Online winkels + ervaringen

Status
Not open for further replies.

Divided

Banned
ik wil in deze topic even alle online scooter shops onderelkaar vermelden met evaringen .
dus als je nog sites kent die er niet in staat ,
post het liefst met evaringen

de online shops

Easyparts - www.Easyparts.nl
(veel pretspul om je scoot optimaal te style.
goede evaring mee , levertijd na betaling op ze minst 1.5 week, net kwa retouneren word niet moeilijk gedaan.)

scootparts/scooterparts - www.scootparts.nl/ www.scooterparts.nl
(veel verschillende vooral snelle onderdelen, goede evaringen gehoort, ook met retouneren,je heb ook mensen met slechte evaring maar meestal hoor ik alleen goede evaringen SNELLE levertijd)

de brommershop - www.de-brommershop.com
(ook aardig wat onderdelen voor scooters,incl. gebruikte dus goedkope onderdelen.

vhd parts - www.vdhparts.nl
(Erg goeie site, beetje onoverzichtelijk, maar hebben erg veel)

scoots - www.Scoots.nl
(Wel nette service na enkele dagen binnen )

50cc - www.50cc.nl
(Nette,snelle service,overzichtelijk)

racingparts www.racing-parts.nl
(moet goed zijn heb ik gehoort.)

opvoeren www.opvoeren.nl
(beetje klein ... evaring gevraagd?)

j-p-s www.J-P-S.nl
(overzichtelijk goede en nette service?)

slaomons-swierts http://www.salomons-swierts.nl
(beetje overzichterijk .EVARING gevraagd?)

Pim casteelen http://www.pimcasteelen.nl/
(heefd van alles(ook gebruikt) , iemand evaringen ?)

partonline http://www.partsonline.nl/
(iemand enige evaring hiermee ?)

wk scootercentrehttp://www.wkscootercentre.nl
(weinig keus voor mij nieuw iemand die me hier meer over kan vertellen?)

van de kruis scooter ondeerdelen
http://www.euroscooters.nl/shop
(snelle levering,nette klantenservice)

vf racing
http://www.vfracing.be
(hopeloos)

50snel
http://www.50snel.nl/
(ervaring gevraagd ?)

scooter-attack
www.scooter-attack.com
(duitse site, goedkoop,goede service)

Last edited:
Advertisement - register to remove this

JasperdB said:
Is dat niet die gast met die gloednieuw zwarte opel astra's bestickerd met letters ? (scootxtreme dacht ik dus...)

Ik vond er al een luchtje aan zitten :P geen geintjes

Sterker nog :), ze hebben een hele winkel opgebouwt....

Je bouwt zo wel een goede naam op!

*Edit*
shop1.jpg

Het lijkt allemaal ook heel wat, en verkoop vanuit hun winkel zal ook vast wel goed zijn, maar hun internetwinkel is gewoon te onprofessioneel opgezet. Er wordt niet genoeg aandacht besteed aan de klanten, ze moeten te lang wachten, krijgen dingen verkeerd opgestuurd, kortom een hele rommelige aftersales. Iets wat gewoon heel erg belangrijk is, vooral als het om internetwinkelen gaat.

Als ik nu een prijs voor een internetwinkel in de scooterbranche uit zou moeten reiken zou die absoluut naar euroscooters gaan! Veel op voorraad, supersnelle levering en goede contact met klanten.

Echt een zooitje dat scootxtreme , nooit en nooit weer.

Euroscooters is echt perfect, word zelf eventjes gebeld als het iets langer duurt of als er even niet iets op voorraad is, of welke kleur stickers je nou eigenlijk moet hebben.
Heel proffessioneel, echt top !

Hulde.

JusSeb said:
Euroscooters is echt perfect, word zelf eventjes gebeld als het iets langer duurt of als er even niet iets op voorraad is,

vind je het belangrijk dat ze je echt bellen of zou een mailtje ook volstaan?
(vroeg ik me al tijdje af hoe de meeste daarover denken)

Euroscooters:
Altijd zeer vriendelijke mensen als ik in de winkel zelf kom.
Als ik het laat verzenden heb ik het altijd binnen de 3 werkdagen. (België)
Meestal alles op voorraad en krijg meestal zelf een mail of soms telefoneren ze mij zelfs als er iets niet op voorraad is. Gewoon een top zaak!

Scooterattack:
Ook gewoon snelle leveringen, zeer goedkoop op sommige artikelen en hebben ook meestal alles op voorraad.

JR motoren:
Hebben ook veel in voorraad, leveren ook vrij snel naar België en staan je goed bij met raad via email.

Spasta said:
vind je het belangrijk dat ze je echt bellen of zou een mailtje ook volstaan?
(vroeg ik me al tijdje af hoe de meeste daarover denken)
Als daardoor de bestelling eerder verzonden kan worden is bellen natuurlijk een beter middel.
Zodra er niet opgenomen word een emailtje sturen :)

JorneP said:
Mooie toko, maar een grote oplichter via internet dus :D

Deels waar.

Als je bij hun in de shop komt, wordt je prima geholpen :D

Als je via inet besteld bij hun (2x gedaan nu) duurt het misschien ff (2 weken), maar je krijgt het wel gewoon. Ik had dan wel 2x besteld toen ze druk bezig waren met het opbouwen van de echte winkel, dus misschien dat de lange wachttijd daar aan ligt.

