Online winkels + ervaringen

Status
Not open for further replies.

Divided

Banned
ik wil in deze topic even alle online scooter shops onderelkaar vermelden met evaringen .
dus als je nog sites kent die er niet in staat ,
post het liefst met evaringen

de online shops

Easyparts - www.Easyparts.nl
(veel pretspul om je scoot optimaal te style.
goede evaring mee , levertijd na betaling op ze minst 1.5 week, net kwa retouneren word niet moeilijk gedaan.)

scootparts/scooterparts - www.scootparts.nl/ www.scooterparts.nl
(veel verschillende vooral snelle onderdelen, goede evaringen gehoort, ook met retouneren,je heb ook mensen met slechte evaring maar meestal hoor ik alleen goede evaringen SNELLE levertijd)

de brommershop - www.de-brommershop.com
(ook aardig wat onderdelen voor scooters,incl. gebruikte dus goedkope onderdelen.

vhd parts - www.vdhparts.nl
(Erg goeie site, beetje onoverzichtelijk, maar hebben erg veel)

scoots - www.Scoots.nl
(Wel nette service na enkele dagen binnen )

50cc - www.50cc.nl
(Nette,snelle service,overzichtelijk)

racingparts www.racing-parts.nl
(moet goed zijn heb ik gehoort.)

opvoeren www.opvoeren.nl
(beetje klein ... evaring gevraagd?)

j-p-s www.J-P-S.nl
(overzichtelijk goede en nette service?)

slaomons-swierts http://www.salomons-swierts.nl
(beetje overzichterijk .EVARING gevraagd?)

Pim casteelen http://www.pimcasteelen.nl/
(heefd van alles(ook gebruikt) , iemand evaringen ?)

partonline http://www.partsonline.nl/
(iemand enige evaring hiermee ?)

wk scootercentrehttp://www.wkscootercentre.nl
(weinig keus voor mij nieuw iemand die me hier meer over kan vertellen?)

van de kruis scooter ondeerdelen
http://www.euroscooters.nl/shop
(snelle levering,nette klantenservice)

vf racing
http://www.vfracing.be
(hopeloos)

50snel
http://www.50snel.nl/
(ervaring gevraagd ?)

scooter-attack
www.scooter-attack.com
(duitse site, goedkoop,goede service)

Last edited:
Advertisement - register to remove this

ook slechte ervaringen met scootparts gehad hoor in de loop der jaren,

verkeerde dingen binnen, dingen te weinig binnen. teveel dingen binnen (moest wel alle rembours gewoon paye) stuur je retour omdat het hun fout is ongefrankeerd, weigeren ze het bij scootparts, gevolg pakket 2 maanden weg, en 30 euro verder. ik bestel er nooit meer iets in ieder geval

euroscooters daarintegen, beste online shop in mijn ogen, goede service, snelle levertijden, vooral met ideal nu! binnen 3 dagen heb je het pakketje zowiezo binnen! topzaak

ik bestel steeds vab uit belgie bij jr motoren !!
en steeds zeer correct verlopen !!
juiste bestelling , prijs en levering!!
en ken nog iemand die daar bestelt en ze hadden het hebo membraan niet binnen en hebben dan een duurder malossi opgestuurd met de vraag of het ok was!!!!
van mij alleen lof over J&R motoren!!!!!!!!

scootparts : wederom zeer slecht , er staat GVD op de site : binnenpoten aerox 1998 , 30 x etc. , wat sturen ze? neo's poten , 26mm dik , mijn vriendin is haar brommer elke dag nodig , nu kan ze die dus niet gebruiken , het kwam heel mooi uit allemaal ,ze kon m vandaag missen , nu ligt ie uit elkaar , en nu? bedankt scootparts ;) (tis ook nog vies geklaai ook)

en dit is niet de eerst keer , al erg vaak onderdelen daar besteld en verkeerd gekregen , domme dingen als dit en bijv een piaggio vario opsturen voor een peugeot , een derbi tandwiel opsturen van een oude type terwijl ik heel erg duidelijk nieuwe type heb gezegd..

en de verzendkosten voor de retour heb ik ook nog nooit weer gezien :(

gewoon en stel boeren daar met ook nog een arrogantie van hier tot Tokio...

lomp reageren @ e-mail , voor mij was dat dus de laatste keer scootparts :|

euroscooters, altijd netjes, goede afhandeling, als er iets niet op vooraad is word je netjes gebelt, goede zaak:)

easyparts ook alleen maar goede ervaringen mee:)

Scootparts, 1 keer wat besteld, en k kreeg alsnog het verkeerde binnen, had een wielnaaf voor SR besteld 12mm dus, krijg ik een aerox wilenaaf 10 mm:L stelletje losers...

Moraal van het verhaal: niet meer bij Scoot-parts.nl bestellen :), kheb er ook slechte ervaringen mee gehad, bestel nu altijd bij Euroscooters.nl super site altijd de volgende dag binnen als je het voor 4en besteld.

Gilera_Gsm. said:
weet iemand of ze bij opvoeren.nl op vakantie zijn ofzo want ze reageren niet op mn e-mails:Z

ja:)

Vakantie
I.v.m. vakantie zijn wij gesloten van 31 juli t/m 21 augustus, bestellingen worden dus na 21 augustus pas verwerkt

Tommy. said:
euroscooters, altijd netjes, goede afhandeling, als er iets niet op vooraad is word je netjes gebelt, goede zaak:)

.

