Online winkels + ervaringen #2

Advertisement - register to remove this

easyparts;


zeer nette winkel, reageerd binnen 2 dagen op de mail(ALTIJD) overzichtelijke webshop met goed veel onderdelen
heb er nu al 3 bestellingen staan van meerdere onderdelen, zowel grotere als
wat kleinere, alles netjes binnen binnen 4-5 dagen, zondag avond besteld, staat nu als onder weg, dus verwacht men pakketje vanmiddag, zeer positief over, cker aan te raden!
 
Mijn eerste en tweede ervaring met Easyparts was erg goed.
Nu daarintegen, de 3e keer, irriteer ik me mateloos aan EP.

Namelijk:

Ik heb 27 september besteld.
Toen waren er twee onderdelen niet op voorraad, dus in back-order. (kan gebeuren)

Ik bestel een 65mm klem voor een Yasuni demper, omdat dat op de site stond, moest dus een 60mm zijn.
Bestelling (op 2 dingen na) werd 7 oktober geleverd. (erg lang naar mijn mening)

Klem was beschadigd bleek later, en ik had hem natuurlijk gewoon uitgepakt.
Moet ik de retour kosten betalen omdat hij uit de verpakking was, maar krijg dan wel een 60mm gratis terug gestuurd.

De twee onderdelen in back-order werden 13 oktober geleverd.
Is die verentrekker met een kromming erin aan het uiteinde, terwijl op de site staat een rechte. (ook jammer dus, maar niet zo heel boeiend)

Pak ik mijn Yasuni ophanging (beugel) uit om hem goed te bekijken.
Is dat ding dus ook beschadigd!

Nu kan ik dus weer retourkosten gaan betalen omdat hij dus uitgepakt is, of de krasjes voor lief nemen.. (tweede optie word hem)
Maar door de verpakking heen zag ik geen beschadiging.

En nu moet ik nog steeds wachten op mijn demperklem..

Nu ga ik waarschijnlijk die beugel toch spuiten, maarja, wel erg vervelend al bij al.

-

Maar omdat mijn eerste en tweede bestelling gewoon keurig netjes geleverd waren, geef ik ze het voordeel van de twijfel.
En bestel er gewoon weer.

Vind het alleen wel erg slecht ingepakt, stukje karton papier boven en onderop en klaar..

Conclusie, gebaseerd op 3 bestellingen: 7.
 
Josdijkman vandaag bestellen 2dagen later ontvangen.
Verkeerd product ontvangen,rekeningnr doorgeven en retourkosten ontvangen.
En ook geen aangevreten/beschadigde verpakkingen zoals bij scootparts.
Scooterpowershop zijn OPLICHTERS nooit aan beginnen.
 
Mijn eerste en tweede ervaring met Easyparts was erg goed.
Nu daarintegen, de 3e keer, irriteer ik me mateloos aan EP.

Namelijk:

Ik heb 27 september besteld.
Toen waren er twee onderdelen niet op voorraad, dus in back-order. (kan gebeuren)

Ik bestel een 65mm klem voor een Yasuni demper, omdat dat op de site stond, moest dus een 60mm zijn.
Bestelling (op 2 dingen na) werd 7 oktober geleverd. (erg lang naar mijn mening)

Klem was beschadigd bleek later, en ik had hem natuurlijk gewoon uitgepakt.
Moet ik de retour kosten betalen omdat hij uit de verpakking was, maar krijg dan wel een 60mm gratis terug gestuurd.

De twee onderdelen in back-order werden 13 oktober geleverd.
Is die verentrekker met een kromming erin aan het uiteinde, terwijl op de site staat een rechte. (ook jammer dus, maar niet zo heel boeiend)

Pak ik mijn Yasuni ophanging (beugel) uit om hem goed te bekijken.
Is dat ding dus ook beschadigd!

Nu kan ik dus weer retourkosten gaan betalen omdat hij dus uitgepakt is, of de krasjes voor lief nemen.. (tweede optie word hem)
Maar door de verpakking heen zag ik geen beschadiging.

En nu moet ik nog steeds wachten op mijn demperklem..

Nu ga ik waarschijnlijk die beugel toch spuiten, maarja, wel erg vervelend al bij al.

-

Maar omdat mijn eerste en tweede bestelling gewoon keurig netjes geleverd waren, geef ik ze het voordeel van de twijfel.
En bestel er gewoon weer.

