Mijn ervaringen:
Scootparts:
Op 1 klein ding na nooit problemen gehad.
+ Meestal snel verzonden.
+ Goed verpakt.
+ Goede prijzen.
- Het kleine ding was een luchtfilterelement voor een SFX, had een Polini of Malossi besteld en een standaard element ontvangen, mja voor die ene euro verschil ga ik niet moeilijk doen (scooter was standaard, niet van mij en moest zo snel mogelijk klaar zijn).
VDHParts:
+ Goed verpakt (Accu, RAW glaasjes en nog wat besteld, glaasjes waren nog heel).
+ Veel spullen die je nergens anders online kunt vinden.
- Verzending is traag (2x wat besteld, 1ste keer duurde erg lang (Ruim 2 weken), 2de keer binnen een week). Moet wel zeggen dat het geen alledaagse onderdelen waren, dus misschien is dat de reden dat het wat langer duurde.
Jos Dijkman:
De 1ste keer ging bijna alles fout....
+ Goede prijzen.
+ Vlotte verzending.
+ Goed verpakt.
+ Alles wat de eerste keer fout ging is perfect opgelost!
+ Snelle reactie op e-mails.
Toch 1 minpunt(je):
- Verzending door DPD, en die bezorgen niet op zaterdag.
Andere shops komen later nog wel.
Overigens denk ik dat veel problemen die kopers ondervinden vaak door hunzelf veroorzaakt of voorkomen hadden kunnen worden (Voel je niet aangevallen, het is natuurlijk niet altijd zo, of misschien heb ik ontzettend veel geluk (Als het om kopen gaat, voor de rest heb ik alleen maar pech:henko
.
Maar na 100den aankopen wereldwijd (Zowel nieuw als 2de-hands), kan ik de negatieve (Lees: minder positieve) ervaringen nog steeds op 1 hand tellen.