Ik werd zelfs gebeld toen ik veel had bestelt om het te controleren. Prima geregeld daar bij Euroscooters.

Het probleem is dat scooterparts redelijk veel morini onderdelen heeft en euroscooters niet en dat is wel jammer. Maar vanaf nu haal ik gewoon alles bij euroscooters of easyparts tenzij ze het niet hebben. Easyparts vind ik trouwens ook geen slechte site ik hoor hier wel mensen dat het zo lang duurt maar ik heb er 3 keer wat bestelt en alle 3 na een week binnen. En een week is echt niet lang hoor. Veel optisch spul en echt elk orgineel deeltje van elke scooter kan je daar bestellen. Van stekkertjes en kappen tot de kleinste boutjes en schroefjes.

ik heb nu net iets besteld bij scootparts.nl (woon zelf in belgie ) maar ben nog aan het wachten op men pakketje. khoop dat alles goed verloopt !
bij easyparts al 2 bestellingen gedaan , een keertje 3 maanden moeten wachten tot ik alles had , kwam omdat een paar dingen niet binnen waren..
2de bestelling bij easyparts had ik alles binnen de 2 weken. en 2 weken voor in het buitenland te wonen vind ik dik in orde !

Ik Bestel alleen nog maar Euroscooters ookal is het bij een andere goedkoper,Vertrouw euroscooters echt heel goed.Goede ervaringen mee.

Scootparts zuigt gewoon.Had is een dr70 daar besteld En miste 1 zuiger veer.Dus ik bel die gasten op.Zeggen ze doodleuk Jah dat kan nie doos is hier open geweest voor controle.Je zal hem wel kapot gemaakt hebben.Terwijl de doos nog nooit geopent was.

Kon ik weer bij de dealer een zuigerveer voor 13 euro weer kopen

daniel16 said:
ja:)

Vakantie
I.v.m. vakantie zijn wij gesloten van 31 juli t/m 21 augustus, bestellingen worden dus na 21 augustus pas verwerkt
oh, ok dan, er staat niks van op de site... anders moeten jullie dat er ff opzetten, is veel duidelijker:7

easyparts: niets dan goede ervaringen mee!
(woon ook in belgie) en had men pakketje bij eerste bestelling na 5 dagen al, 2de keer na een week.

nog een site: www.mopshop.de
duitse site: ik heb er al heel veel goede dingen van gehoord; groot aanbod, lage prijzen + lage verzendkosten
(cilinder nr belgie: 6€:d) wordt met dhl verzonden.
heb er 2 x besteld en geen problemen gehad. de eerste keer had ik het na een week al en de 2de keer na een kleine 2 weken.

Gilera_Gsm. said:
oh, ok dan, er staat niks van op de site... anders moeten jullie dat er ff opzetten, is veel duidelijker:7
ben neit van die site;) staat gwoon op die site als je naar de online shop gaat zie je zown verkeersbord daar staat het bij;)

XSH-parts.nl

Ik heb net voor circa €1550,- (Winkelwaarde) aan spul bestelt bij Marco. Hij heeft op verzoek iets met de prijs gedaan en zou alles binnen 2 dagen opsturen op een rotor na (Die was nog niet binnen bij hem).

Waarschijnlijk komt het dus Vrijdag of Zaterdag binnen en dan horen jullie het wel :)

Ben erg tevreden over XSH-parts kwa prijzen en service, alleen de (normale) levertijd is een HEL!

Verder heb ik ook een keertje een variotje bestelt bij Euroscooters.nl, had ik s'ochtends bestelt en betaalt met iDeal, was de volgende dag gelevert. Super netjes dus!

Hoop jullie hiermee geholpen te hebben :)

Ik heb nu mijn goede spul weer terug van wat ik had bestelt bij scootparts maar ik ha 2 sets Malossi sinterbrons blokken bestelt voor € 8,45 per set dus samen € 16,90
Nu heb ik 2 sets binnen maar dat zijn malossi MHR remblokken. en die zijn € 32.95 per set dus samen € 65,90 Dus eigenlijk hebben ze veel te veel geld uit gegeven. Zijn die dingen trouwens echt zo goed want ze zijn zo duur.

scootparts : had een mail gestuurd dat ik de onderdelen weer terug stuurde ,mischien een beetje boos maar niet schelden oid..

halve week later nog niks terug , dappere mensen daar zeg :rolleyes:

een beetje zelfrespecterende zaak zou iig wat terug sturen ,mja, mischien hebben ze iets teveel eigendunk ;)

NOOIT MEER SCOOTPARTS voor mij dus..

*Easyparts : goeie ervaringen , veel origineel spul leverbaar en houden je altijd op de hoogte via de site en mail en desnoods sturen ze het in 2 keer
*euroscooters : goeie ervaringen , bij twijfel bellen ze je zelfs op..
*speedparts: goeie ervaringen , nog maar 2 of 3 keer besteld
*50cc.nl : opzich goed alleen duurt soms erg lang , lang al niet meer besteld

Last edited:
ik vind idd ook dat je bij easy parts goed op de hoogte gehouden wordt met dat menu'tje van ze. Staan alle statussen in en met uitleg als je erop klikt. Zelfs als iets na 2 weken nog niet binnen is bij hun kan je ervoor kiezen om je geld terug te krijgen.

Tot nu toe heb ik alleen nog op easy parts, euroscooters en scootparts.

easyparts 2x goed
euroscooters 1x goed
scootparts 2x eerste keer goed en laatste keer heel slecht.

Status
Not open for further replies.
Back