Online winkels + ervaringen

Status
Not open for further replies.

Divided

Banned
ik wil in deze topic even alle online scooter shops onderelkaar vermelden met evaringen .
dus als je nog sites kent die er niet in staat ,
post het liefst met evaringen

de online shops

Easyparts - www.Easyparts.nl
(veel pretspul om je scoot optimaal te style.
goede evaring mee , levertijd na betaling op ze minst 1.5 week, net kwa retouneren word niet moeilijk gedaan.)

scootparts/scooterparts - www.scootparts.nl/ www.scooterparts.nl
(veel verschillende vooral snelle onderdelen, goede evaringen gehoort, ook met retouneren,je heb ook mensen met slechte evaring maar meestal hoor ik alleen goede evaringen SNELLE levertijd)

de brommershop - www.de-brommershop.com
(ook aardig wat onderdelen voor scooters,incl. gebruikte dus goedkope onderdelen.

vhd parts - www.vdhparts.nl
(Erg goeie site, beetje onoverzichtelijk, maar hebben erg veel)

scoots - www.Scoots.nl
(Wel nette service na enkele dagen binnen )

50cc - www.50cc.nl
(Nette,snelle service,overzichtelijk)

racingparts www.racing-parts.nl
(moet goed zijn heb ik gehoort.)

opvoeren www.opvoeren.nl
(beetje klein ... evaring gevraagd?)

j-p-s www.J-P-S.nl
(overzichtelijk goede en nette service?)

slaomons-swierts http://www.salomons-swierts.nl
(beetje overzichterijk .EVARING gevraagd?)

Pim casteelen http://www.pimcasteelen.nl/
(heefd van alles(ook gebruikt) , iemand evaringen ?)

partonline http://www.partsonline.nl/
(iemand enige evaring hiermee ?)

wk scootercentrehttp://www.wkscootercentre.nl
(weinig keus voor mij nieuw iemand die me hier meer over kan vertellen?)

van de kruis scooter ondeerdelen
http://www.euroscooters.nl/shop
(snelle levering,nette klantenservice)

vf racing
http://www.vfracing.be
(hopeloos)

50snel
http://www.50snel.nl/
(ervaring gevraagd ?)

scooter-attack
www.scooter-attack.com
(duitse site, goedkoop,goede service)

Last edited:
Advertisement - register to remove this

scootparts.nl

vorige week dinsdag bestelling gedaan, donderdag nog niet eens een bevestiging gehad (heb per bank vooruit gedaan), dodag mailtje gestuurd (geen reactie), zondag (gisteren) weer een mailtje gestuurd, kreeg ik eindelijk een reactie van de webmaster terug dat er geen bestelling van mij bekend was, terwijl ik wel in eerste instantie al een mailtje had gehad dat mijn bestelling geplaatst was.
nu heb ik mijn geld dus al overgemaakt en nog steeds mn onderdeel niet.

slecht....

Parle said:
scootparts.nl

vorige week dinsdag bestelling gedaan, donderdag nog niet eens een bevestiging gehad (heb per bank vooruit gedaan), dodag mailtje gestuurd (geen reactie), zondag (gisteren) weer een mailtje gestuurd, kreeg ik eindelijk een reactie van de webmaster terug dat er geen bestelling van mij bekend was, terwijl ik wel in eerste instantie al een mailtje had gehad dat mijn bestelling geplaatst was.

slecht....
Niet erg slim om al te betalen als je geen bevestiging hebt gekregen...
Als je geen bevestiging krijgt, wil dit zeggen dat je bestelling niet is aangekomen (mss iets verkeerd gelopen tijdens de verbinding).

Neem ff een copie van je stortingsuitreksel en stuur deze met een brief op naar scootparts (aangetekend verzenden is altijd aan te raden ;) ) waarin je alles duidelijk uitlegt en je je bestelling erbij vermeld.

heb al een reactie terug gehad van de webmaster. die heb ik vervolgens weer ge-replyed.
hoezo niet slim om vooruit te betalen? op t forum wordt bijna niet anders gedaan! gelukkig heb ik een printscreen gemaakt van mn overschrijving. is wel een goed id om dat ff door te sturen.

Wat hij bedoelt is dat je pas moet betalen nadat je de definitieve 'bevestiging' in je mailbox hebt. De eerste mail krijg je automatisch (ontvangstbevestiging), en de volgende dag krijg je een soort factuur met het bedrag.
Geen factuur = (nog) niet verwerkt.

Parle said:
scootparts.nl

slecht....

RE: daarom ben ik lid van dit forum; mensen: dit bovenstaande klopt voor geen meter! Wie helderheid wil mailt of PM ed me maar.......

Aidix said:
Wat hij bedoelt is dat je pas moet betalen nadat je de definitieve 'bevestiging' in je mailbox hebt. De eerste mail krijg je automatisch (ontvangstbevestiging), en de volgende dag krijg je een soort factuur met het bedrag.
Geen factuur = (nog) niet verwerkt.
Inderdaad :)

Betalen doe je dus ALTIJD pas als je de factuur gepresenteerd krijgt.