Vind het alleen wel erg slecht ingepakt, stukje karton papier boven en onderop en klaar..

Conclusie, gebaseerd op 3 bestellingen: 7.

Vandaag de nieuwe demperklem binnen gekregen!
 
Euroscooters.

Heb er 11 oktober een verloopsteun voor een Gilera Ice beugel besteld.
Gevraagd of het in een enveloppe kon, en of ik dan bezorgkosten compensatie kreeg.
Dit doe ik wel vaker voor kleine dingen. (denk aan kickstart rubbertje, gasnaaldje, etc)

Meerdere shops geven je dan 3 euro terug, deze shop geeft je 5 euro terug!
Nou is het maar 2 euro, maar vind ik toch een leuk extraatje, en getuigt ook van klant vriendelijkheid!

Toen stond er 13 oktober dat het verzonden was.

Maar..

Ik had 22 oktober nog niks binnen, dus maar even gebeld.

Was er iets fout gegaan met verzenden, en het pakketje lag nog op de zaak.
Nouja, kan gebeuren natuurlijk.

Ze hebben hem gelijk op de post gedaan, en vandaag was het pakketje binnen, met 5 euro in de enveloppe ten compensatie!

Erg goede shop!

Ondanks het foutje, dikke 10!
 
idd fouten zijn menselijk

mijn easyparts mening
al 5x besteld, altijd na een paar dagen binnen. Je kan de status van de besteling zien, wat zeer handig is. Jammer genoeg 1x hebben ze niks verzonden omdat sommige dingen in backorder stonden. daarna bestelling gecanceld en na 1 dag geld terug op mijn rekening.
cijfer: 9
 
Scooter-Power webshop

Ondanks alle slechten verhalen toch maar een kickstartpedaal daar besteld omdat hij op andere webshops nog niet leverbaar is.

Stond niet bij voor welk blok de kickstarter was dus had een email gestuurd met de vraag of hij ook op Peugeot past. Antwoord teruggekregen na 1 dag. Moest gewoon passen. Dus heb de kickstarter daar besteld.

Had hem vorige week vrijdag besteld, meteen geld overgemaakt met iDeal dus hun moeten het nu toch wel ontvangen hebben. Verwacht dus ook dat het pedaal vandaag/morgen word opgestuurd en dat ik het zeker deze week mag ontvangen.

Word nog vervolgd.
 
Scooter-Power webshop

Ondanks alle slechten verhalen toch maar een kickstartpedaal daar besteld omdat hij op andere webshops nog niet leverbaar is.

Stond niet bij voor welk blok de kickstarter was dus had een email gestuurd met de vraag of hij ook op Peugeot past. Antwoord teruggekregen na 1 dag. Moest gewoon passen. Dus heb de kickstarter daar besteld.

Had hem vorige week vrijdag besteld, meteen geld overgemaakt met iDeal dus hun moeten het nu toch wel ontvangen hebben. Verwacht dus ook dat het pedaal vandaag/morgen word opgestuurd en dat ik het zeker deze week mag ontvangen.

Word nog vervolgd.

The story continues:

----- Original Message -----
From: "Melvin Verstappen"
To: <info@scooterpowershop.nl>; "scooterpowershop.nl"
<info@scooterpowershop.nl>
Sent: Sunday, October 31, 2010 10:25 PM
Subject: Vraag/Opmerking voor Scooterpowershop.nl Snel,Goedkoop &
betrouwbaar online bestellen


> Hallo,
>
> Ik heb 22 Oktober een bestelling geplaatst en direct betaald. Hoe kan het
> dat deze nog niet geleverd is ? Normaal is het geld de volgende dag
> ontvangen (in dit geval zou dat maandag/dinsdag moeten zijn) en word het
> diezelfde dag verzonden. Dit zou dus betekenen dat ik het pakket zeker
> afgelopen week had kunnen ontvangen.. Wat is er mis gegaan ?
>
> Gaat over bestelnr. 9228.
>
> Met Vriendelijke Groet,
>
> Melvin Verstappen.
>

Reactie:

Goedendag,

Helaas zijn de kickstarters nog niet bij ons binnen gekomen.

Wij hopen ze deze week te ontvangen.

M.V.G

Scooter Power
Langeloop 10S
1742NPB Schagen
0224218041
-----------------------------------------------------------------

Zucht...

Zet het dan ook nog niet op je site als je het nog niet kunt leveren -.-
 
Back
Top