Mijn ervaringen:
Scootparts.nl
---------------------------------
Ik krijg wel mijn spullen. Vaak dingen die gewoon uit de verpakking geflikkerd is.
E-mailen hoef je niet te proberen en bellen ook niet.. Je krijgt ze gewoon niet aan de lijn, en mail word niet op gereageerd. Tenzij hij jou terug mailt.
Ik merkte ook bij de laatste dingen dat er veel spullen niet op voorraad was.. (waarom wist ik eigenlijk niet)
Maar als ik de vorige ervaringen lees, dan kan ik het goed begrijpen.
revolution70.nl
Hier een torque driver gekocht.. Iets minder snel als jos dijkman.. Gingen zo`n 4 a 5 dagen over heen..
Wel het onderdeel netjes in een redelijke tijd thuis gekregen..
Espower.nl
Hier ook wel eens besteld.. Vind hun webshop totaal onoverzichtelijk.
Er staan dingen tussen die ineens niet meer leverbaar zijn (verwijder ze dan)
Bij enkele dingen staan er fotos bij, bij de rest moet je maar afwachten wat je krijgt ( ook hier heb ik hem op attent gemaakt,
maar wilt er blijkbaar niks aan doen.
Levertijd is ook wat redelijk (niet erg snel, maar zeker ook niet de traagste met versturen.
euroscooters.nl
Hier heb ik echt zwaar mijn bedenkingen over. Ik heb hier een peugeot vertikaal SD blok gekocht.. Verwachte een geheel orgineel blok te krijgen.
Maar dit bleek achteraf totaal niet zo te zijn.. Je zag het kleur verschil gewoon aan de carters.. Peugeot is licht zilver.. Het imitatie carter was dus echt grijs.
Dus gewoon een bij elkaar gezocht carter setje gekregen.. Het lange deel is de orginele van peugeot, en het rechter carter was van TNT..
Dat ene carter dus wat een passing had als een vorm van een ei.. Heel erg slecht bewerkt.. Ik heb dus contact met ze geprobeerd te zoeken, maar gaven totaal niet thuis.
En dat voor een carterset van dik 300 euro+. Om dit probleem op te lossen moest ik dus nog eens 200 euro af tikken bij easyparts voor het rechter orginele deel en toen paste het uiteraard goed zoals het zou moeten..
Dit is voor mij de reden waarom ik niet meer bij ze nog koop, voelde me totaal opgelicht!
easyparts.nl
Voor mij nog een van de betere webshops. Hebben veel orginele delen beschikbaar die je kan bestellen.. Zit vaak wel een wat langere wachttijd op, maar geduld ervoor kan ik vaak wel opbrengen.
Communicatie is ook niet verkeerd.. Niet de beste, maar zeker wel een van de top webshops.
Alleen prijzen zijn wel wat duur voor de kleinere boutjes..schroefjes..
josdijkman webshop
Tot nu toe nog de aller beste, zoals de eerdere ervaringen ook al aangeven.
Heeft voor minarelli echt zowat alles in de webshop staan en toch een van de goedkopere webshops..
En een goede communicatie / zeer vlotte verzending..
Enigste nadeel vind ik dat hij DMP troep (cilinders) verkoopt..
scooter-center.com
Communicatie niet al te super, heeft veel interessante dingen in de webshop staan die je nergens in een nederlandse webshop zal vinden.
Verzending gaat best rap vanuit duitsland (woon zelf in z-limb) Alleen verzending is wel prijzig.
q-parts.nl
Voor in de buurt vind ik het een fijne webshop / winkel
Communicatie is super, erg klant gericht.
Kleine dingentjes kunnen vaak in een 3 euro envelope verzonden worden (heb ik het ook eerder hier)
Nadeel is dat ze met DPD werken. DPD is nou niet echt een fijn pakketten bedrijf.. (ligt er maar net aan waar je woont)
Hebben wel niet alles helaas, maar kijk er wel vaker en koop er ook wat vaker omdat het redelijk in de buurt ligt.