Als je toch geld heb overgemaakt, contacteer je bank en vraag hun om de storting terug te roepen ;)

nou, het probleem is opgelost. ik had inderdaad al een bevestigingsmailtje gehad met daarin het factuurnr enzo, dus dat was het probleem niet.

goed. alles is netjes afgehandeld en heb mn snaar op de dag dat zij het gezegd hadden binnen gekregen.

voor de rest wel goeie afhandeling... maar ja. shit happens.....

ik had bij easyparts achterknipperlichten en 2 neon buisjes bestelt kreeg het na een weekje binnen. Je kan ook zien waar je pakje is als die onderweg is dat is ook wel handig. Maar ga nu maar over op scootparts na al die mooie ervaringen. Moet nog voor ong. 600 euro onderdelen hebben dus.

Easyparts is voor optische onderdelen meer geschikt :)

Ikzelf heb goede ervaringen met:

Scootparts ( in het verleden 1x iets verkeerds binnengekregen , maar dat kan altijd gebeuren ) het is iig altijd zeer snel en je krijgt tenminste een bericht als het niet op voorraad is.

Euroscooters: Hier bestel ik bijna alles , altijd snel MITS het op voorraad is.
Nadeel: Keer op keer als er iets niet leverbaar is ben je 2 weken aan het wachten en dan hoor je maar niks , totdat je zelf een mailtje stuurd en te horen krijgt dat het iets langer gaat duren ivm dat iets van je bestelling niet op voorraad is.
Jammer dat je er zelf om moet vragen ze kunnen best wel even bellen of een mailtje sturen :)

RemcoV said:
Easyparts is voor optische onderdelen meer geschikt :)

Ikzelf heb goede ervaringen met:

Scootparts ( in het verleden 1x iets verkeerds binnengekregen , maar dat kan altijd gebeuren ) het is iig altijd zeer snel en je krijgt tenminste een bericht als het niet op voorraad is.

Nadeel: Keer op keer als er iets niet leverbaar is ben je 2 weken aan het wachten en dan hoor je maar niks , totdat je zelf een mailtje stuurd en te horen krijgt dat het iets langer gaat duren ivm dat iets van je bestelling niet op voorraad is.
Jammer dat je er zelf om moet vragen ze kunnen best wel even bellen of een mailtje sturen :)

Vaag mijn bellen ze altijd als er iets niet op voorraad is (euroscooters) voor de rest zeer goede service en altijd vriendelijk en ook snel

Ronnie_Ronald said:
easyparts

Goede duidelijke site + onderdelen snel thuis:)

uhum, al die keren dat ik tot nu toe heb besteld denk ik daar toch wel helemaal anders over :X :|

RemcoV said:

niet dus, ze bellen je altijd meteen als er iets niet op voorraad is, zeer vriendelijk en snel, over van der kruijs ben ik het beste te spreken

SebastianE said:
uhum, al die keren dat ik tot nu toe heb besteld denk ik daar toch wel helemaal anders over :X :|

niet dus, ze bellen je altijd meteen als er iets niet op voorraad is, zeer vriendelijk en snel, over van der kruijs ben ik het beste te spreken

Je kan wel beweren van niet maar bij mij is er nog nooit gebeld of gemailt en ik heb zoiets dus al 3x gehad :)

Ik vind dat slordig :)

Verder niks negatiefs erover hoor , ik vind het nogsteeds de beste site en daar blijf ik ook zeker alles bestellen :)

Vind het alleen jammer dat ze dan niet iedereen ff een mailtje/belletje geven

euro scooter: super ervaring meestal heb ik me spullen binnen 2dagen en anders bellen ze mij op en sturen ze eerst de onderdelen wat in voorraad hebben en de rest erna,,

easyparts: slechtt,,1 x had een spoiler bestelt na 2weken nog geen bericht ik mailen en kreeg ma geen bericht terug,,na 6weken binnen gekregen,,

scooterparts: snelle en goede serfice,,

tot nu toe erg veel bij euro besteld en ging altijd goed:) maar laatst, hebo racing asje,lagers en snelgas ed. zeiden ze dat het begin volgende week binnen zou zijn, in totaal 3,5 week gewacht:|

jullie verwachten van online shops dat ze echt alles direct in voorraad hebben enzo.

Als ze al een voorraad aanleggen dan moet je er ook rekening mee houden dat die op kan zijn. als ze bv nog 2 speeds in hun voorraad hebben dan bestellen ze nieuwe maar als hun leverancier ook moet wachten op malossi dan kan die online shop er ook niets aan doen.

Als ik dit allemaal lees lijkt het vanzelfsprekend dat je alles in stock hebt en meer dan 1 maal.
Met 1000€ oid heb je niets representatief hoor.

Nah , mij gaat het erom dat ze niks laten weten en dat ik maar aan het wachten ben op me spullen terwijl het nogwel een tijdje kan duren , 1 belletje/mailtje is genoeg , dan wil ik heus nog wel wachten :)

RemcoV said:
Nah , mij gaat het erom dat ze niks laten weten en dat ik maar aan het wachten ben op me spullen terwijl het nogwel een tijdje kan duren , 1 belletje/mailtje is genoeg , dan wil ik heus nog wel wachten :)

ja dat vind ik ook dat ze moeten doen, doe ik zelf ook maar veel mensen hebben geen benul van wat het kost om een stock aan te leggen/maken :)

Status
Not open for further replies.
Back