik in de winkel zeer goed geholpen en werd het probleem goed opgelost, verder ook een zeer mooie zaak.
Nu ben ik zaterdag jarig en had ik wat dingen uit de webshop besteld, alleen had ik wat dingen in de winkel zien liggen die niet in de webshop stonden en die zouden vorige week worden toegevoegd. Ondertussen staan ze nog steeds niet in de shop en heb ik mijn bestelling maar bij euroscooters gedaan (scheelde me 2 euro op 80 euro, dus daar heb ik liever een snelle levering voor).

ErwinZ said:
V/d kruijs (euroscooters) is perfect! :W Alles na 2 of 3 dagen al binnen. Tot nu toe iig.

Heb nu een bestelling staan bij easyparts, duurt nu al 9 dagen. Maar ik heb wel gedult :)

Klopt. duurt meestal wat langer, heb er nu ook een bestelling lopen, maar je word prima behandeld, dus even wachten vind ik dan niet erg, ze leveren wel goed, en vrijwel alles voor je scooter....

Verder ben ik ook zeer tevreden over euroscooters, erg vriendelijk, bellen ook vaak als ze iets niet hebben bijvoorbeeld, leveren bizar snel, binnen 3 dagen heb ik het soms al, en altijd het goede, echt een prima online shop!

euroscooters heb ik wel eens langer moeten wachten ,maar meestal gaat het wel goed , easyparts duurt meestal langer , heb bijv een carb besteld , die was niet op voorraad , dan duurt het iets van 1,5/2 weken , mja , dat was een onderdeel die niet vaak verkocht...

scootparts heeft best veel en goedkoop alleen leveren nogal eens het verkeerde spul en soms duurt het vrij lang.. en de e-mail beantwoorder is soms nogal eens wat bot :p heb onlangs bijv. een kettig en tandwiel besteld voor Derbi , duidelijk erbij gezet dat het voor Derbi SM moet zijn, krijg ik een oude type senda tandwiel binnen , geld van het terugsturen heb ik niet terug gehad. de ketting was overigens 132 schakels , bij een std derbi moet er minstens iets van 138 op , maar ze verkopen het wel als passend op Derbi etc. de ketting heb ik maar niet terug gestruurd , kost me weer geld :p en ik had zelf beter eerst even de schakels kunnen tellen..

maar ik denk dat het er ook aan ligt WIE er in zo'n magazijn staan , staan natuurlijk ook wel mensen die zelf alles weten van bromfietsen...

goede ervaring met euroscooters. Carb smiddags om 4 uur besteld. volgende middag had ik hem voor 4 uur al in huis. Ook bij een vergissing zoals mij. Ik had een aantal dingen besteld maar was een pakkingset vergeten bij de bestelling in te doen. ik gebeld of het er nog bij kon. was geen probleem. binne 2 dagen had ik alles in huis.

Easy parts minder goede ervaring. Had een rood Zwart TNT filter besteld. half jaar wachten. kreeg ik een blauwe.

scootparts. beetje traag maar leveren wel goed.

scootxtreme (mischien uit den bozen hier) Levering is beetje langzaam maar leveren wel het goede spullen

voor de rest weinig ervaring. bestel bij euroscooters.nl veruit de beste snelste en ook geen extreem hoge prijzen. relatief laag:D

Mijn hebo koppeling die ik bij v/d kruijs had besteld, daar ging na 300km een segment los. Dus heb ik hun gemaild. Ze zeiden dat ik em maar moest opsturen. Koppeling opgestuurd, na 2 dagen een nieuwe thuis gestuurd gekregen inclusief de verzendkosten die ik heb moeten betalen.

Top! :W

rr-parts.nl
erg klantvriendelijk !
losse evo binnenkop besteld.
Door een misverstandje een vhm kop ontvangen, maar dit werd perfect afgehandeld door de jongens van RR :). Kreeg de zelfde dag nog geld op me rekening gestort voor de verzendkosten die nodig waren om de vhm kop terug te sturen.
De volgende dag lag de goede kop al op de deurmat.

easyparts.nl
Erg handig dat je alle originele onderdelen kan bestellen. Vind de website alleen erg onduidelijk.
levertijd ben ik ook wel over te spreken. Ze zijn niet zo snel als euroscooters maar zelfs de spullen die in backorder waren werden binnen 2 weken / 1,5 week verzonden.

euroscooters.nl
nooit problemen gehad. altijd binnen een week gelevert en werd gebeld als iets niet op voorrad was.

xsh-parts.nl
goede onderdelen, alleen lange wacht tijden.

scootparts
hebben spul die je niet overal kunt bestellen, alleen het is wat langer wachten :)

Last edited:
Erg vaak bij Euroscooters besteld.

Jammer als er iets niet op voorraad is, ze je nieteens even bellen/mailen.

2x gehad , weken lang op je spullen aan het wachtte , en dan geen mail/telefoontje krijgen dat het niet op voorraad is.

RemcoV said:
Erg vaak bij Euroscooters besteld.

Jammer als er iets niet op voorraad is, ze je nieteens even bellen/mailen.

2x gehad , weken lang op je spullen aan het wachtte , en dan geen mail/telefoontje krijgen dat het niet op voorraad is.
dat deden ze bij mij wel.
Misschien dat je niet het goede nummer hebt ingevuld oid ?

Euroscooters = zwaar kneus.

Euroscooter is de eigenaar van het 'andere' forum. Sinds kort mag je daar niet meer over andere online winkels praten, en mensen die negatieve ervaringen over euroscooters vertellen of melden dat spullen ergens anders goedkoper zijn krijgen een IP ban van de euroscooters website.
Als iemand een vraag stelt over een onderdeel van een andere online shop met een linkje erbij dan wordt zijn post half weggecensureerd.

Eigenlijk moet je daar uit principe al niets bestellen.

Status
Not open for further replies.
Back