Oisterwijk Listmeeting + Aftermeeting foto's

Als toch niemand anders van het forum hier wat mag zeggen zonder dat het afgezeken wordt. Zet dan deze discussie op je "list"....
 
Originally posted by F12 AC
Als toch niemand anders van het forum hier wat mag zeggen zonder dat het afgezeken wordt. Zet dan deze discussie op je "list"....

Hier ben ik het toch wel mee eens, mag nergens commentaar op gegeven worden, zet het dan idd op het ''list forum'' zodat niemand zich ermee kan bemoeien..
 
Er word niet afgezeken......toch?

Er word alleen gevraagd, of iemand bij de list kon komen. Als die member even had gelezen, had hij/zij ook de moeite niet hoeven te nemen, die reply te typen.

Voor de rest mag iedereen hier reply' en hoor!!:love:
 
Iedereen mag zeggen wat hij wil, en vragen wat hij wil, op vragen over hoe bij de list te komen krijg je alleen geen antwoord.
 
ik ga er wel een dvd van branden.(heb alleen geen dvd brander). maar of ik er snel tijd voor heb kan ik niet zeggen .. eff jacco vragen om de cam af te gooien bij me....

enne omdat Mol me wil misbruiken wacht ik nog even ... lijkt me wel lekker
 
Originally posted by Sander
Er word niet afgezeken......toch?

Er word alleen gevraagd, of iemand bij de list kon komen. Als die member even had gelezen, had hij/zij ook de moeite niet hoeven te nemen, die reply te typen.

Voor de rest mag iedereen hier reply' en hoor!!:love:
ik vroeg toch niet of ik bij de list kan, ben niet dom, heb wel gelezen dat je dat niet moet vragen. ik vroeg waarom niemand iets zegt als ze nog wat gaan doen ... :p
 
Originally posted by aerox-evo70
ik vroeg toch niet of ik bij de list kan, ben niet dom, heb wel gelezen dat je dat niet moet vragen. ik vroeg waarom niemand iets zegt als ze nog wat gaan doen ... :p
Nog 1x uitleg. De list is gewoon een vriendengroep geworden. Het zijn allemaal bekenden van elkaar die als groep weleens (willen) gaan stappen, karten e.d. Hierbij komt ook nog een andere hobby naar boven, namelijk scooters. Wat we doen is gezellig met ze allen afspreken. Soms na een meeting of gezellig te bieren met ze allen of wat dan ook. Uiteraard worden er dan ook wat scooters misbruikt en dat word meestal op het forum gepost.
Maargoed, we kunnen wel vertellen dat we nog wat gaan doen, je kan zelf wel raden wat er dan gebeurt. Er zullen altijd mensen zijn die zeggen: mogen wij ook mee? Opzich niet erg, maar als jij met 10 vrienden gaat stappen en er komt een gast op je af die je 2x via internet hebt gesproken die met jullie meewil, dan heb jij vast ook zoiets van: rot lekker een end op 8)
Niks negatiefs dus tegen jou of een ander. Maar het is gewoon een (grote) vriendengroep geworden die gezellig met elkaar omgaat en elkaar "meet" bij evenementen als Oisterwijk e.d.
Als er op de scooter geblazen word dat posten we hier wat pics en filmpjes omdat de meeste forummembers het wel leuk vinden om te zien.
 
Back
Top