Online winkels + ervaringen

Status
Not open for further replies.

Martyn_

Well-Known Member
Ik snap je punt niet, toevallig hetzelfde onderwerp. Combo=combinatie zoek jij daar eens een ander woord voor

Harjo

Dijkman Crew
Site ziet er mooi uit Martyn.

lekker alle categorien goed volzetten nu.

Rembours is zoals Aidix zegt niet fijn, dit zijn meestal de " ik wil wel kopen maar heb geen geld" gasten.

Ideal daarentegen word bij ons 50/50 gebruikt, en is toch een stukje service, levertijd word er over het algemeen door verkort met een dag ongeveer.
Dit heeft nut wanneer je een snelle levering hoog in het vaandel hebt staan en met eigen voorraad werkt.

Mafs

Well-Known Member
Snelle levering is wat de meeste mensen willen, ik overigens ook. Want als ik iets bestel, heb ik het ook nodig, en niet volgend jaar pas of iets dergelijks.

Maar wat mensen ook willen is een voordelig assortiment, en een ruime keuze.
Dus wat een webshop echt moet hebben is een combinatie daarvan. Ruim assortiment, en redelijk snelle levertijd, tegen goede prijzen.

En een overzichtelijke website, ook HEEL belangrijk.

Zo keek ik eerder dus echt nooit meet op Scootparts, mede door m'n slechte ervaring en omdat het zo onoverzichtelijk is vergeleken met bijvoorbeeld Easyparts/Euroscooters.

Dennis M

SBO 199#
Iets meer info?

vraagprijs, aantal artikeln in je shop, aantal klanten enzenz.

Hallo Harjo,

Stuur me even een pm of email met al je vragen, dan kan ik die even beantwoorden. Heb nog meer gegadigden waarvan sommige ook al een bod hebben geplaatst.

Ik ga niet alles hier over het forum vertellen.

Gr,
Dennis

Harjo

Dijkman Crew
Hallo Harjo,

Stuur me even een pm of email met al je vragen, dan kan ik die even beantwoorden. Heb nog meer gegadigden waarvan sommige ook al een bod hebben geplaatst.

Ik ga niet alles hier over het forum vertellen.

Gr,
Dennis

NVMD heb de info al gevonden.

Dennis M

SBO 199#
Ik wil graag even melden dat het bedrijf Tuning-parts.nl niet meer van mij is.
Er is een nieuwe eigenaar die meer tijd voor het bedrijf heeft dan mij.

U kunt vanaf nu bij hem terecht via de website, Gelieve dus niet meer via de pm bij mij bestellingen plaatsen of vragen stellen over bestellingen.

Gr,
Dennis Meijnen

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this