Online winkels + ervaringen #2

Advertisement - register to remove this

Mooi fris topic om te vragen of iemand ervaring heeft met: bromfietsshop.nl

Ik zoek namelijk een iridium vizier voor mijn chok fighter helm, easyparts kan ze niet meer leveren, dus heb deze webshop gemaild.
 
Quote van de laatse topic zou handig zijn, even voor de duidelijk heid voor iedereen die het niet heeft gelezen.

Ik wil graag even melden dat het bedrijf Tuning-parts.nl niet meer van mij is.
Er is een nieuwe eigenaar die meer tijd voor het bedrijf heeft dan mij.

U kunt vanaf nu bij hem terecht via de website, Gelieve dus niet meer via de pm bij mij bestellingen plaatsen of vragen stellen over bestellingen.

Gr,
Dennis Meijnen
 
Ervaring met : scooterpowershop.nl

Hallo mensen,
Ik wil hier mijn ervaring vermelden met Scooterpowershop.nl.
Ik heb daar eerst een crossbril-Edge besteld, maar kreeg niet alleen een heel andere gestuurd, maar een bril die al gebruikt was: met een beschadigde band en vlekken erop. De bril teruggestuurd, als pakket, met de bijbehorende verzendkosten. Volgens de voorwaarden op de site zou ik die verzendkosten dan terug krijgen. Inmiddels zit ik op die terugstorting al 4 weken te wachten en bij elk telefoontje hierover krijg ik te horen dat de betaling verwerkt is en het teruggestort is (wat niet klopt, want ik bankier via internet, en zie alle mutaties gelijk). Mailen heeft geen zin, want ze reageren nergens op. Het zijn daar gewoon mensen die je wat wijs maken, kortom: waardeloze zaak.
En de nieuwe kappenset voor de Yamaha Aerox: die worden ergens anders besteld, maar nooit meer iets bij Scooterpowershop !!
 
Na alle mensen die mij vertelde in deze topics dat ik NIET bij scootparts moest bestellen heb ik het toch gedaan:

-Op de site staat dat ze alles voor de aerox op voorraad hadden, en ik bestelde het volgende:

-Traanplaten -> op voorraad
-Grill wit -> Niet op voorraad
-Koelvloeistofreservoir -> niet op voorraad.

Vind ik toch wel jammer als ze opde site zetten dat ze alles hebben, nadat ik ze gemaild had vertelde ze met wat ze niet op voorraad hadden en wat wel.

Ik heb dus 12-08 mijn bestelling gedaan (in de avond)
En vandaag hebben ze het opgestuurd.

Vind het achteraf wel jammer dat het dus zo lang moest duren, had juist verwacht dat ik het vorige week al zou hebben omdat ze allesop voorraad zouden hebben.

Maar dat maakte de prijs van de producten wel goed in vergelijking met mijn dealer en de andere webshops :winner:
 
Tja, onnodig om te zeggen dat het gewoon een kloote zaak is?
Je was gewaarschuwd, net zoals je zelf al zei.

Dan mag je ook niks verwachten, IMO.

Ik zeg juist niet dat het een klote zaak is, dat roepen er alleen een paar in dit topic.

Ik geef gewoon mijn ervaring, ieder mag voor zich bedenken of die dit normaal vindt of niet.
 
Scooterpowershop:

Mijn ervaring, duurde aardig lang, 8 dagen had ik het binnen.
Toen het pakketje eenmaal arriveerde schrok ik me dood, hele doos ingezakt en het leek alsof het vast getaped was door een kleuter van 5.

Foto's gemaakt en pakketje opengemaakt, binnenkant van de doos ook rommelig, trekveertjes en rolletjes hebben duidelijk door de doos heen gevlogen.

Gelukkig was de uitlaat wel goed verpakt, door Bidalot zelf.
Wel zag ik een kleine beschadiging net onder het hitteschild, waardoor dat komt weet ik niet.
Heb overigens ook de verkeerde trekveertjes gekregen, al zijn deze wel duurder. Zijn ze te sterk..

Conclusie:

Slechte levering. Kreeg 6.2 grams rolletjes, ipv de bestelde 6.0 grams.
Verpakking was ronduit slecht.
Prijs was wel goedkoop, scheelde zo'n 20 euro vergeleken met andere webshops.
En dat zie je duidelijk terug in service!
 
Last edited:
Back
Top