Mijn eerste en tweede ervaring met Easyparts was erg goed.
Nu daarintegen, de 3e keer, irriteer ik me mateloos aan EP.
Namelijk:
Ik heb 27 september besteld.
Toen waren er twee onderdelen niet op voorraad, dus in back-order. (kan gebeuren)
Ik bestel een 65mm klem voor een Yasuni demper, omdat dat op de site stond, moest dus een 60mm zijn.
Bestelling (op 2 dingen na) werd 7 oktober geleverd. (erg lang naar mijn mening)
Klem was beschadigd bleek later, en ik had hem natuurlijk gewoon uitgepakt.
Moet ik de retour kosten betalen omdat hij uit de verpakking was, maar krijg dan wel een 60mm gratis terug gestuurd.
De twee onderdelen in back-order werden 13 oktober geleverd.
Is die verentrekker met een kromming erin aan het uiteinde, terwijl op de site staat een rechte. (ook jammer dus, maar niet zo heel boeiend)
Pak ik mijn Yasuni ophanging (beugel) uit om hem goed te bekijken.
Is dat ding dus ook beschadigd!
Nu kan ik dus weer retourkosten gaan betalen omdat hij dus uitgepakt is, of de krasjes voor lief nemen.. (tweede optie word hem)
Maar door de verpakking heen zag ik geen beschadiging.
En nu moet ik nog steeds wachten op mijn demperklem..
Nu ga ik waarschijnlijk die beugel toch spuiten, maarja, wel erg vervelend al bij al.
-
Maar omdat mijn eerste en tweede bestelling gewoon keurig netjes geleverd waren, geef ik ze het voordeel van de twijfel.
En bestel er gewoon weer.
Vind het alleen wel erg slecht ingepakt, stukje karton papier boven en onderop en klaar..
Conclusie, gebaseerd op 3 bestellingen: 7.