Online winkels + ervaringen #2

Advertisement - register to remove this

K parts is goed alleen let goed op dat je alles checkt, want ik had ooit iets besteld en niet helemaal goed gelezen, waardoor de bende weer terug kon op mijn kosten.
Scooterparts is ook goed heb ik ook al vaker gebruikt
 
Zandri

Via de app advies over een windscherm voor een Sym Symphony 2016.
Meerdere soorten / prijzen windschermen beschikbaar en uiteindelijk toch een origineel Sym scherm gekocht.
Binnen een dag in huis en prima kwaliteit en service via de app!
 
Heb zelf ook goede ervaring met K-parts en Jos dijkman..

Wel minder met Zandri..

Vaak klopt hun voorraad niet.. Staat het wel als op vooraad op hun website.

Ga je dat artikel bestellen, krijg je ineens te horen dat er een voorraad verschil was.. (en je dus niks geleverd gaat krijgen)
Heb ook gemerkt dat ze hele grote bestellingen niet aan kunnen.. Sluipen altijd fouten in de bestellingen bij hun.
Heb wel eens mee gemaakt dat ze er een hoop boutjes vergeten zijn te leveren (overigens wel netjes betaald)

En er is risico dat ze je soms defecte dingen opsturen.
Heb ook al eens meegemaakt dat de verpakking van pakket zo slecht was dat er een ophanging punt van een gehele nieuwe en dure speedfight 3 kap af gebroken was tijdens transport.. (wel naar een hoop gedoe, een nieuwe kap mogen ontvangen)


Easyparts is een vrij dure tent,

Alleen ze kunnen wel vrij veel dingen aan komen.
Nadeel is wel als hun het niet meer kunnen leveren, vaker elders nog wel iets te vinden is.
 
Ik zit nu op een bestelling van Zandri te wachten en dit gaat dus 8 dagen duren. En het zou mij niets verbazen dat ik morgen weer een mail heb met vertraging, gezien ik vandaag geen track en trace heb gekregen. Op internet stond 2 dagen levertijd... Dit zijn dingen waar ik slecht tegen kan, een bedrijf hoort zijn inventaris goed te hebben.

Nu moet ik nog een aantal dingen bestellen, maar zit nu in twijfel waar ik dat ga bestellen. Ik betaal liever een paar euro meer als ik weet dat een winkel goed is en kan leveren.
 
Ik zit nu op een bestelling van Zandri te wachten en dit gaat dus 8 dagen duren. En het zou mij niets verbazen dat ik morgen weer een mail heb met vertraging, gezien ik vandaag geen track en trace heb gekregen. Op internet stond 2 dagen levertijd... Dit zijn dingen waar ik slecht tegen kan, een bedrijf hoort zijn inventaris goed te hebben.

Nu moet ik nog een aantal dingen bestellen, maar zit nu in twijfel waar ik dat ga bestellen. Ik betaal liever een paar euro meer als ik weet dat een winkel goed is en kan leveren.
K-parts.nl, goede winkel.
Ik heb weleens bij Zandri artikelen besteld met 1-3 dagen levertijd.
Dit was dan ook wel echt 3 dagen gewoon.
 
Hier ook K-parts als de beste winkel online.
Voor 22:30 besteld de dag er na in huis als de postnl mee werkt.
Met ´ allesvoorscooters ´ heb ik ook wel goede ervaringen, niet zo super snel als K-parts
maar wel nette prijzen en ook wel een goede service.
 
Ik zit nu op een bestelling van Zandri te wachten en dit gaat dus 8 dagen duren. En het zou mij niets verbazen dat ik morgen weer een mail heb met vertraging, gezien ik vandaag geen track en trace heb gekregen. Op internet stond 2 dagen levertijd... Dit zijn dingen waar ik slecht tegen kan, een bedrijf hoort zijn inventaris goed te hebben.
Ik begrijp je frustratie, maar ook een winkel kan een keer fouten maken. Houd daarbij rekening dat de inventaris waarschijnlijk door de computer wordt beheerd.

Het niet op voorraad hebben is inderdaad Zandri’s fout, maar dat het lang duurt voordat zij aan het product geraken ligt waarschijnlijk aan de leverancier. Als die er langer over doet, dan kan Zandri vrij weinig doen buiten wachten. Zij zitten eigenlijk in hetzelfde schuitje als dat jij zit. Zie Zandri nu een beetje als de tussenpersoon die te horen krijgt dat het toch langer gaat duren, wat ze vervolgens ook aan jou communiceren.

Zou gewoon weer bij Zandri bestellen, ze zijn niet voor niets een van, al dan niet de grootste van Nederland. Gewoon een goede zaak. (Nee, ik ben op geen enkele manier verbonden aan hen)
 
Ik begrijp je punt @Marwan en je hebt daar ook gelijk in. Vandaag bericht gekregen dat beide bestellingen worden verzonden (heb nu een track and trace link, maar nog niet binnen bij PostNl.). Ik ga K-parts ook eens proberen en straks is het niet erg als het wat langer duurt, ik heb in elk geval de basis voor de Kisbee straks binnen.
 
Ik zit nu op een bestelling van Zandri te wachten en dit gaat dus 8 dagen duren. En het zou mij niets verbazen dat ik morgen weer een mail heb met vertraging, gezien ik vandaag geen track en trace heb gekregen. Op internet stond 2 dagen levertijd... Dit zijn dingen waar ik slecht tegen kan, een bedrijf hoort zijn inventaris goed te hebben.

Nu moet ik nog een aantal dingen bestellen, maar zit nu in twijfel waar ik dat ga bestellen. Ik betaal liever een paar euro meer als ik weet dat een winkel goed is en kan leveren.
Hallo Motowebshop.com heeft alles en goedkoop voor chinese scooters. En Chinesescooter onderdelen.NL is ook één goede web winkel
 
Vaderdag korting van 10% bij K-Parts tot 18-06-2023, kan interessant zijn... (kijk even op de site voor de voorwaarden). Ik ga mijn slag even slaan en een order samenstellen.
 
Zandri bestel ik al 5 jaar onderdelen en altijd gaat het goed, zolang je geen specifieke artikelen zoekt met lange levertijd, anders k-parts is zeker een goed alternatief. Wat het mooie aan zandri is, die heeft technische tekeningen van scooters waarmee je precies het schroefje of onderdeeltje kan opzoeken die je nodig hebt, dat heb ik nog bij geen een webshop gezien.
 
Leuke aanbieding (10 euro), ik heb er even twee besteld voor een buiten werkbankje als ik dingen wil schuren of iets.
 
Last edited:
Back
Top