Maargoed, euroscooters blijft alsnog mijn nummer 1, nooit geen gezeik, en idioot snel heb je je spul binnen :D

The Fox said:
Maargoed, euroscooters blijft alsnog mijn nummer 1, nooit geen gezeik, en idioot snel heb je je spul binnen :D

Ik heb nu 2 keer bij euroscooters besteld, maar de nazending is echt drama. Ik heb 6 weken op pasbussen moeten wachten die ook nog eens verkeerd waren en waar ik dus nu nog steeds op wacht (wat volgens mij nu wel al tegen de 9 week loopt). Als je belt zijn ze s'morgens nooit bereikbaar en s'middags krijg je misschien iemand aan de lijn.

BOERI said:
Ik heb nu 2 keer bij euroscooters besteld, maar de nazending is echt drama. Ik heb 6 weken op pasbussen moeten wachten die ook nog eens verkeerd waren en waar ik dus nu nog steeds op wacht (wat volgens mij nu wel al tegen de 9 week loopt). Als je belt zijn ze s'morgens nooit bereikbaar en s'middags krijg je misschien iemand aan de lijn.

wat voor pasbussen als ik vragen mag?

Dat gedoe bij SX komt denk ik, omdat ze in een verhuizing zaten naar een ander pand, maar dat heeft denk ik even de tijd nodig om weer goed te draaien straks.

scootparts.nl
ik had een c16 bestelt voor me straat aerox krijg een c21 thuis gestuurd!! er zat een hele brief in dat de c16 niet op vooraad hadden en omdat ze wisten dat ik ook een sprinter had(dat zagen ze in de eerdere bestellingen) maar een c21 op gestuurd omdat ik deze nog niet had bestelt. als ik het er niet mee eens was had ik hem terug mogen sturen op hun kosten . maar wie doet dat nouw als je voor een c16 betaalt en je krijgt een c21 thuis:)

euroscooter:
nette zaak!!! al meerdere dingen bestelt altijd snel binnen! ook is er een x een kromme clinder geleverd(de wang was gewoon naar binnen gedrukt) waarschijnlijk tijdens het verzenden maar mocht deze gewoon terug sturen op hun kosten!!

sp-parts.nl:
grote mond grote beloftes maar niks na komen!! ik had gemailt hebben jullie de evo 2 op voorraad liggen ik wil er graag 2 stuks hun terug gemailt ja hebben wij dus ik terug gestuurd en bestelt! nu na 4 weken wacht nog geen clinders! aleen een mailtje dat ze zijn uit verkocht! dus grote beloftes maar weinig na komen!

xsh-parts.nl
mooie aanbiedingen! netjes alles gehandeld binnen 1 week binnen. als iets langer duurt en marco kan het tunen doet hij het gratis voor je!(was ook bij mijn membraam:))

heb net 2 weken geleden een ongeloofelijke PIEPPPP ervaring met scootparts. heb meer dan de helft terug moeten sturen.

remblokken op de site stond voor sr 1993-2003 mijn model is 2000 dus zou het moeten passen maar het past niet.

lagers binnen maar zat speling op

vario rollen had 4 gram bestelt en kreeg 4,5 gram

had een malossi kevlar snaar van 30 euro bestelt. Maar kreeg een goedkope orginele van 12,95 thuisgestuurt terwijl ik de duurdere heb betaalt.

Ik vind het heel stom dat ze dit zo gedaan hebben. Je moet overal weer achteraan gaan omdat hun me niet op de hoogte houden. Heel irritand allemaal en helemaal als je zelf nog op vakantie wil.

Heb de dingen nu terug gestuurt 2 weken geleden. Nog niks gehoort. 2 mails gestuurt en nog niks. Gewoon klote. Blokpakkingen zouden later komen stond op de bon maar ook nog niks gezien.

Heb ook nog een c16 op euroscooters bestelt. Die was netjes binnen een week binnen

Erwin280 said:
heb net 2 weken geleden een ongeloofelijke PIEPPPP ervaring met scootparts. heb meer dan de helft terug moeten sturen.

remblokken op de site stond voor sr 1993-2003 mijn model is 2000 dus zou het moeten passen maar het past niet.

lagers binnen maar zat speling op

vario rollen had 4 gram bestelt en kreeg 4,5 gram

had een malossi kevlar snaar van 30 euro bestelt. Maar kreeg een goedkope orginele van 12,95 thuisgestuurt terwijl ik de duurdere heb betaalt.

Ik vind het heel stom dat ze dit zo gedaan hebben. Je moet overal weer achteraan gaan omdat hun me niet op de hoogte houden. Heel irritand allemaal en helemaal als je zelf nog op vakantie wil.

Heb de dingen nu terug gestuurt 2 weken geleden. Nog niks gehoort. 2 mails gestuurt en nog niks. Gewoon klote. Blokpakkingen zouden later komen stond op de bon maar ook nog niks gezien.

Heb ook nog een c16 op euroscooters bestelt. Die was netjes binnen een week binnen

ik heb juist goeie ervaring met scootparts
had een uitlaat(reverse) en 2 sr achterlichten besteld en had ze meteen de volgende dag binnen..

daniel16 said:
ik heb juist goeie ervaring met scootparts
had een uitlaat(reverse) en 2 sr achterlichten besteld en had ze meteen de volgende dag binnen..

hiervoor heb ik ook een goede ervaring met scootparts. cilinder,krukas,vario,benzineslangen,begrenzer en en nog wat bestelt en ik had het na een week binnen maar zoals het nu is is het gewoon erg.

Status
Not open for further replies.
Back